Өлең, жыр, ақындар

Кесінділер ұзындықтарының қосындысы және айырмасы

Қызылорда облысы

Қызылорда қаласы

№ 101 орта мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі: Қуандыққызы Айнұр

                                          

Қысқа мерзімді жоспар                   Сабақ жоспары

Сабақ: математика

   Мектеп: № 101

Мерзімі:

   Оқытушының аты-жөні: Қуандыққызы Айнұр

Сынып: 1

   Қатысқан оқушылар саны: ___________

Қатыспағандар саны:            __________

Сабақтың тақырыбы: Кесінділер ұзындықтарының қосындысы және айырмасы

Осы сабақтың оқу мақсаттары

Кесіндінің ұзындықтарының қосындысы және айырмасы туралы түсінеді, сыза алады.

      Сабақтың мақсаты

  • Барлық оқушылар:

   Оқушылар кесіндіні сыза біледі, өлшей алады, салыстырады.

Оқушылардың көпшілігі:

      Ережені жатқа біледі, салыстырады, оқи алады.

  • Кейбір оқушылар:

Кесінділер ұзындықтарының қосындысы мен айырмасын біледі, сызады, қосып, алады.

       Тілдік мақсаттар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Бұған дейін меңгерілген білім:

9 санын атап 9 цифрын жаза алады.9 санын 9-ға дейінгі сандармен салыстыра алады. Теңдіктер және теңсіздіктерді орындай алады. Сандық түзудегі 9 санының орнын анықтай алады. 9 санына дейін / кейін орналасқан санды атай алады.

                                    Оқушылар:

   Тәжірибеде жүзеге асырылатын санау нәтижесін дұрыс сипаттай алады, заттың реттік нөмірін  атайды. Берілген тапсырма бойынша кесіндіні сызады, салыстырады.

                       Пәндік лексика және терминдер:

  • Санау, есептеу, барлығы
  • Қанша, нешінші?
  • Сан және цифр
  • Алдыңғы сан, келесі сан
  • Сан құрамы
  • Сандық аралық
  • Көршілес сандар
  • Алдыңғы сан
  • Кейінгі сан

               Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер

Талқылау:

  • Мына санның құрамын айта аласың ба?
  • Қатарда нешінші тұр?
  • Оны біз қалай таба аламыз?
  • Сенің уысыңда неше жаңғақ болуы мүмкін?
  • Неліктен бұл санды алдыңғы/келесі сан деп атаймыз?

                                                    Жоспар

Жоспарланған

   уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздері

    Басы

 

   0 – 7 мин

  

 

 

 

   

 

 

 

 Ортасы

 

   8 – 18 мин

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 18– 25 мин

     

 

 

   25 – 30 мин

 

       Соңы

    30 – 35 мин

  «Ойлан тап» ойыны.

...+3>2+5         ...-5<6-4          ...-4>1+2    Шығармашылық жүмыс: 

 )  Сызылған кесінділердің ұзындығын өлшеу

 2) Алынған ұзындықтарды қосу және азайту.

2см+3см=5 см            8см-4см=4см  3см+3см=6см

5см-2см=3см  4см+4см=8см 6см-3см

5см-3см=2см

3) Кесінді сызуға жаттығу.1см ұзын кесінді сыз.

Осыдан 1см қысқа кесінді сыз

Кесіндінің айырмасына тең кесінді сыз. Кесіндінің қосындысына тең кесінді сыз

 

Оқулықпен жұмыс

№2

Қызыл кесіндіні өлшеу, дәптерге сызу (5 см)

Көк кесіндіні өлшеу (4 см)

Олардың өлшем бірліктерін салыстыру

№3

1 см кесінді сызады.

Кесінділердің қосындысына тең кесінді сызады (9см)

№4

1 см+2 см+3 см +1 см +2 см

2 см +3 см +1см +3 см

2 см+ 2см + 1 см + 2 см + 1 см

 

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

 

Ш. Т.

Май шамды тиісті ретпен орналастыру

 

Таратпамен жұмыс

 

  Қорапша және 

   парақшалар

 

 

 

Тақта

 

Кесінділер тізбегін салу

 

 

   

Оқулық

 

 

 

     

 

    

 

 

 

 

 

 

Балмұздақ таяқшасы

 

 

 

 

кесте

Жұлдызшалар

Қосымша ақпарат

Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

 

Деңгейлік тапсырмаларды орындату, ынталандыру сұрақтарын беру.

           Рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді?

  Оқыту ортасы қандай болды?

 Оқушыларға дифференциация табысты болды ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

 

Топтық, жұптық, вербальді, критерилер арқылы бағалау жүреді.

Пәнаралық байланыс:

Еңбекке баулу, орыс тілі, ағылшын тілі, қазақ тілі, дүниетану.

 Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты)

1.

2.Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1.

2.

Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз