Өлең, жыр, ақындар

Рационал сандарды азайтуға есептер шығару

ОҚО, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы
«№9 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ
Математика пәні мұғалімі: Мусаханов Бекжан Абубакирулы

Сыныбы:_6_ Пәні: _математика_         Мерзімі:   17.11.2016

   Тақырыбы 60

Рационал сандарды азайтуға есептер шығару

   Мақсаты

Оқушылар рационал сандар ұғымы жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді

   Жалпы мақсат

Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру

   Күтілетін нәтиже

Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады

7 модульдің қолданылуы

"АКТә, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Кім шапшаң, Ой қазғау, Сәйкестендіру кестесі, Инсерт

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

Тренинг

 

 

Оқушыларды дөңгелек қылып  тұрғызып, 3 топқа конфет арқылы топқа бөлу.

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Бір – біріне мақтау сөздер айту арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.

Әр топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен, қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарынояту

Өткен тақырықа қатысты сұрақ- жауап

Кім шапшаң әдісі бойынша

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

Түсіну

 

«Рационал сандарды азайту» тақарыбын өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады.

Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану

Оқулықпен жұмыс

Әр оқушыға шағын тест тапсырылады

Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты қатысты сұрақтар

Сергіту сәті

Жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Жаттығулар жасайды.

Талдау

Сұрақ-жауап кезеңі

Тақырыпты оқып шығуға уақыт беру

Әр топ сұрақтар дайындайды

Бір-біріне сұрақтар қоя отырыптақырыптың негізгі  идеясы мен мазмұнын ашу

Жинақтау

 

Топпен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты жинақтау

 

Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін оқушылар өз ойларын айтады.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдаршам, бағалау парақшалары

Бағалау парақтарын таратады

Бір-бірін бақғалауды қадағалау

Топты бағалау

Өзін өзі бағалау

Рефлексия

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз