Қарағанды облысы Қарқаралы қаласы
«Еркетай» бөбекжай–бақшасының
тәрбиешісі Бактиярова Алтынай Бакеновна
Мақсаты: а) Баланың денесін жан–жақты дамыту, дене мүшелерін шынықтыру (дене, аяқ, қол) түрлерін дұрыс орындай білуге үйрету.
ә) Сауықтыру шараларын дұрыс орындай білуін, балалардың өздерін дұрыс ұстай білуге үйрету.
б) Балаларды ептілікке,ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке, жаттығу түрлерін дұрыс орындай білуге тәрбиелеу. Жаттығулар ережесінің дұрыс орындалуын қадағалау.
Қолданылатын көрнекіліктер: орамал, кілемше, тұзды су.
Сөздік жұмыс: шымыр, саулық негізі
Билингвальды компонент: денсаулық – здоровье.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
1.Сап бойымен кіреді. 2. Сәлемдесу. Балалар шеңбер бойымен тізбектеліп жүреді. (қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен жүреді,қолды жанға созып, өкшемен жүреді) Көтер аяқ оң жақтан, (қол белде, оң, сол аяқты көтеріп жүру) Күнде жасап жаттығу, (баяу жүгіру, жылдам жүгіру) Балаларға әр түсті екі гүлден беріп,бірінің соңынан бірін жүргізіп шеңберге тұрғызу. |
Бір тізбектеп кіріп, бір қатарға тұрады. Сәлемдеседі.
Өлең мазмұнына сәйкес бірінің соңынан бірі жүріп, қимылдарды орындайды.
|
Ұйымдастырушылық - ізденістік |
Жан–жақты дамыту жаттығулары: (гүлдермен) 1. Қол мен иыққа арналған жаттығулар: «Тербелу» Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде. а) қолдарды жоғары көтеру. 2. Денеге арналған жаттығулар: «Бағыттаушы» Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде. а) қолдағы гүлдерді жоғары көтеру. 3. Аяққа арналған жаттығулар: «Алақай!» Б.қ: тік тұру, қол төменде. а) екі қолдағы гүлдерді кеуде тұсына әкеліп, тізені сәл бүгіп отыру. Тыныс алу: «Әдемі гүлдің иісі, Балалар жартылай шеңбер бойымен тұрады. Кенет есік қағылады. Дәрігер апай келеді. - Дәрігер: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Балалар,бүгін біз жалпы шынықтыру терапиясын жүргіземіз. Деніміз сау болу үшін денемізді шынықтыру керек, жаттығулар жасап тұру керек. Шынықтыру кезеңнің түрлері: Сонымен бірге балалардың ұйықтайтын бөлмесін 30 – минут таза ауамен желтету керек.Шыныққан бала аз ауырады, көңіл–күйі көтеріңкі, денсаулығы мықты болып өседі. Дәрумендерді үлестіріп,келген қонақтармен қоштасады. |
Шеңбер болып тұрады.( гүлдерді алады)
Оңға, солға тербеледі. 3-4 рет
Қолдарын жоғары көтереді, алға созады. Қолдарды кеуде тұсына әкеледі, жанға созады. 3-4 рет
Қолдағы гүлдерді кеуде тұсына әкеледі, бір орында секіреді. 3-4 рет
Мұрынмен демалып, аузымен шығарады.
Балалар сәлемдеседі.
Балалар шынықтыру шараларын жасайды
2-3 рет
1 минут Бір–біріне кедергі жасамай ұйымшылдықпен ойнайды. |
Рефлексиялық түзетушілік |
1. Қауіпсіздік ережесін сақтау. 2. Жаттығулар ережелерінің толық орындалуын қадағалау. 3. Балалардың жасаған іс–қимыл жаттығуларына ризашылық білдіру. Әр баланы мадақтау. |
Балалар жаттығу түрлерін толығымен орындайды. |
Күтілетін нәтижелер:
Жасайды: балалар тәрбиешімен бірге жаттығу түрлерін жасай алады.
Түсінеді: өз денсаулығын сақтай білуді түсінеді.
Қолданады: жаттығу түрлерімен танысып, орындай алады.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі