Өлең, жыр, ақындар

Инфлюенсерлердің қоғамға пайдасы

Әл Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті Дінтану мамандығының 4 курс студенті Жаксылыкбаева.А.К
Жетекші аға оқытушы Тунгатова У.А.

 

https://www.kaznu.kz/

Influencer сөзі әлеуметтік желілердегі атақты және әсер етуші дегенді білдіреді. Әлеуметтік медианы кеңінен қолданумен бұл сөз жиі пайда бола бастады. Осы себепті көптеген адамдар «әсер етуші» нені білдіреді? және «әсер етуші» дегеніміз не? – ол өз сұрақтарына жауап алуға қызығушылық танытады. Бұл термин іс жүзінде әлеуметтік желілерде белгілі бір беделге ие болған адамдарға қатысты. Әрине, әсер етушілердің көптеген түрлері және әсер етуші болудың әртүрлі тәсілдері бар. Бұл мақалада біз әсер етуші деген не деген сұраққа жауап береміз және сізге әсер етуші болу үшін не білуіңіз керек екенін айтамыз.

Әсер етушілер – бұл идеялары бағаланатын, әлеуметтік медиа платформаларында көптеген ізбасарлары бар кез-келген саладағы қоғамдық пікір көшбасшылары.Әрбір әсер етуші бір-бірінен ерекшеленеді. Кейбір адамдар өздерінің білімдері мен ерекше көзқарастары арқылы құндылыққа ие болғанымен, кейбіреулері жай ғана көңілді, қызықты немесе көңілді болуымен ерекшеленеді. Сән, ғылым, макияж, әдебиет, компьютерлік ойындар және адамдарды қызықтыратын көптеген басқа тақырыптар үшін мазмұн жасайтын әсер етушілер бар. Қазіргі уақытта компаниялар өз өнімдері мен қызметтерін ілгерілету үшін ықпал етушілермен жиі ынтымақтасады. Бұл жарнамалық акциялар демеушілік мазмұннан бастап бірлескен жарияланымдарға дейін әр түрлі формада болуы мүмкін. Әсер етушілер қатысатын мұндай жарнамалық науқандар әсер ету маркетингі деп аталады.Әсер етушілерді жазылушылар санына және олар жасайтын мазмұн түрлеріне байланысты екі түрлі жолмен жіктеуге болады.

Есесіне әлеуметтік желідегі танымал адамдардың жарнамасына сеніп, миллиондаған қаржысынан айырылып қалғандар көп болды. Осыдан кейін Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі мен Парламент депутаттары онлайн-жарнама арқылы пайда табатындар да заң алдында жауапкершілікті сезі­ніп, салық төлеулері қажет екенін алға тартты. Заң жобасы әзірленіп, Мәжіліс қарауына жіберілгеннен кейін құжат бірден қабылданды.

Интернет-жарнаманың әлемдік экономикадағы қарқыны күн­нен-күнге артып келеді. «eMarketer» мәліметтеріне сүйенсек, жыл сайын интернет-жарнамаға әлемдік шығын орта есеппен 15 пайызға өсіп келеді, ал 2025 жылы өсім 2020 жыл­мен салыстырғанда 100 пайыз­дан асады деп болжанып отыр. Мәселен, 2021 жылы интернет желісінде тауарларды ілгерілетуге 491,7 миллиард АҚШ доллары жұмсалған. Қазақстан да бұдан шет қалмайды және интернеттің отандық сегментінде барлық негізгі көрсеткіштің өсуі бай­қалады. Ал елімізде олардың жұмыс істеуі үшін заңнамалық негіз тиістітүрдеәліқалыптастырылмаған.Инфлюенсермен бірге көптеген жаңа ұғым пайда болды. Нативті жарнама, таргеттелген жарнама, яғни нақты мақсаты бар жарнамалардың барлығына қатысты арнайы баптар енгізілген. Осының негізінде мемлекеттік органдар тиісті топтармен, мүдделі ұйымдармен жұмыс істейді.


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз