Өлең, жыр, ақындар

Санды 7-ге көбейту кестесі

Саран қаласы, №16 жалпы білім беретін
мектептің бастауыш сынып мұғалімі:
Бекетова Динара Аманжоловна

Қысқа мерзімді жоспар

Апта

Күні: 17.04.2017 ж

Сабақтың тақырыбы

Санды 7-ге көбейту кестесі

Мақсаты

Санды 7-ге көбейту және бөлу туралы мағлұмат алады. Тірек сызба арқылы өтілген тақырыбын негізін ашады. Топпен жұмыста өзіндік пікір алмасады.

Дұрыс шығаруға және шартына сұрақ қоя отырып, есептің шешілуін  білуге тырысады. Шапшаң есептеуге үйренеді.    

Оқушылар үшін оқу нәтижелері

 

Жаттығу жұмыстарын өздігінен орындай алады.

Сөздерге сұрақ қоя біледі.

Топпен жұмыс жасай алады.  

Сабақта туындаған негізгі идеялар

Постер, тірек сызба, жаттығулармен жұмыс, логикалық тапсырмалар.

Тапсырмалар

(Блум бойынша)

 

 Білу

Түсіну

Қолдану   

Талдау 

Жинақтау

7-нің көбйету кестесін ауызша, айту арқылы біледі.

110 беттегі № 2,3,4

111 беттегі №5,6

Логикалық тапсырмалар

Математикалық

диктант

І. Ұйымдастыру кезеңі:

А) Оқушылармен сәлемдесу;

Ә) Оқушыларды топтарға бөлу.

Формасы: математикалық амалдар топтарға бөлу

Бағалау:

Үй тапсырмасын тексеру:

 

Шарты:

Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру.

А деңгейі: №4 тапсырмаларын орындау

В деңгейі: №4 тапсырмаларын орындау және қосымша тағы мысалдар құру.

С деңгейі: 107 беттегі № 7 тапсырма үлес туралы. 

Формасы: топпен жұмыс

І деңгей:

   - Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті деген не?

ІІ деңгей:

   - Егер үлсетің бір бөлігін тап десе қандай амал орындалады?

   - Егер табылып тұрған бөліктен үлестің барлық бөліг қанша десе, қандай амал орындалады?

Бағалау:

Критерий бойынша

Миға шабуыл

«Ауызша есептеме»

Шарты: оқушыларға ауызша тапсырмалар оқылады. Оқушылар сол сұрақтарға топпен отырып, жұмыс жасайды. Шешімін айтады. 

(700-343)-350=?

Формасы: топпен жұмыс

   - Өтілетін тақырып не жайында болмақ?

   - 7 деген не?

 

Бағалау:

«2 жұлдыз, 1 тілек»

Білу

Бақыла

Шарты:

7  көбейту кестесін айтқызу

Формасы: топпен жұмыс

•    7*7=                7*10=
•    7*8=                7*11=
•    7*9=                7*12=

Бағалау:

Критерий бойынша

Түсіну

Шарты:

Әр топ өздігінен орындайды, орындап болған соң тексеріледі.

110 беттегі № 2,3,4

Формасы: топпен, жекелей, жаппай жұмыс

Бағалау:

«Бағдаршам» арқылы

Есеп №2 (а)

1 тон-7 тері      

 7 тон-? Тері        

Барлығы-63

Қалды-? Тері

Ш: 63-(7*7)=14

Ж: 14 тері қалды

№2 (ә)

1 тымақ-2 түлкі

7 тымақ-?

Қалды-12 тері

Барлығы-?

Ш: (7*2)+12=26

Ж: болған -26 тері

№3 (а)

8*7   9*7    7*7  7*1

56:7  ....      .....    .....

56:8  ....      .....    .....

7*8  .....     ......    .....

№3 (ә)

70*7   80*7   90*7  10*7

7-70    ......     .......    .......

490:7  .......     .......   .......

№4

56:7=

№4

63: 9

Сергіту сәті:

Шарты:

Дос болайық,

Қас болмайық.

Онға дейін санайық

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Формасы: жұппен жұмыс

Бағалау:

«Жарайсың», «Өте жақсы»

Қолдану

Ой ашар

Шарты:

111-беттегі №5, 6

Өрнектерді пайдаланып, тура теңдік құрады.

Формасы: топпен жұмыс

20:2+5=5*3            120:10   4*3     9*2   3*6  

90:3-2    7*4           200:10    5*4

Бағалау:

Балл арқылы

Талдау

Ізденіс

Шарты:

Логикалық тапсырмалар беру.  

Формасы: топпен жұмыс

Бағалау:

Смайликтер арқылы

Жинақтау:

Түйін

Шарты:

Өтілген тақырыпқа байланысты шығармашылық диктант беру. Тақырыпты қаншалықты меңгергендіктерін анықтау.

Кері байланыс

Формасы: жекелей  жұмыс

Сәуле атасына «Сіз неше жастасыз?»- деп сұрады. Атасы: «Егер менің жасымды 7 есе кеміткенде шыққан санды 7-ге кемітсең, 2 шығады. Менің жасым нешеде екенін таба ғой».,-дейді. Сәуленің атасы неше жаста?

Жауабы:  2+7*7=63    63:7=9-7=2

Бағалау:

Критерий бойынша

Бағалау:

Шарты:

Өтілген тақырып бойынша «Кел, ойнайыққа «тапсырма құру

Формасы: топпен жұмыс

•    Кел, ойнайық!
49:7   120:6   7*2   360:4  50*5  80*7  560:8  90*5
•    Жарайсың, деген сөзді шығар.

Бағалау:

Критерий бойынша

Үйге тапсырма беру:

Шарты:

Сыныпта алған білімдерін ары қарай үйде жалғастыру.

111 беттегі №7

Формасы: жекелей  жұмыс

Бағалау:

Критерий бойынша

Дереккөздер және жабдықтар:

Алматы «Атамұра»2010 жыл, дидактикалық материалдар, әдістемелік журналдар.

Компьютер, плакаттар, бағалау парақтары, фломастер, үлестірмелі қағаздар.

Қосымша тапсырмалар:

А деңгейіне

Берілген тапсырмаға 2 мысал келтір.

В деңгейіне

Берілген тапсырмаға 4 мысал келтір.

С деңгейіне

Берілген тапсырма бойынша есеп құр

Сабақ бойынша пікір:

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз