Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Шарбақты ауылы
№36 Нығымет Сауранбаев атындағы негізгі мектептің
бастауыш сынып мұғалімі: Қаратай Әйгерім Зейнұрқызы
Білім беру саласы: Қатынас.
Білім көздері: Қоршаған дүниемен таныстыру.
Тақырыбы: Мемлекеттік рәміздер.
Пәнаралық байланыс: Бейнелеу, тіл дамыту, музыка
Мақсаты:
1. Балаларға Қазақстан Республикасы Тәуелсіз, егеменді мемлекет екені туралы түсінік беру, балалардың Мемлекеттік рәміздер туралы түсінігін жетілдіру.
2. Мемлекеттік рәміздердің мән-мағынасын түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Балалардың өз Отанына, туған жеріне деген сүйіспеншіліктерін, өз елінің тарихына деген қызығушылықтарын арттыру.
Сөздік жұмыс: Мемлекеттік рәмзідер, Ту, Елтаңба, Әнұран.
Іс–әрекет бөлімдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ынталандыру. Сезімді ояту |
Арайланып таң атты |
Бәрі бірге қайталап амандасады. |
Ізденністер Ұымдастыру |
1. Мемлекеттік рәміздердің мән-мағынасын әңгімелеп беру. Қазақстанның Республикасының рәміздеріне: Ту, Елтаңба,Әнұран жатады - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тудыңкөгілдір түсті болуы-бұл әлемнің,ашық аспанның түсі. Тудың ортасында-шұғылалыалтын күн. Күннің астында – алғыр қыранқұстың бейнесі. Қыран құс – еркіндіктің, бірліктіңүлкен арманның белгісі.Ту қазақтың ұлттық оюымен өрнектелген.Ою қазақ халқының тарихына, мәдениетіне және ұлттық салт-дәстүрге деген құрметті білдіреді. Күн, қыран құс,ұлттық ою – алтын түстес - бұл көп ұлтты Қазақстан Республикасының байлығы мен бақытын білдіреді. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының көгілдір түстің аясында шаңырақ бейнеленген. Шаңырақтан тарағаналтын түстес уықтар –күн сәулесі сияқты. Қанатты тұлпар- бұл болашаққа мәігілік ұмтылысты білдіреді.Елтаңбаның авторлары – Шота Уалиханов пен Жандарбек Мәлібеков. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әнұранның сөзін жазғандар: Жұмекен Нәжімеденов, Нұрсұлтан Назарбаев.Музыкасын Шәмші Қалдаяқов аталарын жазған. Қанекей орнымыздан тұрып , Отанымызға деген сүйіспеншілігімізді ән ұранды орындау арқылы білдірейік. Балалар Әнұран салтанатты жағдайларда орындалады. Балалар Ту, Елтаңба, Әнұран Отанымыздың мақтаныштары. 2. Отан туралы мақалды хормен қайталайық. |
Балалар түсінгендерін қайталайды.
Балалар суреттен рәміздерді көрсетеді.
Балалар ән ұранды орындайды |
|
Отан оттанда ыстық. Отан туралы өлең білесіңдерме? 3. Дәптермен жұмыс: 1. Б.Үсенбаев «Менің туым» және С.Қалиұлының «Елтаңбасы елімнің» деген өлеңдері оқылып, мағынасы ашылады. Балаларға тудың суретін бояту |
Отан туралы өлең айтады.
Әліппе – дәптердегі тапсырманы орныдайды. |
Қорытындылау Өзін–өзі бағалау |
Сұрақ–жауап әдісі арқылы сабақта алған білімдерін қорытындылайды. Сұрақтар мен тапсырма: 1. Тәуелсіз Қазақстан Республикасы елбасының аты-жөнін ата. 2. Әнұран қандай жағдайларда орындалды? 3. Біздің еліміздің туының түсі қандай? Шаттық шеңберін құру. |
Сұрақтарға жауап.
Қол ұстасып тұрайық |
Күтілетін нәтиже: Қазақстан Республикасының рәміздерін білу.
Білуі тиіс: Туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.
Түсінігі: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің мән-мағынасын түсіну.
Көрсете білуі: Рәміздер туралы өлең, мақал-мәтелдерді жатқа айту.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі