Өлең, жыр, ақындар

Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4-сынып

№43 Ж. Махамбетов атындағы қазақ орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі: Хайдарова Сауле

Қазақ тілі

Уақыты:

4"а"

Мұғалім:Хайдарова С

Сабақтың атауы

Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

Сілтеме

Қазақ тілі оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

    Мақсаты: Cөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсінік беру, сөйлем мүшелеріне талдату және оның мағынасы  туралы білімін тиянақтау; сөздік қорын, ақыл-ойын, ауызша сөйлеу тілін дамыту;  дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу

    Сабақтың түрі:  аралас сабақ.

    Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, көрнекілік, жаттығу жұмыстары.

    Сабақтың көрнекіліктері: мазмұнды суреттер, тірек сызбалар

Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

    Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Кәнеки, былай деп айтайық:

Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
 

Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру

Қызығушылықты ояту

   Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

   35-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы

   Мұнда жұмыр бас кесіртке де тіршілік етеді.

   36-жаттығу. Кестені толтыр

Сөйлемнің дара мүшесі

Сөйлемнің күрделі мүшесі

Шекпен

***

***

Тұр

***

***

Жеті күн

Он тоғыз

***

Сары ала

   37-жаттығу. Күрделі мүшелерді теріп жаз.

   Айдын көл, жасыл бұйра.

   38-жаттығу. Ребусты шеш

   Көк ала бұлт сөгіліп,

   Күн жауады кей шақта

   39-жаттығу. "Менің Қазақстаным" тақырыбында көршіңмен сұхбаттас

   Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау.

   Қосымша шығармашылық тапсырмалар.

   Жаңа сабақты түсініндіруді кесетедегі сөйлемдерді талдатудан бастауға болады:

Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

Дара мүшелер

Күрделі мүшелер

Маржан сурет салды.

Ол ақ көйлек киді.

Марат жақсы оқиды.

Маржан сурет салып тұр.

Ол ақ ала көйлек киді.

Марат Нәдірұлы жақсы оқиды.

    Кеседегі қарамен жазылған сөйлем мүшелерін өзара салыстыру барысынды оқушылар сөйлем мүшесінің бір сөзден де, екі сөзден де жасалатынын байқайды. Содан өздері тиісті ереже шығарады.

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Сергіту сәті

Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Ой толғаныс

   а) Балалар, бүгін біз не үйрендік?

   ә) Сөйлемнің дара және күрделі мүшесі туралы не білеміз? 

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау, ереже жаттау

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Бағалау парақшаларын толтыру.


Пікірлер (7)

Жанар

Керемет

Жанар

Жаксы

Жанар

Салем

Мұхмеджан

Сабақ оқу

Аружан

Маған жартыоай ұнады

Ержан

33 жастамын өте жақсы жақсы

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз