Өлең-жыр байқауы

Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монарх тардың қызметінде көрініс тапты?

ҰМЖ   3 бөлім. Ағартушылық идеялары ның таралуы

Мектебі:Иван Трубицын атындағы №17 ЖББМГ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынов Жасұлан Есғалиұлы

 

Сынып:8

Қатысқандар -

Қатыспағандар -

 

Сабақтың тақырыбы

Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монарх тардың қызметінде көрініс тапты?ары нені үйретті?

 

Оқу мақсаттары

 7.2.3.2 – Ағартушылық дәуір иедеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау.2.3.1 Ежелгі философтардың көзқаратүсіндру

 

Сабақ мақсаты

Ағартушылық дәуір иедеяларының қоғамдық дамуға ықпалын біледі.

Еуропалық билеушілер Екатерина ІІ мен Фридрих ІІ «ағартушылық» ұстанымдарын анықтайды

Ағартушылық дəуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын көрсетедідайды

 

Ойлау дағдыларын деңгейі

Білу, Түсіну, Қолдану

,ааааааааааа7777а, түсінбілуБу, қолдану

 

Бағалау критерийі

Ағартушылық дəуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын көрсетедіелгааааааааааі Қытай философтарыныңн түсіндіру

 

Тілдік мақсаттар

Оқушылар АҚШ-ныңТәуелсіздік Декларациясын, Конституциясын, құқықтар жайлы билльден үзін ділерді мұқият оқып, ағартушылықтың алты негізгі  идеяларын анықтайды (оқылым дағдысы)

Пәндік терминология:Ағартушылық, философия, себеп, шын дық, империя, колониялар, колонистер, Американ революциясы, революционерлер, Тәуел сіздік Декларациясы, конституция, Құқықтар туралы Билль

Диалогқа арналған сөзтіркестері

Мен, ............. ағартушылық идеяларына ........... (нақты құжат) әсер етті деп ойлаймын.

Меніңше, .....................себептердің бірі болып табылады

Екінші себебі ................................................…

Үшінші себебіне…..............жатады

Үзінді ..........................жайлы хабарлайды

 

Тарихи концепт

Өзгеріс пен сабақтастық

 

Құндылықтарға баулу

Жауапкершілік, қарым-қатынас жасау қабілет; шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; өмір бойы оқуға дайын болуай

 

Пәнаралық байланыс

ҚГеография,Қазақстан тарихыстфия, Әдебиет, Әлемтану

 

Алдыңғы білім

Қайта Өрлеу дәуіріндегі Еуропадағы ғылыми және басқа білімдердің таралуы, Людовик ХІҮ тұсындағы Франция мен Ұлы Петр тұсындағы Ресейдегі абсалютизм жайлы білімдеріне негізделеді.ар

 

Жоспар

 

Жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

 

Басталуы:

3 мин

 

Ұйымдастыру- сыныппен амандасу.

Топтастыру – II Екатерина», «II Фридрих», «Карл»

 

фото суреттер

 

 

Ортасы:

8 мин

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ж, Т)  «Галлереяны  шарлау» әдісі

Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтайды.

ҚБ «Өзара бағалау»

Қалыптастырушыға арналған тапсырма  «ВЕНН» диаграммасы

Еуропалық билеушілер Екатерина ІІ мен Фридрих ІІ «ағартушылық» ұстанымдарын анықтап, Венн диаграммасын толтырыңыз

ҚБ «Өзін-өзі бағалау»

(ЖТ, Т)  «Ақпараттық органайзер» әдісі Ағартушылық дəуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын көрсетеді

Ағартушылар

Ұстанымы

Қоғамға әсері

Джон Локк

жеке тұлғаны зерттейді

бостандық идеясын тұжырымдады

Жан-Жан Руссон

Әлемдік тең сіздік есебін жеке меншік деп білді.

Қоғамдық саяси трак таттары қыз метінің негі зін құрды

Антуан Ватто

ірі капиталис тік елдің мате риалдық-тех никалық негізін құрды.

қоғам өмірінің барлық жақтарына: саясат, мәдениет, идеологияға әсер етті.

 

флипчарт қағаздары,

 

 

 

 

маркер, оқулық,

 

 

 

 

 

флипчарт, маркер

 

 

 

 

кесте

 

Аяқталуы

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

1 мин

 

Кері байланыс:  «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі

Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

Бүгін сабақта қуантқаны.....мен өзімді.....үшін мақтар едім.маған ерекше ұнағаны.....

сабақтан соң маған........келді.

Бүгін маған..........сәті түсті.қызықты болғаны.....

......қиындық тудырды.менің түсінгенім.....

енді мен......аламын.

Үйге тапсырма:«Синквейн» құрастыру

Сабақты қорыту

«Мұғалімге жеделхат» тақтасы

на ағалау парағы, стикер

 

 

 

 

 

 



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

ҰБТ(онлайн тест)