Шығыс Қазақстан облысы
Зайсан ауданы , Жамбыл ауылы
«Жамбыл атындағы орталау мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі
Мухаметжанова Индира Жанатбековна
Математика
Сабақ |
Сынып: 3- сынып |
Күні: |
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, математика оқулығы 3- сынып |
|
Тақырып: |
Қалдықпен бөлу 43:8 |
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау; Логикалық ойлау қабілетін дамыту; Ұқыптылыққа тәрбиелеу; |
|
Ресурстары: |
Оқулық, үлестірмелер, слайдтар. |
|
Әдіс – тәсілдері: |
тәсілі: топпен |
Әдісі: СТО, егер де.., АКТ. |
Оқыту нәтижелері: |
|
|
Сабақтың барысы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу: |
Қызығушылықтарын ояту - Көңіл күйлеріңіз қалай? - Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? - Ынталарыңыз ше? - Ендеше сабағымызды бастайық.
Конфет түрлерімен топқа бөлу. Топ ережесін құрайық |
- Керемет! - Тамаша! - Ғажап! - О-о-о
Шоколадтар бір топқа, барбаристер бір топқа бөлініп отырады. Топ ережесін айтып, рөлдерге бөлінеді. (Директоры,есепшісі, менеджер)
|
Үй тапсырмасы |
Дананың «Егерде» кілтін пайдаланып №6 есепті дәлелдеу. |
І топ (а) ІІтоп (ә) дәлелдейді.
|
Миға шабуыл |
-Кондитер цехында 18 тәтті нан әр қорапқа 6 тәтті наннан салынды. Қанша қорап қажет болды? -Кондитер цехында 18 тәтті нан әр қорапқа 4 тәтті наннан салынды. Қанша қорап қажет болды? |
3 қорап
4 қорап 2 нан артық қалды |
Жаңа сабақ |
Балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар? -Иә, балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалдықпен бөлудің 43:8 түрімен танысамыз.
43:8=5(қалд.3) 5*8+3=43 Карточкамен жұмыс (айналмалы бекет)
Дәптермен жұмыс:
|
Қалдықпен бөлу
а:8 а=8;16;24;32; Ітоп ІІтоп 8:8=1 24:8=3 16:8=2 32:8=4
Ітоп ІІтоп 40:9=4(қалд.4) 32:9=3(қалд.5) 4*9+4=40 3*9+5=32 29:9=3(қалд.2) 52:9=5(қалд.7) 3*9+2=29 5*9+7=52 60:7=8(4) 62:6=10(2) 8*7+4=60 10*6+2=62 70:8=8(6) 76:9=8(4) 8*8+6=70 8*9+4=76
Күн ретін жазу, көркем жазу. 43 43 43 43 №3 есеп І топ (а) 250:5=50 Ж: 50 түрі өседі. ІІтоп ( ә) (40*10)+470=870 Ж: 870кг бал алынады. |
|
Сергіту сәті |
Видиоға қарап қимылды қайталау. |
|
Тестік жұмыс |
Өзін-өзі бағалау электронды оқулықтан тест орындау. |
Бекіту |
«Өрмекші торы»
Бүгінгі сабақта алдымызға қойған мақсатымызға жеттік пе? |
Қалдықпен бөлуге мысалдар айтады. |
|
Менеджердің жұмысы |
Конфеттерін сатады, жиналған ақшаларын санайды. |
Бағалау |
Бағалау парағы бойынша бағалау. |
Өзін-өзі бағалау |
Рефлексия |
«Қар кесегі» ойыны
|
Оқушылар орындайды |
Үйге тапсырма |
№6,7 тапсырмалар |
|
Айгуль
Калдыкпен болуды орында және дурыстыгын тексер
48:5
58:7
26:6
Гаухар
Күнде кембридж тәсілдерін колданасыз ба?
Салтанат
Қалдықпен шыгар