№39 «Қызылөзек» орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Хасанова Дариха Маликовна
Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту
Мақсаты:
Білімділік: тақырыпты меңгерту барысында екі таңбалы сандарды разрядтарға жіктей отырып, бір таңбалы санға ауызша көбейте білуге машықтандыру.
Дамытушылық: тез есептеуге дағдыландыру. Ой–өрістерін дамытып, сабаққа қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: ананы құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу.
Түрі: саяхат сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, өз бетімен жұмыс, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: суреттер, ойын элементтері.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- Әрқашан күн сөнбесін!
Аспаннан бұлт төнбесін!
Қасымда болсын мамам,
Болайын мен де аман. (әннің 4 жолын хормен орындату)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (үй жұмысы дәптерлерін жинап алу)
ІІІ. Өткенді пысықтау.
- «Күн көзін бұлт баспасын!» атты ойын ойнату.
Шарты: күн көзін бұлттардан арылту. Ол үшін тапсырмалар орындау.
1) «Сен маған, мен саған» ойыны. Бір-біріне көбейту кестесінен тапсырмалар беру.
2) Сұрақ-жауап:
- Көбейту амалындағы сандар мен нәтиженің атауы (көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні)
- Бөлу амалындағы сандар мен нәтиженің атауы (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні)
- Көбейтудің қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік, қосуға қатысты үлестірімділік)
- Көбейтуге кері амал (бөлу)
3) Тест. Оқушылар қолдарындағы тиісті жауап жазылған (а,ә) көрсеткішті көрсетеді.
1. Санды нөлге көбейтсе, неше шығады?
а) 0 ә) сан
2. Санды 1-ге көбейтсе, неше шығады?
а) сол санның өзі ә) 1
3. 9 жүздік 9 ондық 0 бірліктен тұратын сан.
а) 909 ә) 990
4. Саны – 5, құны – 50тг, бағасы қанша?
а) 250тг ә) 10тг
ІІІ. Жаңа сабақ
Күн көзі ашылды,
Жерге шуақ шашылды.
Ендеше қалам алайық,
Әдемілеп жазайық!
1. Дәптермен жұмыс. (күннің жады, тақырып)
2. Ойын: «Пойыз құрастыру».
Шарты: мұғалім үн-түнсіз вагондарды біртіндеп жалғастыра, пойыз құрастырады. Оқушылар вагондарға жазылған жазуларды түсіндіріп беруі тиіс.
- Екі таңбалы санды разрядтық бірліктерге жіктеп,жеке-жеке бір таңбалы санға көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосамыз.
3. Шығармашылық тапсырма:
Шыққан саннан ең кіші екі таңбалы санды азайтыңдар. Сосын ең үлкен бір таңбалы санға бөліңдер. Неше шықты? (8)
4. Әңгімелесу:
- 8 саны туралы не айтуға болады, жақын арада қандай мерекені атап өтпекшіміз?
- 8-наурыз мерекесіне анамызға қандай сыйлық әзірлеп жатырмыз?
- Аналарымызды алыс шетелге қыдыртқыларың келе ме?
Олай болса, бүгінгі сабағымызда соған мүмкіндік туып тұр. Армандап, ойын ретінде аналарымызды қыдыртып қайтайық. Пойызымыз дайын.
5. Пойызға билет сатып алу. №3 тапсырма.
6. Аялдама: «Кипр аквапаркі»
№6 есеп. (1)
1 билет - 15 фунт Шешуі: 90 : 15 = 6
? билет - 90 фунт Жауабы: 6 билет.
7. Аялдама: «Болғар дәмханасы»
№6 есеп. (2)
5 коктейль - 60 лев Шешуі: 60 : 5 = 12
1 коктейль - ? лев Жауабы: 12 лев.
8. Тік ұшаққа билет алу. №4 Теңдеуді шешу.
9. Аялдама: «Англия дукені»
№7 есеп.
Шешуі: 48 : 4 ∙10 = 120
Жауабы: 120 пенс.
10. Кемеге билет алу. №5 (ауызша)
482 см * 49 дм (‹) 1 ц 35 кг * 200 кг (‹) 5 м 6 дм * 506 дм (=)
11. Аялдама: «Израиль дүкені»
№9 есеп.
1 торт - ?, 6-дан 1 бөлігі – 15 шекель Шешуі: 15∙6= 90 90∙2 = 180
2 торт - ? Жауабы: 180 шекель
12. Ұшақпен қайту. Шығармашылық есеп. (Графикалық түрде шығарылатын есеп)
13. Автобусқа билет алу. Перфокартамен жұмыс.
Өз бетімен жұмыс.№12
ІҮ. Қорытындылау.
14. Автобус бетіндегі жазуды оқыту. Мағынасын сұрау:
- Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да, қарызын өтей алмайсың...
(«Анашым» әні орындалып тұрады.)
Ү. Бағалау.
- Бүгінгі сабағымызда әр түрлі елдердің ақшасымен таныстық. Ал өз еліміздің төл ақшамыз, валютамыз қалай аталады?
- Ендеше қолымыздағы теңгені есептейік. Кім көп жинаса, жақсы бағалар алады.
ҮІ. Үйге тапсырма:
- Теңге жөніндеберілген №8 есепті және №3 мысалды үйге орындауға аламыз. (223- бет)
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі