Өлең, жыр, ақындар

Лирика – поэзия падишасы

  • 13.04.2022
  • 0
  • 0
  • 458
Лирика –поэзия падишасы,
Жүрегіңмен табысар әр ұйқасы.
Қарлығаш сезіміңнің жанұясы,
Ағысты көңіліңнің дариясы.
Мезгілдің көктемімен жазып небір,
Тіршіліктің сағыныш сазы небір.
Лирика –поэзия падишасы,
Тасты тесіп, гүл өскен нәзік өмір.
Жүрегіңді өртейтін, от аласың,
Кеңейткен сезіміңнің шекарасын.
Лирика –поэзия падишасы,
Аспан-жердің жалғаған екі арасын.
Құрдастай адамзатпен өмір жасы,
Ырғағы –сұлу саздың ән ұйқасы.
Қан ойнар жүрегіңнің патшасындай,
Лирика –поэзия падишасы.

2-19 қараша, 2012жыл
Алматы шаһары.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Зулайды күндер

  • 0
  • 0

Зулайды күндер,
Тулайды жүрек бұлқынып.
Өзімде менің,
Көзімде менің мұң тұнып;

Толық

Өмір деген тұрмайды қап-қарадан

  • 0
  • 0

Өмір деген тұрады: Таң мен Кештен,
Ғұмырлы екі араны жанмен кешкен;
Құпия, жұмбақ, сырлы дүниеге
Адамдар Армен келіп, Армен көшкен.

Толық

Оқжетпес

  • 0
  • 0

«Оқжетпес!»,
«Оқжетпес!»
«Оқжетпеске» сөз жетпес!
Шыңдарына бұлт қонып,

Толық

Қарап көріңіз