Өлең, жыр, ақындар

Сан алуан түстер

Түркістан облысы Түлкібас ауданы Састөбе ауылы
МКҚК «Қарлығаш» балабақшасы
Логопед-дефектолог: Астанакулова Мадина Акжигитовна

Жалпы сөйлеу тілі дамымаған II – III деңгейдегі балалармен ұйымдастырылған топтық ашық оқу – қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Коммуникация. Таным

Оқуқызметі: Тіл дамыту.

Тақырыбы: «Сан алуан түстер».

Мақсаты: Балаларға негізгі түстерді үйрету. Балалардың коммуникативті ақпаратық құзыреттілігін молайту. Сөздік қорын дамыту. Артикуляциялық жаттығударды жасауға қалыптастыру. Ұсақ қол маторикасын дамыту.

Көрнекіліктер: Айна, үлестірмелі  материалдар, түрлі түсті суреттер.

Сабақтың міндеттері:                                              

1. Дыбыстық жаттығулар

2. Ұсақ қол моторикасындамыту

3. Артикуляциялық жаттығулар

Сәлеметсіздерме балақайлар! Менің түстер әлеміме қош келдіңдер! Балалар қараңдаршы, бізге бүгін күн күлімдеп тұр, күннің түсі қандай?

— Сары

Шаттық шеңбері:

Армысыз қайырымды көк аспан!

Армысыз мейірімді жер ана!

Армысыз шұғылалы алтын күн!

Қайырлы таң, қайырлы күн!

Дыбыстық жаттығулар:

А – А – А – А

О – О – О – О

У – У – У – У

НАСОС ҮРЛЕМІЗ (ПСТ – ПСТ – ПСТ)

C:\Users\ПК-2016\Desktop\семинарға\nasos.png

ЖЫЛАН  ЫСЫЛДАЙДЫ (С – С – С)

C:\Users\ПК-2016\Desktop\семинарға\snake-riddle.gif

ҚОҢЫЗ (Ж – Ж – Ж)

http://1.bp.blogspot.com/-emCIfk5k8aU/TnnQ0W_wkMI/AAAAAAAADAk/RVPduGuJdmI/s320/%25D0%2596%25D1%2583%25D1%2587%25D0%25BE%25D0%25BA+-+%25D0%2596.jpg

Ұсақ қол моторикасын дамыту.

Егістікте үйшік тұр, (саусақтарының бастарын түйістіріп, үйшік жасайды)

Оған барар жол жабық (қолдарын айқастырып, жолды жабады)

Айқара ашып қақпаны (қақпаны ашады)

Шақырамыз қонақты (қолдарын бұлғап шақырады).

— Қоян құлақ

DSC04834_0

— Орындық

DSC04817_0

— Ашылған гүл

DSC04830

— Жабық гүл

DSC04829

«Түстер туралы ертегі» оқып беру

Ерте,ерте ертеде, ешкі жүні бөртеде ҚЫЗЫЛ, САРЫ, КӨК бояулар өмір сүріпті. Олар өте тату-тәтті болыпты. Күндердің  күндері олар қызықты оқиларға тап болады.Бір күні қызыл түс сары түске қонаққа келеді.Бір мезетте үй ішіндегі шам сөніп қалады. Түстер бір-бірімен соқтығысып жүрген кезде. Тағы бір түс пайда болады. Ол түс Қызғылт сары түс екен.

Жаңбыр жауып тұрған кезде болған оқиғаКөк бояу мен кіші қарындасы Сары бояу жаңбырдан қорқып, емен ағашының астына тығылады. Жаңбыр қатты жауғаннан бояулары езіле бастайды, олардың бояулары араласқан кезде Жасыл бояу пайда болады.

Ары қарай мынандай  жағдай болды.Көк түс өзінің қуанышын бөлісейін деп осы қуанышымен Қызыл бояумен бөліспек болып, Қызыл бояуды қушақтап алғанда Күлгін түс пайда болады.

Солай осы өмірге жаңадан Қызылсары, Жасыл, Күлгін түстер пайда болған екен. Барлық бояулар қол ұстасып, үлкен шеңбер жасайды.Осыдан

Кемпірқосақ-Радуга пайда болады.

Осы шеңберде әр түстің өз орны болады. Түстер тату-тәтті өмір сүруде.Осымен ертегіміз аяқталды.

— Ертегі не жайында екен?
— Қанша түс өмір сүріпті?
— Қызыл түс қай түске қонаққа келді?
— Емен ағашының астына жаңбырдан қорқып қандай түстер тығылады?
— Соның салдарынан қандай түс пайда болады?
— Көк түспен қызыл түс құшақтасқанда қандай түс пайда болады?

Сергіту сәті:

Орамжапырақты аламыз (саусақтарын сәл бүгіп, беттестіреді)

Пышақпенен тураймыз (қолдың қырымен турайды)

Оны қатты қысып ап, (қолдарын сәл бүгіп, қысады)

Дәміне қарай тұздаймыз.(тұз себеді)

Суын әбден сығамыз (жұдырықта ашып, жұмады)

Дидактикалық ойын: «Түстерді ажырат»

Ойын шарты: Балалардыі топқа бөліп отырғызып, үлестірмелі материалдардағы түстерді ажыратып, өз орнына орналастыру.

Артикуляциялық жаттығулар орындау.

«Тісімізді тазалаймыз»

Жымиып, тістерді көрсету. Ауызды ашып, тілдің ұшымен жан-жаққа, одан кейін жоғарыдан төмен қарай қозғалыстарды жасау.

C:\Users\Admin\Desktop\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)-page-008.jpg

 «Саңырауқұлақ» 

Жаттығудың дұрыс орындалу тәсілі: -ауызды кең ашып, тілді таңдайға жапсыра ұстап тұрып төменгі жақты басып ауызды кең ашып ұстау.

C:\Users\Admin\Desktop\2018-2019 оқу жылы\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)-page-018.jpg

«Пілдің тұмсығы»

Еріндер біріктірілген және алға қарай қаттысозылады

C:\Users\Admin\Desktop\2018-2019 оқу жылы\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)-page-012.jpg

«Тәтті тосап».

 Жаттығудың дұрыс орындалу тәсілі: жымиып, ерінді айналдырып жалау. 10-15 сек. орындау.

C:\Users\Admin\Desktop\2018-2019 оқу жылы\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)-page-013.jpg

«Тоқылдақ» 

 ауызды кең ашып тілді таңдайға жапсыру – айыру немесе таңдай қағу. Аталған жаттығулардан тек әр дыбысқа керекті жаттығулар алынады.

C:\Users\Admin\Desktop\2018-2019 оқу жылы\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)\Artikulyatsionnaya_gimnastika (1)-page-015.jpg

Тіл ұстату жаттығулары:

  Қы – қы – қы – қызыл

Са – са – са – сары

Жа – жа – жа – жасыл

Кө – кө – кө - көк

Қорытынды: Балаларға сұрақ қою арқылы оқу қызметін қорытындылаймыз.

Балаларды мақтап, мадақтау.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз