Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы
«Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жүнісова Баян
Сабақтың тақырыбы: Шерхан Мұртаза «Ай мен Айша» әңгімесі
Сабақтың мақсаты: «Ай мен Айша» романынан үзіндінің мазмұнымен танып, тақырыбы мен идеясын ашу.
Күтілетін нәтиже: әңгіменің мазмұнын ұғып, талдап, тақырыбы мен идеясын ашады.
Кіріктірілген модульдер: АКТ, СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, ОүБ және ОБ, оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Пайдаланылатын ресурстар мен деректер: дәптер, стикерлер, флипчарт, маркерлер, бағалау критерийі, смайликтер, блоб ағашы,Шерхан Мұртаза кітаптары, оқулық.
Қолданылатын әдіс- тәсілдер: «Тілек шеңбері», «Бұл кім? Ол не?», «Таны, біл!», «Зымыран сұрақтар», «Алаптар мен ергежейлілер», «Бағдаршам», «Кластер», «Салыстыру» стратегиясы, «Суреттер сөйлейді» әдісі, «Блоб ағашы» әдісі
Тапсырмалар: топтық, жұптық, жеке, дәптермен, оқулықпен, суреттермен жұмыс.
Сабақ кезеңдері |
Уақыт
|
Бағалау |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Білу |
5мин |
критерий |
І.Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, таныстыру, «Тілек шеңбері» әдісімен топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасы тақырыбын «Бұл кім? Ол не?» әдісімен ашып, жаңа сабақпен байланыстыру. |
І. Шеңберде бір-біріне тілектер айтады, стикерлермен топқа бөлінеді. Топқаат қойып, топ басшыны сайлайды. ІІ. Үй тапсырмасы тақырыбын сұраққа жауап беріп ашады, жаңа сабақпен танысады. |
Түсіну |
5мин |
Геом. фигура |
«Таны, біл!» әдісімен Шерхан Мұртаза жайлы бейнебаян тамашалау. |
Бейнебаянды көріп, Шерхан жайлы, отбасы жайлы біледі. |
Қолдану |
10мин |
Сағат тілімен, топтық |
«Зымыран сұрақтар» әдісімен сұрақтар беру арқылы әңгіменің мазмұнын ашу. |
Сұрақтарға жауап беру арқылы романның мазмұнын ашады. |
Сергіту сәті |
1 мин |
|
«Алыптар мен ергежейлілер» әдісімен сергіту сәтін өткізу. |
«Алып» дегенде жоғары, «ергежейлі» дегенде төмендейді. Шатасып қалғандар орындарына отыра береді. Соңынан қалған үштік жеңімпаз болады. |
Талдау |
15мин |
Балдық жүйемен |
Топтарға тапсырмалар беру. 1-топ. «Кластер» әдісімен Айша ананың бейнесін ашу; 2-топ. «Жұмақтың кілті аналардың аяғының астында» тақырыбында эссе жазу. 3-топ. Кейіпкерлерге мінездеме беру; 4-топ. «Суреттер сөйлейді» әдісімен суреттерді сөйлету. |
Топтар тапсырмаларын орындап болған соң, өз жұмыстарын топ болып қорғап шығады. Топтар бір-бірін балдық жүйемен таныстырымдарына баға береді. |
Жинақтау |
5мин |
ауызша |
«Салыстыру» стратегиясымен «Қараш-Қараш оқиғасы» шығармасының ұқсастығы неде екенін табуды тапсыру. |
Өткен тақырыпты еске түсіріп, әңгімелердің қандай ұқсас тұстары бар екендігін табады. Түсіндіру арқылы бағаланады. |
Бағалау |
2 мин |
Геом. фигур. |
«Блоб ағашы» әдісімен өздеріне баға беру арқылы баға қорытындысын шығару. |
Блоб ағашымен өздерін бағалап, өз білімдеріне баға береді. |
Рефлексия |
1 мин |
Бағдаршам |
Оқушыларға «Бағдаршам» әдісімен кері байланыс жасату |
Смайликтерді бағдаршамға жапсыру арқылы сабаққа кері байланыс жасайды. |
Үйге |
1мин |
|
«Ай мен Айша» шығармасынан түйген ойларын параққа түсіріп келуді тапсыру. |
Берілген тапсырманы күнделікке жазады. |
Оқу-тәрбие ісінің меңгерушісі: О. Сапаров Тексерілді:________________
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі