Өлең, жыр, ақындар

Математика пәнін оқытуда балалардың логикалық ойлау дағдыларын қалай дамытуға болады?

Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Сарыкемер ауылы,

Сарыкемер орта мектебінің

Бастауыш сынып мұғалімі: Аманжолова Алима

 

Күні: 25.02.2016жыл

 

                                              Шеберлік сыныптың  жоспары

Тақырыбы

Математика пәнін оқытуда балалардың логикалық ойлау дағдыларын қалай дамытуға болады?

Сілтеме

www.google.ru  сайты интернет желісі

 

Мақсаты

Мұғалімдер мен оқушылардың арасындағы математика пәніне деген қызығушылығын жандандыру. Логикалық тапсырмаларды орындауда оқушылардың қызығушылығын арттыру жолдарын анықтау.

Күтілетін нәтиже

1.Оқушылардың қандай тапсырмаларды өз бетінше орындай алатынын шамалап біледі.

2.Математикалық дайындығын оқу барысында және күнделікті өмірде кездесетін практикалық есептерді шешу үшін пайдалануға дайын болады.

3.Қиындықтарды жеңе біледі,бастаған жұмысты аяғына дейін жеткізу қабілеті артады.

4.Өзін-өзі ұйымдастыру қабілеті шыңдалады.

Кезеңдері:

Жұмыс кезеңдері кіріспе бөлім

 Мұғалімнің іс –әрекеті

Қатысушы мұғалімдердің іс-әрекеті

  2 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Қайырлы күн, құрметті әріптестер. Сіздерді бүгінгі сабақта көргеніме қуаныштымын. Мен сіздерге барынша белсенді, өз ойларыңызбен бөлісулеріңізді қалаймын

Зейіндерін аударады. Диалогқа қатысады.

  1. Топқа бөлу

 

 

 

2. Ой шақыру

 

Мұғалімдерге түрлі қызыл жасыл, көк түсті стикерлер  арқылы бөлу.

1.Қызыл стикер

2.Көк стикер

3.Жасыл стикер

 Шетел философы Т.Эдисон "Өркениеттің ең ұлы мақсаты- адамды ойлай білуге үйрету» деген қанатты сөзді қалай ойлайсыздар?

Стикерлер не үшін жабыстырылғанын айтып, түсіне қарай топтарға бөлінеді.

Қатысушылар сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Мұғалімдер қанатты сөз бойынша өз ойларын айтады.

 

       3. Тапсырма

 

 

 

 

 

 

4. Видео көрсетілім

3- топқа тапсырмалар беру:

1-ші топқа ана тілі кітап

2-ші топқа математика

3-ші топқа дүниетану кітаптарын беремін кез-келген тақырыпты алып сол тақырыпта қолданылған әдіс-тәсілдер туралы постер қорғайды.

 

Менде өз сабағымда түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаландым назар аударыңыздар.

  1. Түрлі түсті конфеттерден есептер құрау.
  2. Берілген фигураларды аяқтау.
  3. Өрнектер құрастырып сәйкестендіру.
  1. Кез-келген логикалық әдіс-тәсілдер қосу.
  2. Осы сабақ барысында тиімділігін айту.
  3. Оқушыларды дамытуға қандай әсерін тигізеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Не көрдіңіздер.

Қандай әдіс-тәсілдерді пайдаланған.

Сабақ барысында тиімді ма?

5. Кері байланыс:

«Попс» әдісі

1.Мен бүгінгі сабақта....

2.Өйткені .....

3. Оған мысал келтіре алам ....

4. Сонымен мен санаймын .....

 Қатысушылар өз ойларын кері байланыстағы сұрақтар арқылы білдіреді жауап береді.

 

Тақырыбы:

Кез келген санды 9- ға қосып азайта білу, есептерді шығарып, шартын құру.  

2

3

4

5

Түсіну

 

9 санының құрамын, көршісін білмесе

 

 

Өрнекті шығара алмаса 

9 санының құрамын білсе, кез келген санды 9 санына  қоса алса

 

Құрамында 9 саны бар өрнектер құрап, шығара алса 

Логикалық есепті оқып шешуін таба алса

Қолдану

9 санын кез келген санмен қосып, азайта алса

Құрамында 9 саны бар логикалық есептерді шығара алса

Құрамында 9 саны бар логикалық есептерді құрастыра алса


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз