Тараз қаласы
№21 балабақшасы
Болатаева Мейржан Нүрпетқызы
Білім беру саласы: "Таным", "Денсаулы"
Бөлімдер: Көркем әдебиет, математика, сурет.
Тақырыбы: "Ертегілер алаңы"
Мақсаты:
1. Балалардың бойында ертегілер туралы түсініктерін кеңейту.
2. Ертегіні сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын жеткізе білуге үйрету.
3. Балалардың ойлау, қиялдау, сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілетін дамыту.
4. Ертегілер арқылы балаларды адамгершілікке, мейірімділікке және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Алаң
Көрнекіліктер: Ертегілер кейіпкерлерінің суреттері "Үйшекей" ертегісінің көрнекіліктері.
Оқу іс-әркетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
Мотивациялық-Қозғаушылық
Ұйымдастырушылық- ізденістік
Рефлексиялық түзетушілік |
Шаттық шеңбер Қуанамын мен де, - Балалар, айтыңдаршы біз қайда келдік? - Дұрыс айтасыңдар, біз ертегілер алаңына келдік. - Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті. Қонақтармен жақсылап амандасып алайық. Амандасып алайық. - Балалар, біздің сабағымыз Ертегі алаңы деп аталады. - Балалар, сендер ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер ме? Ертегілер елінде кімдер тұрады? - Қандай ертегілерді білесіңдер? "Ертегілер" әуенімен Ертегі Ханшайымы келеді. - Сәлеметсіңдер ме? Балалар мен ертегілер алаңынын ханшайымымын сендер ертегі тындағанды жақсы көреді екенсіңдер. - Олай болса менің еліме хош келдіңдер. Мен сендерге бос келген жоқпын,өзімнің сиқырлы кітабымды ала келдім. Сиқырлы кітабымдағы тапсырмаларды орындауға дайынсыңдар ма? - Сиқырлы кітап сендерден сұрайды - Қандай ертегілерді біледі екенсіңдер? Сиқырлы тақтадан ертегілердің слайды көрсетіледі. - Баяғыда шал мен кемпір өмір сүріпті. Шал көмекке кемпірін, немере қызын, күшігін,мысығын. Тышқынды көмекке шақырыпты. - Бұл қандай ертегі? Ол орманда адасып қалыпты. Бір үйге келеді, үйде ешкім жоқ. Үстелде үш кесеботқа. Үш қасық және үш орындық, үш төсек болады. - Бұл қандай ертегі? Сендер ертегілерді жақсы біледі екенсіңдер - Ал мына ертегіні әндетіп айтам, тауып көріңдерші. Лақтарым, шұнақтарым, ашыңдар есікті. Аналарың келді сендерге сүт әкелді. - Бұл қандай ертегі? Дидактикалық ойын.Санау - Қараңдаршы балалар мына ертегі кейіпкерлерінің орындары ауысып кетіпті орындарын табу керек. - Олардың орындарын табуға көмектесеміз бе? - Жарайсыңдар балалар, сендер логикалық сұрақты дұрысорындадыңдар. Рахмет сендерге. - Ертегі ханшайымы біздің балалар қонақтарымызға ертегіні сахналап береміз дейді. - Ертегі тамашаламас бұрын бойымызды сергітіп алайық. Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Балалар «Үйшекей ертегісін сахналайды» - Ерте–ерте ертеде орманның ішінде әдемі үйшекей тұрыпты. Бір күні тышқан жүгіріп келе жатқанда үйшекейді көріп, қасына барып сұрайды. Тышқан: Үйшекейде кім бар-ау, ішінде оның кім тұрады? Үйде ешкім болмаған соң,сол күннен бастап үйде тышқан тұра бастайды. Бақа: Үйшекейде кім бар–ау, ішінде оның кім тұрады? Тышқан: Мен тышқанмын, ал сен кімсің? Бақа: Мен бақамын үйге кіргізші. Тышқан: Жарайды кел бірге тұрайық. Қоян: Үйшекейде кім бар-ау, ішінде оның кім тұрады? Тышқан мен құрбақа: мен тышқанмын, мен құрбақамын, ал сен кімсің? Қоян: Мен зырылдақ қоянмын, үйлеріңе кіргізіңдерші. - Кіре ғой, бірге тұрамыз. Түлкі: Үйшекейде кім бар–ау, ішінде оның кім тұрады? Тышқан құрбақа,қоян: Біз тұрамыз, ал сен кімсің? Түлкі: Мен түлкі бикешпін, мені кіргізіңдерші. Тышқан: Жарайды кіре ғой Қасқыр: Мен қасқырмын, мені үйшекейге кіргізіңдерші. - Жарайды, қасқыр кір, бізбен бірге тұрасын. Аю: Үйшекейде кім тұрады-ау. Мені кіргізіңдерші. Қоян: Біздің үйшекей кішкентай ал сен болсаң үлкенсің.Сен қайда сиасын? Аю: Онда мен үйшекейдің шатырына мініп, отырамын. Аю үйшекейдің шатырына мініп отырғанда, үйшекей бұзылып қалады. Аңдар уайымдап,жылап жан-жақа қашады. Аю: Қап мен не істедім, аңдарды ренжітіп алдым ғой. - Балалар мен бір амалын таптым, біз аюға жаңа үйшекей жасауға көмектесейік, жарай ма? Дөнгеленіп тұрамыз, - Балалар ертегі әлемі сендерге ұнады ма? - Біз тамашалаған ертегі қалай аталады? - Бұл ертегіден біз не үйрендік? Ертегі ханшайымы - Балалар, ертегі әлемі сендерге ұнады ма? - Мен сендерге қарап өте риза болдым - Қандай білімді, ақылды, мейірімді жақсы балалар екенсіңдер. - Менін сиқырлы кітабымдағы тапсырмаларды да дұрыс орындадыңдар. Мен сендерге өз ертегі кітабымды сыйлаймын. - Ал, енді менің кетуім керек, қош болыңдар. Келесі кездескенше дейін. Қорытындылау - Балалар, сабақа өте жақсы білім көрсеткендеріңе көптен көп рахмет. - Осымен оқу қызметіміз аяқталды. - Қонақтармен қотасайық. |
Балалар шеңбер болып қимылдар жасайды
Балалар, біз ертегілер алаңына келдік-деп жауап береді
Балалар қонақтармен амандасады Үлкенге сіз, Кішіге де сіз, Баршаңызға кұрметпен, Бас иеміз біз.
Балалар ия біз ертегілерді жақсы көреміз.
Балалар ертегілер елінде ертегі кейіпкерлері тұрады деп жауап береді Балалар біз бауырсақ, үйшік, жеті лақ, қызыл телпек ертегілерін білеміз.
- Балалар, ия біз дайынбыз.
- Шалқан ертегісі.
- Балалар санайды.
- Үш аю ертегісі.
- Жеті лақ ертегісі.
Ия, көмектесеміз
Балалар сергіту сәтіне сай қимылдар жасайды.
Балалар ертегіні сахналайды.
Балалар жарайды көмектесеік. Балалар аюға үйшекей жасауға көмектеседі. Балалар үйшекей ертегісі деп жауап береді Біз бұл ертегіден бір-бірімізге көмектесуді және қамқор болуды үйрендік. Балалар ұнағандарын айтады. Балалар ертегі ханшайымен қоштасады. Балалар топқа келген қонақтармен қоштасады. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі