Өлең, жыр, ақындар

Поэзия

  • nurka
  • 09.01.2018
  • 0
  • 1
  • 2526
Поэзия,
Жанымыз егіз екеуміздің,
Кім түсінген көңілді жете біздің?
Ауруын сезбейді басқалары
Бір кіндіктен туатын екі егіздің.



Пікірлер (1)

Ақниет Сарсенбай

Кушті өте керемет

Пікір қалдырыңыз

Жаңбырлар

  • 3
  • 3

Тереземді көп ұрмаңдар, жаңбырлар,
Сендерге де айтпайтын бір қайғым бар.
Тасырлатып құпиямның әлемін
Бүлдірдіңдер, тыныштықты жойдыңдар.

Толық

Жалғыздықтан шаршады қара басым

  • 2
  • 0

Жалғыздықтан шаршады қара басым,
Жалғызсырау білсем де жарамасын.
Күдіктене беремін барлығынан
Дос болуға мен, сірә, жарамаспын.

Толық

Мен - әйелмін

  • 4
  • 2

...Мен - әйелмін...
Жылап та тұрып күле алам,
Құлап та жатып жүре алама.
Мен - әйелмін өйткені

Толық

Қарап көріңіз