Өлең, жыр, ақындар

Жануарлардың қандай түрлері болады?

Ақтобе облысы Хромтау ауданы
Нұрлы көш орта мектебі КММ-нің
Бастауыш сынып мұғалімі
Туленбаева Карима Бекмуратовна

 Пән: Жаратылыстану                                                           Мектеп: Нұрлы-көш орта мектебі

 Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жануарлар

                 Күні 20.10.2018  Мұғалімнің аты-жөні:Туленбаева.К.Б

 Сынып :1                                                                           Қатысқандар саны: 30

                                                                                           Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы

Жануарлардың қалай түрлері болады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;

1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жануарлар туралы біледі

Көптеген оқушылар: Жабайы және үй жануарларын ажырата алады, атауларын біледі.

Кейбір оқушылар: Үй жануарлардың қалай қоректенетінін, көбеюі туралы әңгімелейді. Жануарлардың тіршілігін зерттейді.

Бағалау критерийлері

Жабайы және үй жануарларын ажырата алады;

Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсінеді;

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Жабайы жануарлар, үй жануарлары, төл, қойқора, атқора.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

 - Неліктен үй жануарлары және жабайы жануарлар деп ажыратамыз?
 - Не себепті үй жануарларын асыраймыз?
 - Неліктен жануарларды топқа бөледі деп ойлайсың?
 - Сенің үйіңде қандай жануарлар бар?

Жазылым:

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел: 5. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, көркем еңбек, бейнелеу өнері, сауат ашу.

АКТ қолдану дағдылары

http://bilimdiler.kz/ - Жаратылыстану

Бастапқы білім

Жануарлар-тірі ағзалар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

(Ұ) Ширатуға арналған жаттығу арқылы сабақ тақырыбымен таныстыру. Жануарлар туралы суреттер көрсету.

Суреттер негізінде ашық сұрақтар қою:

- Суретте нені көріп тұрсыз?

                http://s4.thingpic.com/images/BQ/pVewzAJY6A9UMqvEyEyUj8vV.jpeg  https://botana.cc/prepod/_bloks/pic/nmtxymf-001.jpg

 - Неліктен оларды үй жануарлары деп тұрсың?

 - Неліктен аю орманда өмір сүреді?

 - Не себепті аюды жабайы жануар деп атаймыз?

Топқа біріктіру: Үй жануарлары, жабайы жануарлар

http://s-english.ru/images/topik/d-229.jpg

https://i.ytimg.com/vi/84-dGo3cK7w/maxresdefault.jpg

 

 

 

Жануарлардың суреттері

 

 

 

 

 

Жабайы және үй жануарлары ойыншықтары

Сабақтың ортасы

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

1-тапсырма:

(Т) Қоршаған әлемнің күрделілігі мен көп қырлылығын, сондай-ақ табиғи құбылыстар мен үдерістердің өзара байланысын түсінуін дамыту мақсатында «Төлін тап» әдісін қолдану.

Үй жануарларын төлдерімен сәйкестендір, төлдерін ата.

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=35a065bd7fafe80251671b7667c1b0ab&n=13

Дескриптор:

 - Үй жануарларын таниды;
 - Төлдерімен сәйкестендіреді;
 - Үй жануарларының төлдерін атайды;

Бағалау: Қоян мен көжектер

https://s.pfst.net/2013.03/218658711420d12a2b0d8f27d507d7a4389f719b36c0_b.jpg

2-тапсырма: (Ж) Күнделікті өмірде алуан түрлі практикалық және зерттеу әрекеттері арқылы алынған білімнің байланысын түсінудің қалыптасуын дамыту мақсатында «Жануарлар қайда қоныстанады?» әдісін пайдалану.

Үй жануарларын фермаларына ал жабайы жануарларды орманға орналастыру.

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=4977dddfaa79659261f2913c070d07b7-l&n=13 https://xn----8sbiecm6bhdx8i.xn--p1ai/sites/default/files/images/okruzhayushhij_mir/les_3.jpg

 https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2017/03/01/k_58b65001a9d15/396802_5.jpeghttps://ru4.anyfad.com/items/t1@c39c13e3-cadc-4d35-b83e-0956e74864fb/Korova-molochnaya.jpg

http://komotoz.ru/photo/images/photo_volkov/photo_volkov_05.jpghttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c4/Sheep_%28Ovis_aries%29_%288124797886%29.jpghttps://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0067/0007dc1e-fd4af789/hello_html_524361d0.jpg

Дескриптор:

 - Жануарлардың қоныстарын біледі;
 - Үй жануарларын фермаға орналастырады;
 - Жабайы жануарларды орманға орналастырады;

Бағалау: Қаз бен тауық

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=db642f67459c92f97dbf2791ae28f70b-l&n=13        https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0524/0008a42b-ca6367a1/hello_html_57cd8685.jpg

3-тапсырма: 

(Т) Табиғат заңдарын тану және жаратылыстану ғылымдарының жетістіктерін өркениеттің дамуы мен өмір сапасын жақсарту үшін пайдалану мүмкіндігіне сенімділігін дамыту мақсатында «Концептуалды кесте» әдісін пайдалану.

Кестені толтыру.

Үй жануарының атауы

Тұратын мекені

Қандай өнім алынады?

сиыр

 

 

жылқы

 

 

Қой

 

 

Тауық

 

 

Түйе

 

 

Дескриптор:

 - Қажетті сөздерді пайдаланып, кестені толтырады;

 - Жануарлардың тұратын мекенін, содан соң одан алынатын өнім түрін таңдап алады жазады;

Бағалау: «Алақан» әдісі

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_11.jpeg

4-тапсырма: Саралау жұмысы.

(Ж) Шағын топтар ішәнде оқушылар проблеманы шешу жолдарын талқылау дағдыларын  дамыту мақсатында «Аквариум» әдісін пайдалану.

1- тапсырма:  Жануарлардан алынатын өнімдердің суретін тауып, соны дөңгелек ішіне алу: жұмыртқа, сүзбе, қымыз, құрт, шұбат, сүт, қаймақ, шұжық.

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_19.jpeg https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_20.jpeg https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_21.jpeg

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_22.jpeg https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_23.jpeg https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_24.jpeg

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_25.jpeg https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_26.jpeg https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_28.png  https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_30.jpeg

2-тапсырма: Үй жануарлары туралы төрт шұмақты өлең жатта.

3-тапсырма: Адам үй жануарларын қалай күтіп баптауы туралы суретке қарап әңгіме құрастыр.

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0778/000746ef-97f4c972/hello_html_m6452f366.jpg

Дескриптор:

 - Жануарлардан алынатын өнімдерді біледі;
 - Өнімдерді дөңгелек ішіне алады;
 - Үй жануарлары туралы төрт шұмақты өлең жаттайды;
 - Адам үй жануарларын қалай күтіп баптауы туралы суретке қарап әңгіме құрастырады;

Бағалау:  Кәмпиттер.

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/02/07/k_5a7b38f570b91/455589_25.jpeg

 

 

 

«Төлін тап» парақшалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қоян мен көжектер суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орман, ферма, жануарлар суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қаз бен тауықтың суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Концептуалды кесте»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алақан постері

 

 

 

 

 

 

Өнімдердің суреттері

 

 

 

 

 

«Үй жануарларын қалай күтіп баптау» сюжетті суреті

 

 

Кәмпиттер

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс: «Атқора» әдісі арқылы

Түсіндім, маған сабақ ұнады - жылқы

Маған кейбір тапсырмаларды орындауда қиыншылықтар болды - құлын суреттерін атқорақа жабыстыру.

  https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=299d2fdafd500e9fbb811967c2a98b89-l&n=13  

Атқора, жылқы, құлынның суреттері

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

1- тапсырма:  Жануарлардан алынатын өнімдердің суретін тауып, соны дөңгелек ішіне алу: жұмыртқа, сүзбе, қымыз, құрт, шұбат, сүт, қаймақ, шұжық.

2-тапсырма: Үй жануарлары туралы төрт шұмақты өлең жатта.

3-тапсырма: Адам үй жануарларын қалай күтіп баптауы туралы суретке қарап әңгіме құрастыр.

Қоян мен көжектер

Қаз бен тауық

«Алақан» әдісі

Кәмпиттер.

Топта жұмыс істеу кезінде топ ережесін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойларыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы  немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз