Өлең, жыр, ақындар

Сөз таптарын қайталау

Қазақ тілі

Сөз таптарын қайталау

22 сәуір 2016ж  Мухамеджанова Зауреш Айтмухановна

Павлодар қаласы №29 ЖОББМ

Күні

22cәуір   2016жыл    Қазақтілі    2сынып

Саабақтың  тақырыбы

Сөз таптарын қайталау

Жалпы  мақсаты:

 Өткен сөзтаптарын еске түсіріп, алған білімдерін кеңейту. Сөзтаптарын сөйлем ішінен тауып,оған сұрақ қоя білуге үйрету,сауатты жазуға дағдыландыру.

Дамытушылық:Тапсырмаларды орындауарқылы оқушылардың сын  тұрғысынан ойлауын, дербес жұмыс істеуін, алған білімдерін пайдалана білуін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылық пен жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Міндеті

Оқушылардыңақыл-ойын, сөйлеутіліндамыту,  қиялын  ұштау.Танымдық тапсырмалар арқылы ой белсенділігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Күтілетін  нәтиже

Оқушылар  жаттығулар, әртүрлі тапсырмалар орындау мақсатында оларға сұрақ қойып үйренді.Топта шығармашылықпен жұмыс істеуді меңгереді.

Сілтемелер

Қазақ  тілі  «Алматы  Атамұра» баспасы  2013жыл, слайд,постер,шар,материалдары, суреттер, кестелер.

Әдіс-тәсілдер:

1.Топқа бөлу.

2.Ыстық орындық

3. «Ойлан, бірік,бөліс» әдісі

4.Алгоритм әдісі

5.Сергіту сәті

6.Топпен, жұппен жұмыс

7.«Шатасқан логикалық тізбектер» әдісі

8.Венн диограммасы

9.«Cәйкестендіру» әдісі

10.Семанатикалық карта мен жұмыс

11.«Әуешар» әдісі

12.Синквейн әдісі

13.Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі 

Сабақтың түрі:                       

 

Ойнайық та, ойлайық.

Сабақтың типі:                       

Қайталау.

Кезеңі

әдіс-тәсіл

уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Психоло

гиялық

ахуал

 

1мин

Балалардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында психологиялық ахуал тудыру .

Амандасу

Амандасу

Үлкенге де біз,

Кішіге де біз,

Баршаңызды құрметтеп.

Бас иеміз біз.

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

II.Үй тапсырмасын тексеру

Ыстық орындық

ОмОЖТ

2мин

Түстер таңдау арқылы  топқа бөлу

Зат есім

 

 

Етістік      

 

 

Сын есім

 

 

Сан есім     

 

4-жаттығу.Өлеңнен сан есімдерге-інші,ыншы жұрнақтарының тиістісін жалғап жаз.Ереже сұрау.1)сан есім дегеніміз не?

 

 

Түстер таңдау арқылы

топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

Cәдісі

Бармақ жоғары-ұнады

Бармақ ортада-сенімді емеспін.

 

Тақырыпқа шығу

СТО

2мин

«Ойлан, бірік,бөліс» әдісі

 

Есептің мәнін тауып,  сандарды өсу ретімен орналастыра отырып, буындардан сөз құрау арқылы тақырыпты ашу.

«Ойлан, бірік,бөліс» әдісі

0+1=1(Сөз)

1х2=2(тап)

2+1=3(та)

2х2=4(ры)

 

 

Білім

 

4мин

 

Зат есім

 

Етістік

 

 

 

 

 

 

 

 

Сан есім

 

Сын есім

 

Жүгірді,қызыл,ойланды,мұғалім,сары,қарбыз,бес қауын,оқушы,алты.

Сұрақ қойу арқылы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

1)Алгоритм тәсілі

 

ДО

10мин

Дәптермен  жұмыс

Дәптерді ашып, бүгінгі күн жазылады.

 

22 cәуір

Сөз таптарын қайталау
Көркем жазу жұмысы орындалады.

Оқулықпен жұмыс:

2-жаттығу

5-жаттығу

 

Көркем жазу .

Сс

Сәуле

сары

 

 

 

2-жаттығу орындайды.Адамның аты-жөні: Айгүл, Лаура, Бағдат, Жанар.

Ағаштардың аты: терек, емен, қайың, шырша.

Гүлдердің аты: раушан, бақбақ, райхан, түймедақ.

Өзендердің аты: Ертіс, Арыс, Есіл, Жайық.

 

5-жаттығу орындайды.

Қызыл қант – қандай қант?

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

Сергіту сәті

АКТ

2мин

АКТ-ны қолданып сергіту сәтін орындату

Оқушылар серігеді

 

Қолдану

 

Талдау

 

1топ:

«Шатас

қан логи

калық тізбектер» әдісі.

 

 

 

 

 

2топ : «Венн диаграммасы» әдісі.

 

 

 

 

3 топ : «Cәйкестендіру» әдісі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4топ:

«семантикалық карта

мен» жұмыс

 

 

 

 

ЖЕ

ТжДбо

 

15мин

 

 

 

Әрбір сөз табына  тиісті ережені  анықтап сызық арқылы бағыттап көрсету

1-жаттығу

 

 

 

 

 

 

««Венн диаграммасы әдісі арқылы салыстырып,топтап көрсету.

3-жаттығу

 

 

4-жаттығу

 

 

 

 

 

Семантикалық картамен жұмыс

 

 

 

 

Постермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қызыл                   қар

Аппақ                   доп

Әдемі                   түлкі

Қу                         қыз

Жылы                  қолғап

 

 

 

 

 

 

 

 

Не істеді?

Қандай?

Қанша?

Кім? Не?

Зат есім

 

 

 

 

Сан есім

 

 

 

 

Сын есім

 

 

 

 

Етістік

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                         Постермен жұмы

Жұппен бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стакан арқылы бағалау.

Қызыл  жанып қалса

Топ қонаққа шақырады

Жинақтау «Әуешар» әдіс

 

3мин

«Әуешар» әдісі .

1 топ: Сан есім дегеніміз не?

 

2 топ:Зат есім туралы не білеміз?»

3 топ:  етістік туралы не білеміз?»

 

4 топ: сын есім туралы не білеміз?»

 

 

 

 

 

«Бағдаршам» арқылы бағалау

«Синквейн»

әдісі

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

ОүБ

5мин

Шығармашылық жұмыс

Оқушылардың ойларын түйіндеу мақсатымен келесі тапсырманы ұсыну.

5 жолды өлең  құрастыру «Синквейн »әдісі

 

 

 

«Бес саусақ »әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ басшысы бағалау парағымен бағалап қорытынды шығарады

Өз таңдаулары бойынша әдептілік жайын саханалау немесе әдептілік ережесін құру.

 

 

 

1-бас бармақ:

2- балалы үйрек: түсіндім, бірақ толық емес

3- Ортан терек бәрі түсінікті.

4.Шылдыр шүмек-шынайылық.Сабақ ұнадыма?

5.Кішкентай бөбек-көңіл күйі ахуалы

 

 

 

 

Қорытындылау

Cәдісі

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

1 мин

6- жаттығу

 

 

 


Пікірлер (2)

сания

жаксы екен

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз