Өлең, жыр, ақындар

«Көңілді информатика» сайысы

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы                                 
№121 орта мектебінің
физика және информатика пәні мұғалімі    
Пірманова Гүлмира Мінажқызы                                                              

Сахнаның екі жағынан Білімпаз бен Информатика шығады.

Білімпаз: Сәлеметсіздер ме, қадірлі қонақтар!

Информатика болашаққа бастайды

Келешекке білім қуған жастарды

Қадам басып  XXI-ғасырға

Барлық әлем жаңалығын тастайды,-дей отырып, бүгінгі біздің көңілді тапқыштар сайысына келгендеріңізг өте қуаныштымыз. Алдын-ала рахмет айтамыз.

Информатик:

Жетілдіріп, кеңейтіп бұл асылды

Информатика озады бір ғасырды

Ой түйіндеп,жетелейді адамды

Әлі ашылар құпиялар сан қырлы

 Сайысты жүргізушілер электронды ойын автоматтарын құрастырушылар - Білімпаз бен Информатик. Бүгінгі сайысымызға «Монитрон» және «Клавиатрон» командалары қатысады. Әр команда өздерін таныстырып өтсін.

Білімпаз:Енді командалардың әр қадамын бақылап отыратын бақылау орталығы мүшелерімен таныс болыңыздар.

Информатик:

Мынау ұшқыр заманда

Жаңалық енді ғаламға

Компьютер тілін меңгеру

Қажет туды адамға.

Олай болса I-тур. «Суреттегі бейнелер нені білдіреді?» деп аталады. Бұл турда тақтада көрсетілген суреттегі компьютер құрылғыларын әзіл түрінде бақылау орталығына жазба түрде жіберу керек.

Сыныптағы компьютер - адамдарды өзіне бағндырған әлжуас

Жүйелік блок - бар құрылғыны басқаратын, кеудесі көтеріп қасқаятын ми.

Монитор - өзінен зиянды сәуле шашатын, адам көзін құртатын жалмауыз

Пернетақта - саусақтарды билететін, экранға мәтінді сый ететін, жоқ деп мүлде айта алмайтын, иә-ні қолдап қайталайтын берген

Тышқан - пернеден жасқанатын,адам көмегімен басқарылатын,қорқақ компьютердің кенже баласы

Джойстик - тышқанның ең жақын туысы

Принтер - стипендия алғанда ақшаңның тең жартысын бақилққа жіберетін апаң

Сканер - принтерден асып түсетін мешкей

Білімпаз: II-тур. «Компьютер айналасындағы әзіл-қалжыңдар» деп аталады. Ортаға командаларды шақырайық

Информатик:III-тур. «Біз неден тұрамыз?» деп аталады. Бұл тур шарты бойынша әр командадан бір оқушы шығып тақтадағы тапсырмаларды орындайды.

Білімпаз: Командалар бұл сайысқа жауап дайындағанша, бақылау орталығынан 2- сайыс қорытындысы хабарлауды сұрайық.

Информатик: IV-тур. «Венгр сөзжұмбағы»

Көрсетілген сөзжұбақта жасырылған сөздерді тауып жазу.

М

Т

П

Л

О

Т

Т

Н

О

М

И

Ы

П

Р

Р

Т

Е

И

Д

Е

Қ

Ш

Н

И

Е

Е

Р

О

М

М

Р

Қ

А

Н

Т

Р

Н

Н

И

Т

О

Н

Т

С

Ә

З

Е

Т

Р

О

П

А

И

Б

А

Й

Т

Т

Е

З

Р

М

В

П

И

К

М

Е

Р

Е

О

Ә

И

А

Р

С

О

Ұ

А

Ф

Ц

Т

Р

И

Х

Е

Д

Я

Й

Л

Е

І

У

В

Ж

Л

И

Я

И

Ц

С

Н

С

Д

А

Ь

Ф

И

К

А

С

О

Р

А

Б

О

Н

Е

Н

Т

 

Білімпаз: Қане, жанкүйерлер, командалар «Венгр сөзжұмбағын» шешіп болғанша, мына жұмбақтарды шешейік әр дұрыс жауап үшін өз командаларыңызға 1 ұпай қоса аласыздар.

1-жұмбақ

Экранның бетінде оның тұрағы,

Қашан болсын жыпылықтап тұрады. /меңзер/

2-жұмбақ

Ұзынтыра Жалқаубек,

Тұрмай ылғи жатады.

Қозғала қалса артынан

Ешбір белгі қалмайды.       /бос орын пернесі/

Информатик:

3-жұмбақ

Ақпаратты қағазға шығарады,

Бұл құрылғы қалай деп аталады? /басу құрылғысы/

4-жұмбақ

Бұтақ орнында мың бір инесі,

Компьютер жаны мекені  /Кактус/

Білімпаз: Құрметті оқушылар,біздің сайысымыз ақырғы өз мәресіне де келіп жетті.

Соңғы V-тур. «Пікірталас».Бұл турда компьютерлік ойынның пайдасы мен зиянын айтады. Кәне, «Монитрон» командасы сіздер-компьютерлік ойынның пайдасын, ал «Клавиатрон» командасы сіздер-компьютерлік ойынның зиянын айтасыздар.

1-топ. Компьютерлік ойын баланың ақыл-ойын дамытады.

2-топ. Компьютерік ойын баланы қызбалыққа, жүйелі ойламауға итермелейді.

1-топ. Баланың ойлау қабілетін күшейтді

2-топ. Компьютерде ұзақ отыруға әдеттендіреді,ультракүлгін сәулелерді көп жұтады.

1-топ. Компьютермен қорықпай жұмыс жасауға үйретеді.

2-топ. Көз көру қабілеті нашарлайды

1-топ. Шапшаңдыққа, байқампаздыққа, тапқыллыққа тәрбиелейді

2-топ. Жаттанды жұмысқа, яғни белгілі бір пернелерді басуға үйретеді

1-топ. Білім құштарлығын оятады.

2-топ. Робот тәрізді жұмыс істеуге баулиды.

1-топ. Жасына сай әрекет жасауға бейімдейді

2-топ. Электр энергиясын үнемдеуге ұмтылдырмайды.

Информатик: Бақылаушылардан сайыстың қорытынды бағасын беруді сұраймыз. Осымен сайысымыз аяқталды. Хош сау болыңыздар!


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз