Өлең, жыр, ақындар

Модель түрлері

САБАҚ БАРЫСЫ

Уақыты

(мин)

Кезеңдер:

Мұғалімнің әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Қолданы- латын модуль

2мин

I.Ұйымдастыру

 

Оқушылармен амандасып, бір-бірімізге хормен СӘТТІЛІК тілеу.

Сабақта жоқ оқушыларды  белгілеу;

Оқушыларды түрлі түсті қағазды таңдау арқылы  2 топқа бөлу.

Мұғаліммен амандасып, бір-біріне хормен СӘТТІЛІК тілейді

Сынып старостасы сабақта жоқ оқушылардың себептерін айтады;

 

Оқушыларды  2 топқа бөлу.

ЖЕСО

 

1 мин

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасы

Өз қалауынша қандай да бір объектінің моделін құрастыру

Оқушылар өз қалауынша құрастырған қандай да бір объектінің моделін көрсетеді. Қалай жасағанын дәлелдейді.

ОЖТ

ТжДБО

 

3 мин

ІІІ.Оқу-танымдық әрекетіне дайындық

Жаңа сабақтың тақырыбы қандай?

1-топ

1. Мысықтың баласы

2. Біздің мектептің бақшасында өсетін көкеніс түрі

3. Баскетбол, волейбол ойнауға арналған құрал

4. Ең төзімді үй жануары

5. "Арыстан" сөзінің орысша аудармасы

6. Жіңішкелік белгісі

2-топ

1. Қу жануар

2. Кішкентай сөзіне антоним сөз

3. Теннис ойнауға арналған

     құрал

4.  Ешкінің төлі

5.  Ең берік ағаш

6.  "Кемпірқосақ" сөзінің орысша аудармасы

7. Киім ілуге  арналған құрал

Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?

Сабақтың мақсаты қандай?

Жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды:

 

М-арқау   -marau

Орамжапырақ-cabbage

 

Доп-the boll

Есек-donkey

Лев- lion

 

Ь

 

Түлкі-fox

Үлкен-large

Ракетка-racket

 

Лақ-kids

Емен-oak

Радуга-rainbow

Ілгіш-hanger

  • Мақсатымыз:-Модельдер түрімен  танысу Familiarity with the types of models
  • -модель түрлерін ажырата алуды үйрену. Learn to distinguist between the types of accouting model

 

ОЖТ

СТО

8 мин

IV.Жаңа оқу материалын таныту

Bilimland.kz сайтынан видео көру

 

1-жұп: Ақпараттық модель

2-жұп:Таңбалық модель

Тақырыпты оқу барысында түсінбеген сұрақтары болса қызыл түсті  жалаушаны көтереді (мұғалім көмегін көрсетеді)

постер бетіне түсіреді (3 мин), постерлерін қорғайды (2 мин)

 

Bilimland.kz сайтынан видео ашып көреді

1-жұп: Ақпараттық модель

2-жұп:Таңбалық модель

Тақырыпты оқу барысында түсінбеген сұрақтары болса қызыл түсті  жалаушаны көтереді (мұғалім көмегін көрсетеді)

постер бетіне түсіріп (3 мин), постерлерін қорғайды (2 мин)

ОЖТ

(диалогтық оқыту)

СТО

9 мин

V.Бiлiмдерін бекiту.

Деңгейлік тапсырмалар

І-деңгей жұптық жұмыс

1,2,3 жаттығуды орындау(3 мин) 

ІІ-деңгей топтық жұмыс (интербелсенді тақтамен жұмыс)

(6 мин)

Деңгейлік тапсырмалар

І-деңгей жұптық жұмыс

 (3 мин)

 

ІІ-деңгей топтық жұмыс (интербелсенді тақтамен жұмыс)

(6 мин)

АКТ

ОЖТ

 

3 мин

Сергіту сәті

"Көңілді ән" әніне жаттығу орындау

"Қызыл өрік" әніне жаттығу орындау

ЖЕСО

6 мин

V.Бiлiмдерін бекiту.

ІІІ-деңгей жеке-дара жұмыс

(5 мин)

 

 

Қосымша тапсырма

1. зат есім

2. екі сын есім

3. үш етістік

4. төрт сөзден тұратын сөйлем

5. синоним сөз

Мысалы:

1. қуыршақ-doll

2. әдемі, үлкен- beautiful, large

3. сөйлейді, ойнайды, көзін жұмады- talks, plays, closes source

4. Маған анам қуыршақ сыйлады.- to me my the mother gave doll

5. Ойыншық- toy

 

 

ІІІ-деңгей жеке-дара жұмыс

(5 мин)

 

Қосымша тапсырма

 

1. зат есім

2. екі сын есім

3. үш етістік

4. төрт сөзден тұратын сөйлем

5. синоним сөз

Мысалы:

1. қуыршақ

2. әдемі, үлкен

3. сөйлейді, ойнайды, көзін жұмады

4. Маған анам қуыршақ сыйлады.

5. Ойыншық

ТжДБО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТжДБО

СТО

6 мин

VI. Бағалау.

Ақпараттық диктант

Түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу

  1. . . . . . . . . .  – нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
  2. Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың  . . . . . . . . . . .  (макетін) құру.
  3. Вербальдық модель дегеніміз – . . . . . . . немесе . . . . . . .  түрінде жасалған ақпараттық модель.
  4. . . . . . . . . .  . .  – деп компьютердің көмегімен арнайы программалық орталар  іске асыратын модельдерді айтады.
  5. Геометриялық  модель – . . . . . . . . . . .  пішіндер мен көлемді конструкциялар.

 

Бағалау парақтарына жалпы ұпайын есептеп, шықан  бағаларын дәлелдейді

Ақпараттық диктант

Түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу

  1. . . . . . . . . .  – нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
  2. Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың  . . . . . . . . . . .  (макетін) құру.
  3. Вербальдық модельдегеніміз – . . . . . . . немесе . . . . . . .  түрінде жасалған ақпараттық модель.
  4. . . . . . . . . .  . .  – деп компьютердің көмегімен арнайы программалық орталар  іске асыратын модельдерді айтады.
  5. Геометриялық  модель – . . . . . . . . . . .  пішіндер мен көлемді конструкциялар.

 

Бағалау парақтарына жалпы ұпайын есептеп, шықан  бағаларын дәлелдейді

ОүБ,ОБ

ОБжК

1 мин

VII. Үй тапсырмасы туралы мәлімет.

Үйге:  үш объектінің вербальдық, яғни, әңгіме түрінде және графикалық моделін құрастыру

Берілген тапсырманы хабарлау, оның орындау әдiстемесiн түсiндiру.

Оқушылар үйге берген тапсырманы күнделікке жазады. Сұрақтары болса сұрайды.

ОЖТ, ТжДБО

2 мин

VIII.

Қорытынды

Мұғалімге сабақтың қаншалықты ұнағаны немесе ұнамағаны туралы телеграмма жазу

Мұғалімге сабақтың қаншалықты ұнағаны немесе ұнамағаны туралы телеграмма жазу

 

ОүБ,ОБ

СТО

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз