Қызылорда облысы
Қызылорда қаласы
№ 101 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі: Қуандыққызы Айнұр
Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары
Сабақ: математика |
Мектеп: № 101 |
||||||
Мерзімі: |
Оқытушының аты-жөні: Қуандыққызы Айнұр |
||||||
Сынып: 1 |
Қатысқан оқушылар саны: ___________ |
Қатыспағандар саны: __________ |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Кесінділер ұзындықтарының қосындысы және айырмасы |
|||||||
Осы сабақтың оқу мақсаттары |
Кесіндінің ұзындықтарының қосындысы және айырмасы туралы түсінеді, сыза алады. |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар кесіндіні сыза біледі, өлшей алады, салыстырады. Оқушылардың көпшілігі: Ережені жатқа біледі, салыстырады, оқи алады.
Кесінділер ұзындықтарының қосындысы мен айырмасын біледі, сызады, қосып, алады. |
||||||
Тілдік мақсаттар
Бұған дейін меңгерілген білім: 9 санын атап 9 цифрын жаза алады.9 санын 9-ға дейінгі сандармен салыстыра алады. Теңдіктер және теңсіздіктерді орындай алады. Сандық түзудегі 9 санының орнын анықтай алады. 9 санына дейін / кейін орналасқан санды атай алады. |
Оқушылар: Тәжірибеде жүзеге асырылатын санау нәтижесін дұрыс сипаттай алады, заттың реттік нөмірін атайды. Берілген тапсырма бойынша кесіндіні сызады, салыстырады. Пәндік лексика және терминдер:
Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Талқылау:
|
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Дерек көздері |
|||||
Басы
0 – 7 мин
Ортасы
8 – 18 мин
18– 25 мин
25 – 30 мин
Соңы 30 – 35 мин |
«Ойлан тап» ойыны. ...+3>2+5 ...-5<6-4 ...-4>1+2 Шығармашылық жүмыс: ) Сызылған кесінділердің ұзындығын өлшеу 2) Алынған ұзындықтарды қосу және азайту. 2см+3см=5 см 8см-4см=4см 3см+3см=6см 5см-2см=3см 4см+4см=8см 6см-3см 5см-3см=2см 3) Кесінді сызуға жаттығу.1см ұзын кесінді сыз. Осыдан 1см қысқа кесінді сыз Кесіндінің айырмасына тең кесінді сыз. Кесіндінің қосындысына тең кесінді сыз
Оқулықпен жұмыс №2 Қызыл кесіндіні өлшеу, дәптерге сызу (5 см) Көк кесіндіні өлшеу (4 см) Олардың өлшем бірліктерін салыстыру №3 1 см кесінді сызады. Кесінділердің қосындысына тең кесінді сызады (9см) №4 1 см+2 см+3 см +1 см +2 см 2 см +3 см +1см +3 см 2 см+ 2см + 1 см + 2 см + 1 см
Орманда кірпі келеді,
Ш. Т. Май шамды тиісті ретпен орналастыру
Таратпамен жұмыс |
Қорапша және парақшалар
Тақта
Кесінділер тізбегін салу
Оқулық
Балмұздақ таяқшасы
кесте Жұлдызшалар |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?
Деңгейлік тапсырмаларды орындату, ынталандыру сұрақтарын беру. Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Оқушыларға дифференциация табысты болды ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Топтық, жұптық, вербальді, критерилер арқылы бағалау жүреді. |
Пәнаралық байланыс: Еңбекке баулу, орыс тілі, ағылшын тілі, қазақ тілі, дүниетану. |
Қорытынды бағалау |
Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты) 1. 2.Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1. 2. Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі