Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ынтымақ ауылы
Ынтымақ негізгі жалпы білім беру мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі: Абайльдинова Атлас Кудайбергеновна
Математика
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері
Сыныбы: 4
Мақсаты: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлуге машықтандыру.
Күтілетін нәтиже: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін біледі.
Қажетті ресурстар: оқулық, АКТ, карточка, кубик, себет т.б.
Қоланылатын модульдер: АКТ, СТО, ОмОЖТ, ОүБОБ.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Сұрақ-жауап», «Ой қозғау», «Мен саған, сен маған», «Постер», «Шыңға шығу», «Кубизм».
Уақыт |
Жұмыс кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
||||||
2 мин |
Психологиялық ахуал тудыру |
Шаттық шеңберіне шығарамын. |
Бір-біріне сәттілік тілейді. |
|
||||||
3 мин |
Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақ-жауап» |
Теңдеу шешу кезінде белгісіз санды қалай анықтаймыз?
Ауызша есеп. 70х10= 7200х10= 200х10= 800:100= 600:10= 3000х100= 3300:10= 1200х100= |
Оқушылардың жауабы:
х+1075=3806 х-287=593 х=3806-1075 х=593+287 х=273 х=880 2731+1075=3806 880-287=593 |
Өзін-өзі бағалау |
||||||
4 мин |
Білу «Ой қозғау» |
1432х2 және 2864:2 өрнектерінің мәндерін жазбаша қалай есептеп табуға болады? |
1432 санының бірлігін, ондығын, жүздігін, бірлік мыңдығын 2-ге көбейтеміз. Жауабы: 2864 2864 санының бірлік мыңдарын, жүздіктерін, ондықтарын, бірліктерін бөлеміз. Жауабы: 1432 |
Өзін-өзі бағалау |
||||||
6 мин |
Түсіну «Мен саған, сен маған» |
№2 есеп І топ ІІ топ 1342х2 1323х3 1т 342кг х2 1км 323х3 2684:2 3969:3 2т 684кг:2 3км 969:3
|
№1 карточка
№2 карточка
|
Жұппен бағалау |
||||||
8 мин |
Қолдану «Постер» |
№5 есеп бойынша постер жасайды.
|
Постер жасап әр топ өз жұмысын қорғайды. |
2 жұлдыз, 1 тілек. |
||||||
2мин |
Сергіту сәті |
«Бос орындық» ойынын ойнату. |
Оқушылар шеңберге шығып ойын ойнайды. |
|
||||||
5 мин |
Талдау |
«Шыңға шығу» берілген есеп бойынша қалдықты табу.
|
1. 2685:2=? ( қалд.) 2. 3968:3=? ( қалд.) 3. 4847:4=? ( қалд) 4. 5556:5= ? (қалд) |
Жұппен бағалау |
||||||
7 мин |
Жинақтау «Кубизм» |
Кубиктің қырындағы тапсырмаларды орындауға беремін. |
1) 1432 мен 2-нің көбейтіндісін 1078-ге кеміту. 2) Ең кіші төрт таңбалы санды 9 есе арттыру, шыққан санды нәтижені 100есе кеміту. 3) 6432 мен 2-нің бөліндісін «а» есе арттыру, мұндағы а=10. |
Өзін-өзі бағалау |
||||||
5 мин
3 мин |
Бағалау
Рефлексия
|
«Жеміс жинау» 2441х2 4882:2 3442х2 6444:2 4443х2 8886:2
Сабақты қорытындылау үшін «Плюс-минус-қызықты» жаттығуын қолданамын. |
Оқушылар себетте жазылған сандарға байланысты өрнектердің мәнін тауып себетке салады.
|
Өзін-өзі бағалау |
||||||
|
Үй тапсырмасы |
№9 есептің шығарылу тәсілі түсіндіріледі. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі