Оңтүстік Қазақстан облысы
Сарыағаш ауданы
№21 Яссауи жалпы орта мектебі
3 «А» сынып жетекшісі Омаров Бахыт Оспанұлы
Тексерілді ДОІЖО
Сабақтың тақырыбы: Зат есім |
Уақыты: 04.02.2017 ж |
Мұғалім: Омаров Бақыт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 3 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: 24 оқушы |
Қатыспаған оқушылар саны: - |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың негізделген мақсаттары: |
Зат есім не екенін білу, оның қандай сұрақтарға жауап беретінін түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже. 1-денгей (білу, түсіну) |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Зат есімге мысал келтіреді, сөйлемнен тауып, астын сызады, көпше түрін біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-денгей (қолдану, талдау) |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Семантикалық картамен жұмыс жасайды, зат есімді басқа сөз таптарынан ажыратады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-денгей (жинақтау, бағалау) |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Зат есімдер сөйлемнің қандай мүшесі болып тұрғанын анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
Сөздердің дұрыс айтылуы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар: |
Оқулық, ақ қағаз, маркер, бағдаршам, «», стикер, бағалау жапсырмалары, семантикалық карта, кір жуғыш, қыстырғыш, жіп, киім-кешектер, топ аттары . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Бейнелеу, дүниетану, әдебиеттік оқу, еңбекке баулу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Зат есім |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ 3 минут |
Сәлемдесу Журнал толтыру, балаларды түгелдеу. Шаттық шеңберін құру. Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру: Қол алысып, қане, біз. Топқа бірігу: таратпалы кеспемен 1-топ: Зат есім 2-топ: Сан есім 3-топ: Сын есім 4-топ: Етістік Бағалауды түсіндіру «Бағдаршам» әдісі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ (5 минут) 1-деңгей (білу түсіну): |
Өтілген тарауды қайталау 5-жаттығу. 29-бет Сауытты жазу |
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-деңгей (қолдану талдау): |
Зат есімдердің астын сызу |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Зат есімдер сөйлемнің қандай мүшесі болып тұр? Сызықшаның қойылу себебін түсіндір |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖАҢА САБАҚ 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну) (білу түсіну): |
«Көпір» тапсырма «Кір жуу» стратегиясы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 3 минут |
«Табиғат құбылыстары» |
Ой сергітеді, шаршағандары басылады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бекіту 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну) |
Семантикалық картамен жұмыс: Сәйкесін тауып, белгі қою
|
Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-деңгей (қолдану, талдау) |
Оқылықпен жұмыс. Зат есім тобына: 1- жаттығу. Өлеңді жатқа жазу. Зат есімнің жекеше түрінің астын бір сызықпен, көпше түрін екі сызықпен сыз. Сын есім тобына: 2- жаттығу Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрағына жауап жаз Сан есім тобына: 3-жаттығу. Пайдалы қазбаларды және жеміс аттарын теріп жаз. Етістік тобына: 4-жаттығу. Баланың жауабынан зат есімдерді тап. Ол сөздерге сұрақ қой. |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-деңгей (шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Әр топ өз тобын постер арқылы қорғауды тапсырады. Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалармен қортындылайды. |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
5-жаттығу (32-бет). Сөздерді оқу. Сөздерді топқа бөліп жазу. |
Тапасырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Осы сөздер тобының қайсысы көзге көрінеді, қайсысы көрінбейді? |
Тапасырманы орындағанға «4» баға қойылады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Сөздер қай сөз табына жатады? Оны сен қалай анықтадың? |
Тапасырманы орындағанға «5» баға қойылады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
«Көңіл күй» |
Стикерлерді жабыстырады |
Рефлекция |
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды. |
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды. |
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі