Өлең, жыр, ақындар

"Түлкі мен Тырна" ертегісі

Шет ауданы, Мұхтар негізгі орта мектебі
шағын орталық тәрбиешісі
Ахметова Ляззат Аубакирқызы 

Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет.

Тақырыбы: «Түлкі мен Тырна» ертегісі

Мақсаты: балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін, жүріс-тұрысын талдауға, оларға қабылданған ережелерге сәйкес баға беруге үйрету.

Көрнекіліктер: Суреттер, хрестоматия, ойыншықтар.

Сөздік жұмыс: тырна, түлкі

Билингвальды компонент: тырна-журавль, түлкі- лиса.

Іс-әрекет кезеңі

                   Педагогтың іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 Мотивациялық-қозғаушылық

   Ұйымдастыру кезеңі.

   Шаттық шеңбері:

   Алақанды ашайық,
   Күннің нұрын салайық,
   Жүрек жылуын салайық,
   Осы жақсы лебіздерді
   Бір-бірімізге сыйлайық.

Балалар шеңбер бойында тұрып, қайталайды.

 Ұйымдастырушылық –ізденістік 

   Кіріспе әңгіме.

   - Балалар өткенде қандай тақырып өттік?

   - Балалар «Ана» туралы.

   - Қандай тақпақ жаттадық?

   - Ана туралы.

   - Қане балалар ана туралы тақпақты айтайық.

   Ана–біздің күніміз,
   Ананың біз-гүліміз.
   Ұландарды қуантып,
   Аман-есен жүріңіз.

   - Балалар бұл тақпақта аналарымыз туралы айтылған.

   - Өте жақсы.

   - Балалар біздің бүгінгі жаңа тақырыбымыз «Түлкі мен Тырна» ертегісімен танысайық.

   - Мен сендерге ертегіні оқып беремін, сендер мұқият тыңдаңдыр.

   Ертегінің мазмұнын сендер айтып бересіңдер.

   «Түлкі мен Тырна» ертегісін оқу.

   Сұрақ-жауап арқылы мазмұнын ашу.

   - Түлкі кіммен дос болыпты?

   - Түлкі тырнаның балаларын неістеді?

   - Тырнаның мойыны қандай?

   Билингвальды компонент: тырна-журавль, түлкі- лиса.

   - Балалар сендердің алдарында суреттер тұр ,сол суреттің ішінен  ертегідегі ұнаған кейіпкерлеріңді қарындашпен қоршаңдар .

   - Балалар сергіту сәтін жасайық.

   Сергіту сәті.

   Қанат жаям жалма-жан
   Талпынғандай ұшуға.
   Иіліп келіп қол созам
   Аяғының ұшына.

   «Тоты құс» ойыны.

   Тоты құс-ау, тоты құс.

   Жақсы көрер досымыз,

   Әнге құлақ тосыңыз,

   Кім боламыз осы біз?-деп, кілт тоқтап артында тұрған баланың атын атайды.

 

«Ана»

 

 

Балалар бірге «Ана» туралы тақпақты айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Тырнамен.

   - өлтірді.

   - ұзын.

Балалар қайталайды

тырна-журавль,

түлкі- лиса.

Балалар суретпен жұмыс жасайды

Қимыл қзғалыс арқылы көрсетеді.

 

 

Балалармен ойын ойналады.

Рефлексиалық-түзетушілік

      Қортындылау.

   - Түлкі қандай аң?

   - Тырнаның мойыны қандай?

 

   - Қу.

   - Ұзын


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз