Өлең, жыр, ақындар

Қалдықпен бөлу 43:8

Шығыс Қазақстан облысы

 Зайсан ауданы , Жамбыл ауылы

«Жамбыл атындағы орталау мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі

Мухаметжанова Индира Жанатбековна

Математика

Сабақ

Сынып: 3- сынып

Күні:

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, математика оқулығы 3- сынып

Тақырып:

Қалдықпен бөлу 43:8

Жалпы мақсаты:

Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау;

Логикалық ойлау қабілетін дамыту;

Ұқыптылыққа тәрбиелеу;

Ресурстары:

Оқулық, үлестірмелер, слайдтар.

Әдіс – тәсілдері:

тәсілі: топпен

Әдісі: СТО, егер де.., АКТ.

Оқыту нәтижелері:

  • Қалдықпен бөле алады;
  • Есепті түсініп шығара алады;
  • Завод жұмысы жайлы біледі;

Сабақтың барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

 

 

Топқа бөлу:

Қызығушылықтарын ояту

- Көңіл күйлеріңіз қалай?

- Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?

- Ынталарыңыз ше?

- Ендеше сабағымызды бастайық.

 

Конфет түрлерімен топқа бөлу.

Топ ережесін құрайық

 

- Керемет!

- Тамаша!

- Ғажап!

- О-о-о

 

Шоколадтар бір топқа,                           барбаристер бір топқа бөлініп отырады.

Топ ережесін айтып, рөлдерге бөлінеді.

(Директоры,есепшісі, менеджер)

 

Үй тапсырмасы

Дананың «Егерде» кілтін пайдаланып №6 есепті дәлелдеу.

І топ (а)

ІІтоп (ә) дәлелдейді.

 

Миға шабуыл

-Кондитер цехында 18 тәтті нан әр қорапқа 6 тәтті наннан салынды. Қанша қорап қажет болды?

-Кондитер цехында 18 тәтті нан әр қорапқа 4 тәтті наннан салынды.  Қанша қорап қажет болды?

3 қорап

 

 

4 қорап 2 нан артық қалды

Жаңа сабақ

Балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар?

-Иә, балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалдықпен бөлудің 43:8 түрімен танысамыз.

 

 

 

43:8=5(қалд.3)

5*8+3=43

Карточкамен жұмыс

(айналмалы бекет)

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс:

 

 

Қалдықпен бөлу

 

 

 

а:8     а=8;16;24;32;

Ітоп                    ІІтоп

8:8=1                 24:8=3

16:8=2                32:8=4

 

 

Ітоп                      ІІтоп

40:9=4(қалд.4) 32:9=3(қалд.5)

4*9+4=40          3*9+5=32

29:9=3(қалд.2) 52:9=5(қалд.7)

3*9+2=29         5*9+7=52

60:7=8(4)          62:6=10(2)

8*7+4=60         10*6+2=62

70:8=8(6)          76:9=8(4)

8*8+6=70          8*9+4=76  

 

Күн ретін жазу, көркем жазу.

43  43  43 43

№3 есеп

    І топ (а)

250:5=50  

Ж: 50 түрі өседі.

    ІІтоп ( ә)

(40*10)+470=870

Ж: 870кг бал алынады.

 

Сергіту сәті

Видиоға қарап қимылды қайталау.

 

Тестік жұмыс

Өзін-өзі бағалау  электронды оқулықтан тест орындау.

Бекіту

«Өрмекші  торы»

 

Бүгінгі сабақта алдымызға қойған мақсатымызға жеттік пе?

Қалдықпен бөлуге мысалдар айтады.

 

Менеджердің жұмысы

Конфеттерін сатады, жиналған ақшаларын санайды.

Бағалау

Бағалау парағы бойынша бағалау.

Өзін-өзі бағалау

Рефлексия

«Қар кесегі» ойыны

  • Сабақта не ұнады?
  • Не үйрендің?
  • Не тілейсің?

Оқушылар орындайды

Үйге тапсырма

№6,7 тапсырмалар

 

 

 

 


Пікірлер (4)

Айгуль

Калдыкпен болуды орында және дурыстыгын тексер
48:5
58:7
26:6

Гаухар

Күнде кембридж тәсілдерін колданасыз ба?

Салтанат

Қалдықпен шыгар

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз