Сиқырлы үйшік

Қостанай облысы Меңдіқара ауданы
«Балауса» бөбекжай-бақшасы
Өткізген: Манатова Молдир Қайыргожиновна

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Мектепалды даярлық тобы

Білім беру саласы: Таным

Бөлім: Қарапайым математика

Тақырыбы: ­Сиқырлы үйшік

Мақсаты: балалармен пішіндерді (үшбұрыш, тікбұрыш, шаршы) қайталау. 5-ке дейінгі санауды жетілдіру. Заттарды санға сәйкестіре алу дағдыларын қалыптастыру. Оң-сол, жоғары-төмен туралы білімдерін бекіту. Логикалық ойлауын, есте сақтауын, дұрыс сөйлеуін, қиялын дамыту. Көмектесуге және достық қарым–қатынаста бола білуге тәрбиелеу.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиеші әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

қозғаушылық

 

Ойын: «Ертегінің атын тауып айт»

- Балалар, сендер ертегілерді ұнатасыңдар ма?

- Сендер қандай ертегілерді білесіңдер? Қандай ертегілер ұнайды?

Ертегілерді атау

 

Сұрақтарға жауап беру

Ұйымдастыру-іздестіру

 

Онда «Үйшік» орыс халық ертегісін еске түсіріп, оны біздің бүгінгі математика сабағына шақырайық.

-Ерте, ерте, ертеде орманда бір үйшік тұр екен. Ол үлкенде емес кіші де емес(үйшікті алып шығу). Үйшіктен қасынан тышқан жүгіріп келе жатып(карточка), үйшікті көріп сұрайды.

-Үйшік – үйшік! Кім үйшікте тұрады?

Үйшік өз есігін оның барлық тапсырмаларын орындағанға ғана ашады – деп жауап айтады.

Өткен сабақтарды қайталау

1 тапсырма

-Үйшіктің қасында неше ағаш бар?

-  Бақтағы көкөністерді санауға көмектес?

Дидактикалық ойын: «Трик-трак»

Суреттердің қасындағы сандардың орналасуын  тексер.

-Балалар біз барлық тапсырманы дұрыс орындадық, сондықтанда үйшіктің сиқырлы есігі тышқанға ашылды. Осыдан бастап тышқан үйшікте тұрады.

-Үйшікке бақылдауық бақа секіріп келіп үйшіктен сұрады: Үйшік- үйшік! Кім үйшікте тұрады? Үйшік оған былай деп жауап берді?

 –Мен өз есігімді тапсырманы орындағанға ғана ашамын.

2 тапсырма

«Сиқырлы қапшық» ойыны

-Біз ойынды жақсы ойнап тағы бір тапсырманы дұрыс орындадық. Сиқырлы үйшіктің есігі бақылдауық бақаға ашылды.

-Үйшік қасына жүрігіп қоян келеді. -Үйшік – үйшік! Кім үйшікте тұрады?

Үйшікте тұратын аңдар жауап беріп үлгермеді. Үйшік жауап береді: -Мен өз есігімді тапсырманы орындағанға ғана ашамын.

3 тапсырма

Сергіту сәті

Ойын «Кілемді пішіндермен толықтыр»

Балалар өздеріне ұнаған пішінді алады. Шеңберге ортасына шығып музыка әуенімен билейді. Музыка әуені тоқтағанда қолындағы пішінің орнын табу керек.

-Өте жақсы балалар! Сендер қоянға да көмектестіңдер.

-Үйшіктің қасына қасқыр келеді. Үйшік – үйшік! Кім үйшікте тұрады? Үйшік жауап береді:

-Мен өз есігімді тапсырманы орындағанға ғана ашамын.

-Қасқырға көмектесеміз бе?

4 тапсырма

«Пішіндерді орындарына орналастыр»

А) шаршыны сол жақ жоғарғыға орналастыр

Б) дөңгелекті оң жақ жоғарғыға орналастыр

В) үшбұрышты ортаға орналастыр

Г) сопақшаны сол жаққа төменге орналастыр

Д) төртбұрышты оң жақ төменге орналастыр

-Сендер пішідерді дұрыс орналастырдындар. Қасқырғада сиқырлы есік ашылды.

-Түлкі жүгіріп келіп сұрады: Үйшік –үйшік! Үйшікте кім тұрады?

-Мен тышқанмын.

-Мен бақылдауық бақамын.

-Мен қоянмын.

-Мен қасқырмын.

-Мен түлкімін. Мені өздерімен бірге тұрғызасындар ма?

-Сонда үйшік былай дейді: -Мен өз есігімді менің тапсырмамды орындағанға ғана ашамын.

5 тапсырма

-Үйшікті неше аң тұрады?

-Кім бірінші жүгіріп келді?

-Ең соңғысы кім келеді?

-Қояннан кейін кім келді?

-Түлкінің алдында кім келді?

Үйшіктің есігі түлкігеде ашылды.

-Үйшіктің қасына қорбаңдаған аю келеді?

-Үйшік – үйшік! Үйшікте кім тұрады?

Үйшік жауап береді:

-Мен өз есігімді тапсырманы орындағанға ғана ашамын.

6 тапсырма

-Үйшіктегі кейіпкерлермен «Қарама - қарсы» ойының ойнау.

-Керіктің мойны ұзын – түлкінің мойны ...(қысқа)

-Тасбақа баяу – қоян ...(жылдам)

-Тышқан жеңіл – ал аю...(ауыр)

 Ертегіні еске түсіру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ағаштарды санау

 

Көкеністерді дұрыс рет – ретімен санау

 

 

Сандарды сәйкес суреттердің касына орналастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сипап сезу арқылы қапшықтағы пішіндерді айту, сипаттама беру

 

 

 

 

 

Музыка әуенімен билеу

 

Белгі бойынша пішінді орналастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

пішіндерді өз орындарына орналастырады

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап беру

 

Қарама – қарсы сөздер айту

 

 

Рефлексивті-түзетушілік

 

-Осындай әдемі үйшіктің тұрғыны болуына мен өте қуаныштымын, ризамын.

-Ал енді менің не ұнататынымды жұмбақ арқылы шешімін тауып көріңдер.

Жұмбақ шешу

-Менің сендерге арналған тәтті сыйлығым бар.(бал)

-Ертегіде неше кейіпкер бар?

-Аңдардың үйшікке кіруіне кімдер көмектеседі?

-Әрине сендер және сендердің білімдерің.

-Балалар, сендерге қандай аңға көмектескен ұнады?

-Біз бүгін сендермен «Үйшік» ертегісін еске түсіріп, математика сабағынан өткен білімдерімізді қайталадық.

 

 

 

 

 

 

Жұмбақ шешу

 

 

 

Сұрақтарға жауап беру



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)