Сабақтың тақырыбы: Сандарды оқу, жазу, салыстыру |
Мұғалімнің аты-жөні: Қарамырзаева Қ Күні:13.03.2017 Пәні: математика |
|
СЫНЫП: 2 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 13 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты, міндеті (мақсаттары) |
Оқушыларды ондықтармен жүздіктермен санауға баулу. Жүздіктерге ондықтарды қоса, азайта алуына жаттықтыру. |
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады. Жүздіктермен санай алады Оқушылардың біразы мынаны орындай алады. Теңдеулерді шешіп, сандарды атайды, |
|
Тілдік мақсат: |
|
|
Ресурстар: |
Оқулық, суреттер, жұлдызшалар, стикер, бүктемелер |
|
Пәнаралық байланыс: |
|
|
Сабақтың жоспары |
||
Сабақ барысы жоспарланған уақыт: |
Жүздіктермен, ондықтармен санайды, жазады салыстырады. Теңдеулерді шешеді |
|
Ұйымдастыру кезеңі, психологиялық ахуалды қалыптастыру |
Шаттық шеңбер Қуанамын менде Оқушыларды топқа біріктіру. Фигуралар бойынша |
|
Үй тапсырмасын сұрау: |
«Жүрдек поиыз» әдісі |
|
Жаңа сабақ: 3 мысал есеп - 4 мысал - 5 мысал - 7 |
1-2 мысалдар ауызша тақтамен жұмыс есептің шартын құрып шығару топқа бөліп беремін. «Кім жылдам « әр топтан бір оқушыдан шығарамын |
|
Сергіту сәті |
Видеио ролик арқылы орындайды |
|
Сабақты бекіту: |
Сұрақ жауап |
|
Үйге тапсырма |
Мысал -6 |
|
Шығармашылыққа, ғылыми зерттеу жұмыстарына бағытталған тапсырмалар: |
|
|
Бағалау |
Ашық жұрнал |
|
Кері байланыс |
Сәттілік баспалдағы парақшаларын таратамын |
|
Рефлексия |
||
Сабақтың мақсаты мен іс-әрекеттерінде не тиімді болды? |
|
|
Сабақтың мақсаты мен іс-әрекеттерінде не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабаққа қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі