Қожа ахмет ясауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті талапкерлерді оқуға шақырады!

Электр тогының жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Қарақия ауданы №7 орта мектеп КММ

 

Мұғалімніңаты-жөні: Жұмағалиева Гүлжайна Оразбайқызы

Сынып: 10

 

 

Сабақ тақырыбы

Электр тогының жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  – Жұмыс және қуат формулаларын есептер шығаруда қолдану

  – Джоуль-Ленц заңын есептер шығаруда қолдану.

               Сабақ мақсаттары

- токтың жұмысы мен қуатын анықтау;
- токтың жұмысы мен қуатын есептер шығаруда қолдану.
- Джоуль-Ленц заңын тұжырымдау.
- Джоуль-Ленц заңын есептеуге арналған формуланы қорытып шығару  және деңгейліктапсырмаларды орындауда қолдану.
Джоуль-Ленц заңын анықтауға байланысты эксперименттік тапсырмалар орындау

Бағалау критерийлері

- токтың жұмысы мен қуатын анықтайды;
- токтың жұмысы мен қуатын есептер шығаруда қолданады.
- Джоуль-Ленц заңын тұжырымдайды.
- Джоуль-Ленц заңын есептеуге арналған формуланы қорытып шығарады және деңгейлік тапсырмаларды орындауда қолданады.
Джоуль-Ленц заңын анықтауға байланысты эксперименттік тапсырмалар орындайды

              Тілдік мақсаттар

 

Пәнге тән лексика мен терминология:

Электр тізбегінің символдары, шам, батарейка, аккумулятор, өткізгішсым, кілт, резистор (тұрақты және айнымалы), балқымалы сақтандырғыштар, зуммерлер тізбек, ток, ампер (А), амперметр, потенциалдар айырымы, кернеу, вольт, вольтметр. кедергі, ом, тізбектей, параллель 

Құндылықтарды дарыту

Ұқыптылықпен адамгершілікке баулу және өзін-өзі бағалау құндылығын дарыту

Пәнаралық байланыстар

Формулаларды түрлендіру және оларды есептер шығару барысында қолдану, математика пәнімен байланыс

Бастапқы білім

ХБЖ; электр заряды; электрөрісі; электртогы; ток күші, кернеу, амперметр ,Вольтметр ұғым дарын біледі

                             

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

 

 

 

Сабақтың басы

0-7 мин

 

Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет

Топқа бөлу: Қазақстан, Ресей, Ұлыбритания

Өткенді қайталау:

Сызбалар үш тілде сөйлейді

Ресурстар

 

 

 

Сабақтың ортасы

7-30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

Электр тогының жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы

Видео ролик:

 

Электр тогын есептеу үшін арналған тапсырмалар Bilimland

1 топ тапсырмасы                              2 топ тапсырмасы

3 топ тапсырмасы

Қуатты есептеуге арналған тапсырма

Джоуль–Ленц заңына арналған тапсырма

1 топқа Үтіктің жылу мөлшерін анықтау

2 топ Тоқ шайнектің жылу мөлшерін анықтау

3 топ: шаш үтіктейтін үтіктің жылу мөлшерін анықтау

          

 

 

 

 

Слайд,

интерактивті тақта

 

bilimland.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimland.kz

Bilimland.kz

Bilimland.kz

Сабақтың соңы

39-40 мин

 

Рефлекция:

Үй тапсырмасы::  5.4 жаттығу     1,2,3 есеп

 

 

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

Сұрақ жауап

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

 

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз