«№21 жалпы білім беру орта мектебі» ККМ
Суинова Күланда Суиновна
Тақырыбы: «Ж ж дыбысы мен әрпі»
Даярлық топ «Б»
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: “Ж ж” дыбысы мен әрпі.
Оқу іс-әрекетінің мақсаты: “Ж ж” дыбысы және әрпімен танысу. Сөзді буынға бөлу дағдыларын одан әрі дамыту, ауызша және жазбаша жазу икемділігін арттыру.
Білімділік: Оқушыларға дыбыс, әріп, буын жайындағы білімдерін толықтыру.
Дамытушылық: Сөздік қорын көбейту, өз ойларын жүйелі түрде жеткізе білуге дағдырландыру, әдемі, таза жазуға жаттықтыру.
Тәрбиелік: Бірін-бірі сыйлауға, ұйымшылдыққа, бірін-бірі тыңдай білуге, топпен жұмыс істей білуге үйрету.
Оқу іс-әрекетінің әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойындар.
Оқу іс-әрекетінің көрнекілігі: суреттер, кеспе әріптер, дәптер, кесте слайд, интерактивті тақта, асықтар.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
• Психологиялық дайындық.
• Сергіту сәті:
«Мектебім» әні.
• Оқушыларды қарым-қатынасқа дайындау.
• Оқушылардың субъективті тәжірибесін өзектілеу кезеңі.
1-тапсырма. «Кім жылдам?» дидактикалық ойын.
Ойын шарты: суреттерге қарап, олардың қандай әріптен басталады, буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау.
І. Негізгі бөлім:
• Оқушылардың сабақты қабылдау ,түсіну ,есте сақтау кезеңі.
• Жұмбақ: 1. Мінсең – желдей жүйткиді,
Көңілің таудай өседі,
Алып ұшар алысқа
«Ер қанаты» деседі.(Жылқы)
• «Ж ж» дыбысымен танысу. «Ж ж» дыбысын айтқызу, дауысты екенін айтқызу.
2-тапсырма. Дискімен жұмыс:
«Сөзді есіңе сақта» ойны.
Ойынның мақсаты: балалардың сөздік қорын көбейту, қабілетін арттыру.
Интерактивті тақтаны пайдалану.
I – топ. Суреттердің атын атау
II – топ. Буынға бөлу.
III – топ. Сөйлем ойлау.
IV – топ. Схема жазу.
3-тапсырма. Дәптермен жұмыс.
• Суретпен жұмыс .
• Жаға, жайлау, жолбарыс сөздеріне дыбыстық талдау жасау, тақтада жазу, буынға бөлу.
I – топ. Жаға
II – топ. Жайлау
III – топ. Жолбарыс
• Дәптердегі буындарды, сөздерді оқу. Хормен оқу.
• Жазу жұмысы:
«Ж ж» дыбысын ауада жазу, сосын дәптерге жазу. Сызба бойынша сөйлем құрау.
4. Қорытындылау.
Жаңа білімді, іс-әрекетті қорытындылау кезеңі.
1. Сыныптағы жеке оқушыларды, топты мадақтау.
2. «Не үйрендік?». Оқушылардың сабақтан алған әсерін, көңіл – күйін әңгімелеу.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі