Өлең, жыр, ақындар

Төрт таңбалы санды үш таңбалы санға жазбаша көбейту

Оңтүстік Қазақстан облысы  Абай ауданы  Шымкент  қаласы  

Ынтымақ  елді  мекені  № 54  жалпы  орта  мектептің

Бастауыш сынып мұғалімі: Жораева Жаудір Арынтайқызы

 

Сабақ тақырыбы: Төрт таңбалы санды үш таңбалы санға жазбаша көбейту.

Сабақ мақсаты: Төрт таңбалы санды үш таңбалы санға жазбаша көбейту амалының әдіс-тәсілдерін үйрету, білім беру.

Дамытушылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту, есептеу машықтарын жетілдіру; жеке топтық жұмыста шапшаңдылық танытуға машықтандыру.

Тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке, шапшандылыққа, тазалыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: ой қозғау, сұрақ-жауап, түсіндіру

Сабақтың пәнаралық байланысы: информатика, дүниетану, әдебиет

Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайдтар

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру кезең

- Оқушылардың құралдарын түгелдеу

- Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Қонақтармен сәлемдесу.

Үлкенге де «сіз»,

Кішіге де «сіз».

Сәлем бердік сіздерге

Құрметпенен «біз».

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

ІІІ. Жаңа сабақ

 

  • Балалар, алгоритм дегеніміз не?
  • Бір нәрсені орындау үшін құрылған программаны  алгоритм дейді.
  • Біз бүгін үй салу алгоритмін құрамыз.
  • Үйіміз дұрыс, әдемі болып салынуы үшін әрбір алгоритм бойынша тапсырмаларды орындауымыз керек.

 

1-алгоритм. Құрылыс материалдарын сатып алу.

а) 1-мысалды шығару

2217*205=454485

ә) материалдарды сатып алу үшін мысалдарды шығарамыз.

1235*20=248235                   2541*205=520905                 4078*103=420034

5261*105=552405                  2311*203=469133                 4703*201=945303

2-алгоритм. Фундамент құю.

1290*204+106*1732=446752

4725*309+3511*502=32225547

б) 3-мысалды шығару.

«Кім жылдам?» ойыны

Екі қатардан оқушыларды жарыстыру.

5403*21=113463                   16827:3=5609              615483+4978=620461

4068*74=301032                   48432:6=8072              738217+63895=802112

3506*12=42072           4964:34=146                856894-28958=827936

3-алгоритм. Қабырғасын қалау.

- Балалар, үйдің қабырғасын құру үшін өте сапалы қалауымыз керек. Сол үшін 5-есепті шығарайық.

Есеп шығару алгоритмі

  1. Есеппен танысу
  2. Есептің не туралы екендігін анықтау
  3. Белгілі, белгісізді анықтау
  4. Есептің шарты мен сұрағын ажырату
  5. Есепті шешу

4-мысал. «Кім шапшаң?» ойыны

Тақтаға 2 оқушыны шығарып, жарыстыру.

а) 4000*8000=32000

32000:5000=4 есе кем

ә) 40000*8000=32000

32000:100=320

б) 2 т=2000 кг

2000 кг-569=1431 кг

в) 2000 кг -569=1431:27=53 жәшік

 

4-алгоритм. Шатырын көтеру.
Оқулықтағы 6-тапсырманы орындау.

5-алгоритм. Есік, терезе орнату. Оқулықтағы 8-тапсырманы орындау.

Егер шаршының әрқайсысы 2 есе арттыратын болса, онда оның ауданы неше есеге артады?

4 есе. 4*2=8; 4*4=16; 8*8=16; 64:16=4.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.

  • әр алгоритм бойынша шолу жұмыстары жүргізіледі
  • сурет бойынша салынған үйді тамашалау
  • енді осы үйдің кілтін кімге береміз?
  • үйге берілген тапсырманы дұрыс  толық орындаған оқушыға беріледі.

Ү. Үй тапсырмасы: 46 бет, 7-мысалды орындау.

  ҮІ. Бағалау.

 


Пікірлер (2)

Нұрай

3 танбалы санды 3танбалы санға көбейту

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз