Шу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
«Раушан» балалар бақшасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
Тәрбиеші: Сулейманова Гульзар Альжановна
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: Коммуникатция, шығармашылық.
Бөлімі: Көркем әдебиет, апликация.
Тақырыбы: «Түлкі мен қоян»
Мақсаты: Ертегінің мазмұның айтуға, ертегі кейіпкерлердің іс-әрекеттерін келтіре отырып, қимылдарын көрсете білуге баулу. Сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту. Балаларды батырлыққа, өжеттілікке тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: айлакер
Қолданатын көрнекіліктер: Демонстрациялық материал, қоян, түлкі, арыстан, қасқырдың суреттері.
Билингвальды компанент: түлкі - лиса, қасқыр - волк, қоян - заяц.
Оқу іс кезендері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
- Сәлеметсіңдер ме балалар! - Жарайсындар балалар! Ал енді барлығымыз орнымызға жайғасайық. 1.Қырда жүрер ол жортып, Көзі тостақ, Дұрыс айтасындар, айлакер Түлкі мен қорқақ |
Балалар шаттық шеңберін жасап, қонақтармен амандасады
- Күз мезгілі
- Түлкі
- Қоян
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
- Балалар Түлкі жыртқыш аң, ал Қоян жыртқыш емес. - Балалар ертегі ұнады ма? - Ерте заманда түлкінің құйрығы қандай болыпты? Сергіту сәті Сөздік жұмыс |
- Балалар Қоянмен амандасады - Қоянсын
- Иә
Балалар ертегіні мұқият тамашалайды. - Иә ұнады -Түлкі, қоян, қасқыр туралы
- Жоқ
- Ұзын болыпты
Өлең мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыстар жасайды
Балалар қайталап айтады |
Рефлексиялық түзетушілік |
- Балалар бүгін біз қандай ертегімен таңыстық? - Ертегіде қандай кейіпкер ұнады? Ұжымдық жұмыс: «Ормандағы аңдар» |
Түлкі мен қоян ертегісі Қоян |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Адамгершілік қасиеттерін бағалауды.
Игереді: Ертегідегі кейіпкерлердің іс-әрекеттерін келтіруді.
Меңгереді: Ертегінің мазмұнын.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі