Өлең, жыр, ақындар

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

ОҚО, Төлеби ауданы
«Майбұлақ жалпы орта мектебі» КММ

математика пәнінің мұғалімі: Есмаханбет Ажар

 

   Сабақ:

   Пәні: Математика

   Күні: 24.01.2017 ж.

   Мұғалімнің аты-жөні:

   Сынып: 5 «Ә»

   Қатысқандар: 20

Қатыспағандар:1

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

 

Сабақ мақсаттары:

   Барлығы:Жай бөлшектерге амалдар қолданады

   Көбі: Аралас сандарды қоса алады

   Кейбірі: Шартты есепті шығара алады

Жетістік критерийлері

   Жай бөлшектерге амалдар қолданып, оны шығарады

Құндылықтарды дарыту

   Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсету

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар:

Сабақтың басы

 10минут

1. Психологиялық тренинг:

   Шаттық шеңберіне тұрып, А.Құнанбаевтың шығармаларын айту

2. Топқа бөлу

   А) Талап
   В) Еңбек
   С) Қанағат
   Д) Рақым

Шаттық шеңбері

Үй тапсырмасын сұрау

5 минут

- Балалар сіздер әдебиет пәнінен қазақтың бас ақыны Абай Құнанбаевтың шығармаларымен таныссыздар. Ендеше «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңінде қандай бес асыл қасиеттер туралы айтады. Есімізге түсірейікші. (Оқушы жауаптары)

  - Өтежақсыбалаларендешебүгінгі сабағымызда Абай атамыздың осы өлеңімен байланысты болмақ.

Сабақ барысында әрбір кезеңге атау беріп, соңында алғашқы асыл қасиет жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл кезеңде сендер жай бөлшектер, олардың қасиеттерін білу және еске түсіру талап етіледі.

Т

А

Л

А

П

 

   1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіріңдер.

   2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай қосылады?   Мысал келтіріңдер.               

   3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.

   4. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер. 

   5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

 

Сабақтың ортасы:

 

10 минут

Келесі кезең «ЕҢБЕК» де аталады, “Әлемнің әміршісі – еңбек. Тек еңбекпен ғана жемі сөнбек, тек еңбекқана бар қиындықтыж еңбек» деп Н.Ә. Назарбаев атамыз айтпақшыбұлбөлімде еңбектену арқылы жаңа сабақты игереміз.

Е

Ң

Б

Е

К

 

Сәйкесін тап

¾*7/2

        55

16/3*5/4

25*11/5

14/17+2/17

 

Бұл кезең «ТЕРЕҢ  ОЙ».  Бұл кезеңде терең ойлану арқылы есептер шығару дағдыларынды қалыптастырамыз.

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқиаласыздар.

 

Сергіту сәті:

5 минут

А.Құнанбаевтың 1-шумақ өлеңін айтады.

хормен

 

Сабақтың аяқталуы

 

Келесі кезеңіміз «ҚАНАҒАТ» деп аталады. Бұл кезеңде жұптық тапсырма тестпен жұмыс жасаймыз.

Тестпен жұмыс:

    Өзін өзі тексеру.

Г

Б

Г

А

В

А

В

Қ

А

Н

А

Ғ

А

Т

 
   Келесі кезең  «РАҚЫМ» деп алдым. Бұл кезеңде алған білімдерімізді қорытып, бекітеміз.

   Ауызша шығару

   Екі санның қосындысы 8-ге тең, ал көбейтіндісі 15-ке тең бұл қандай сандар?

Жұптық тапсырма. Тестпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логикалық тапсырма

Қорытындылау

   Сонымен оқушылар сабақ ұнадыма, ұнаса несімен ұнады? Атамыздың бес асыл ісін математика сабағында да қайталадық. Абай атамыз «Тегінде адамбаласыадамб аласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады» деген екен. Олай болса, біздебірбірімізден осындай нәрселер мен озатын болайық.

 

Бағалау

 

Бағалау парағы арқылы

   «5»-5
   «4»-4
   «3»-3

 

Кері байланыс

Смайлик арқылы.

   Түсіндім
   Түсінбедім
   Сұрағым бар

 


Пікірлер (2)

Агымет Нурбек

Мен тиркелдим

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз