Өлең, жыр, ақындар

Ерте, ерте, ертеде. Мәтін: Ұр, тоқпақ (ертегі)

Пән: әдебиеттік оқу

Мектеп: №37 НМ

Күні: 12.02

Мұғалімнің аты-жөні: Абилдаева А.А.

Сынып: 2 «А»

Қатысқандар саны:  Қатыспағандар саны:

Бөлім

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

№64 сабақтың тақырыбы:

Ерте, ерте, ертеде. Мәтін: Ұр, тоқпақ (ертегі)

Сабақтың оқыту мақсаттары

1.2.4.1 Ертегілердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.

2.2.6.1. Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.

Күтілетін  нәтиже

 

Оқушылардың бәрі: ертегінің қалау басталып, қалай аяқталатынын біледі.

Оқушылардың көпшілігі: ертегілердің түрлерін біледі, оқылған ертегінің қай топқа жататынын анықтайды.

Кейбір оқушылар: жоспар бойынша ертегіні әңгімелей алады және кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді.

Құндылық

Қазақстан мәдениетінің озық дәстүріндегі тәрбие. Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, ән

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы

Алдыңғы білім

Атадан қалған асыл мұра

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Қызығушылықты ояту:

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Үй жұмысын сұрау.

Ой сергек.

Әртүрлі көңілді әуен толқынында ертегі кейіпкерлерінің суреттері көрсетіледі: бауырсақ, мақта қыз, қызыл телпек т.б. Балалар ертегінің қалай аталатынын айтулары тиіс.

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

30-35 минут

 

 

 

Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Білу.

1. Сызбамен жұмыс:

Ертегілер:

Жан-жануарлар туралы ертегілер: Мысалы: Аңқау арыстан.

Қиял-ғажайып ертегілері:

Шыншыл ертегілер:

Әр топтың белгілері аталады: жан-жануарлар туралы ертегінің кейіпкерлері аңдар, құстар, жануарлар.

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

Түсіну.

Оқылым.

Белгілі орыс жазушысы Лев Толстойдың «Өрттен құтқарушы иттер» әңгімесін түсініп оқы. Мәтінде табиғат апаттарының бірі-өрт туралы әңгімеленеді.

Қолдану.

Жұптық жұмыс. Өрттен сақтанудың бірнеше ережелерін екіден жазып, соларды таратып жұптастыру. Бұл ережелерді оқушылардың түсінгені дұрыс.

Жетістік критерийі: шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қоя алады жәнежауап бере алады; өз ойын білдіреді; суретпен жұмыс жасай алады.

Тапсырма: Төмендегі сұрақтарға жауап бер.

1. Әңгімеде қандай оқиға сөз болады?

2. Өрт неден шығуы мүмкін?

Бағалау: ЖК бойынша бағаланады.

Топтық жұмыс. Тірек сөздер арқылы топтастыру. Артынан әр топ өз сөздері туралы айтып өтеді.

Суретпен жұмыс:

1. Суреттегі итке ат қой.

2. Ол не істеп жүр?

3. Өртке оранған үй туралы әңгімеле.

Бағалау. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. Синтез.

Ой толғау

«Өрт – тілсіз жау» дегенді қалай түсінесің?

Электронды оқу құралы

 

Сабақтың соңы

5 минут

Үйге:Үлкендердің көмегімен кестені толықтырып, ереже құрастырып кел.

Өртті болдырмау шаралары

Өрттен сақтану шаралары

Үйден шығарда электр тогын, газды сөндіру керек.

Өрт сөндірушілерді шақыру керек (телефон нөмірі - 101)

 

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия.

Мен енді ...

Достарыма ... деп айтамын.

 

Қосымша мағлұматтар

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалайтапсырма тексересіз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс (тәрбиелік элемент)

А, А + шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қояды, ребусты қиналмай шешеді.

Жетістік критерийлері арқылы, қол соғу арқылы, ауызша.

Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық, құрмет.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.

АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.

Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізео еді (сабақ беру және оқытуға қатысты):

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз