Оңтүстік Қазақстан облысы Абай ауданы Шымкент қаласы
Ынтымақ елді мекені № 54 жалпы орта мектептің
Бастауыш сынып мұғалімі: Жораева Жаудір Арынтайқызы
Сабақ тақырыбы: Төрт таңбалы санды үш таңбалы санға жазбаша көбейту.
Сабақ мақсаты: Төрт таңбалы санды үш таңбалы санға жазбаша көбейту амалының әдіс-тәсілдерін үйрету, білім беру.
Дамытушылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту, есептеу машықтарын жетілдіру; жеке топтық жұмыста шапшаңдылық танытуға машықтандыру.
Тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке, шапшандылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: ой қозғау, сұрақ-жауап, түсіндіру
Сабақтың пәнаралық байланысы: информатика, дүниетану, әдебиет
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайдтар
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезең
- Оқушылардың құралдарын түгелдеу
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Қонақтармен сәлемдесу.
Үлкенге де «сіз»,
Кішіге де «сіз».
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен «біз».
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақ
1-алгоритм. Құрылыс материалдарын сатып алу.
а) 1-мысалды шығару
2217*205=454485
ә) материалдарды сатып алу үшін мысалдарды шығарамыз.
1235*20=248235 2541*205=520905 4078*103=420034
5261*105=552405 2311*203=469133 4703*201=945303
2-алгоритм. Фундамент құю.
1290*204+106*1732=446752
4725*309+3511*502=32225547
б) 3-мысалды шығару.
«Кім жылдам?» ойыны
Екі қатардан оқушыларды жарыстыру.
5403*21=113463 16827:3=5609 615483+4978=620461
4068*74=301032 48432:6=8072 738217+63895=802112
3506*12=42072 4964:34=146 856894-28958=827936
3-алгоритм. Қабырғасын қалау.
- Балалар, үйдің қабырғасын құру үшін өте сапалы қалауымыз керек. Сол үшін 5-есепті шығарайық.
Есеп шығару алгоритмі
4-мысал. «Кім шапшаң?» ойыны
Тақтаға 2 оқушыны шығарып, жарыстыру.
а) 4000*8000=32000
32000:5000=4 есе кем
ә) 40000*8000=32000
32000:100=320
б) 2 т=2000 кг
2000 кг-569=1431 кг
в) 2000 кг -569=1431:27=53 жәшік
4-алгоритм. Шатырын көтеру.
Оқулықтағы 6-тапсырманы орындау.
5-алгоритм. Есік, терезе орнату. Оқулықтағы 8-тапсырманы орындау.
Егер шаршының әрқайсысы 2 есе арттыратын болса, онда оның ауданы неше есеге артады?
4 есе. 4*2=8; 4*4=16; 8*8=16; 64:16=4.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Үй тапсырмасы: 46 бет, 7-мысалды орындау.
ҮІ. Бағалау.
Нұрай
3 танбалы санды 3танбалы санға көбейту