Білім беру саласы: Қатынас, Таным, Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет,
Математика, Бейнелеу.
Тақырыбы: Ертегілер еліне саяхат.
Мақсаты: Балалрдың көркем шығармаға деген қызығушылықтарын арттыру. Ертегіні кейіпкерлендіре отырып тіл байлықтарын арттыру, әр-түрлі мінез-құлықтарды ажырыта білуге үйрету. Әр түрлі тапсырмсалар арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекілік: Ертегі суреттері, слайд тақта.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы -Ой, балалар біздерге қонақтар келіп қалған екен, кәнеки амандасайық.
-Жарайсыңдар,енді шаттық шеңберіне тұрайық.
-Өте тамаша,орындарыңа отыра қойыңдар. Амандасу рәсімі:
«Ертөстік» атты бақшаның,
Тәрбиелі баласымыз.
Алдыменен қонақпен,
Амандасып аламыз.
Сәлеметсіздер ме!
Шаттық шеңбері:
Жарқырап күнде ашылды
Айналаға гүлдер шашылды
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.
Іздену,ұйымдастыруш -Балалар,бүгін біз ертегілер еліне саяхатқа барамыз.Көптеген кедергілерден өтіп,сұрақтарға жауап береміз.
-Жалпы ертегі дегеніміз не?
-Дұрыс айтасыңдар.Ертегіде жақсы,қайырымды,еңбекқор кейіпкерлер жеңіске жетеді.
Ал біреуге жамандық жасайтын адамдар жеңіліп қалады.
-Менің сыпыртқым мында екен ғой,мұнда не болып жатыр,-деп осы кезде ішке мыстан кемпір келеді.
-Тимеңдер,неғып жүрген балаларсыңдар,неге менің мазамды аласыңдар?
Тәрбиеші:-Әжетай,бұл балалар өте жақсы балалар.Біз ертегілер еліне саяхатқа бармақпыз.
Мыстан кемпір:
-Саяхатқа?Алдымен менің сұрақтарыма жауап берсеңдер ғана барасыңдар.
Тәрбиеші:-Жарайды,біздің балалар жауап беруге дайын.
Солай ғо балалар.
-Мен мына сыпырғышымды жерге 3 ұрғанда шарлар пайда болады.Әр шарда тапсырма болады.
-Кәне барлығың бірге үшке дейін санаң.
(шарлар пайда болады.)
-Ой,әже міне керемет.
Балалар,күніміз әрқашан жарық болып,бізге жылуын шаша берсін деп,алдымен сары шардан бастайық.
Сары шарда қандай пішін байланған?
-Дұрыс айтасыңдар,ендеше алғашқы тапсырманы орындайық.
1-тапсырманың өзінде бірнеше сұрақтар бар екен.
1)Отан,ел,жер туралы мақал-мәтелдер.
2)Табиғат дегеніміз не?
3)Нешеге бөлінеді?
4)1-ден 10-ға дейін тура жіне кері санау.
5)Қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер?
-1-ші тапсырманы жақсы орындадыңдар.Енді екінші тапсырманы қалай орындайды екенсіңдер соны көрейін.
-Көктем мезгіліндей көк шарды алайық,онда қандай түспен белгіленген пішін бар?
2-тапсырма: Қай ертегі кейіпкерлері? (слайд арқылы көрсету)
3-тапсырмаға көшу үшін жердегі жайқалған жасыл шөптей жасыл шардағы тапсырманы көрейік.Бұл шарда қандай пішін байланған?
Мына суреттерді мазмұнына қарай ретімен орналастыр.
Әжей бірнеше ертегінің суреттерін береді.
Жеріміз қызғалдақтай құлпырсын деп қызыл шарды алайық.Қызыл шарда қандай пішін бар?
4-тапсырма: Сендерге ертегі айтқан ұнай ма?
Әжей бұны қалай түсінсек болады?
-Иә,менің бір ертегі тамашалағым келіп отыр.Соны орындай аласыңдар ма?
Олай болса,әжей бізбен бірге ертегі еліне жүріңіз.
«Қызыл телпек» ертегісі
-Ертегі ұнады ма?
-Бұл ертегі қалай аталады?
-Қай кейіпкер ұнады,қайсысы ұнамады?
-Қасқыр қанда?
-Қасқыр сөзі қандай әріптен басталады?
-Қасқыр сөзін буынға бөліңдерші.
-Жарайсыңдар,өте тамаша.
Әжейдің соңғы шары қалыпты.
Әжей бұл шарда тапсырма жоқ қой.
Ол шардың түсі қандай?
-Тапсырманы өзім айтам,менің де сендер сияқты әдемі болғым келеді.
Шығармашылық жұмыс:
-Балалар,әжейге моншақ пен әдемі орамал жасап берейік. Ол үшін 2-ге бөлініп 1-ші қатар алдарыңдағы макаронды жіпке тізіп, сырлап моншақ жасаймыз.Ал,2-ші қатар алдарыңдағы қағазда салынған орамалды саусақ ұшы арқылы әдемілейміз.
Балалардың жұмысына баға беру.
Әжей,балалардың сыйлықтары ұнады ма?
-Иә,ұнаған да қандай.Мен сендерге ризамын,жақсы,білімді балалар екен.Енді мен жүрейін,мына шарлар сендерге қала берсін.
Балалар тыңдап отырады.
Ол әңгіме,жалмауыз кемпір,жануарлар мен адамдар,т.б.
Балалар таңырқай қарайды.
Иә,жауап береміз.
Балалар 1,2,3 санайды.
Таң қалады
Сары,дөңгелек пішін
Қызыл,үшбұрышпен
Қай ертегінің кейіпкерлері екенін айтады.
Суреттерді ертегінің мазмұнына қарай орналастырады.
Жасыл түсті,сопақша
Балалар «Қызыл телпек» ертегісін басынан аяғына дейін орындап береді.
Сұрақтарға жауап береді.
Қасқыр сөзін буынға бөледі.
Шардың түсі қызғылт сары.
Әжеге арнап моншақ пен орамал жасайды.
Рефлексті коррекциялаушы -Балалар,бізге қонаққа кім келді?
-Қандай ертегілерді білдіңдер?
-Қай ертегіні орындадыңдар?
-Бүгінгі сабағымыз сендерге ұнады ма?
-Келген қонақтарымызға сйылықтарымызды берейік.
-Мыстан кемпір келді
«Бауырсақ»,»Қызыл телпек», «Жеті лақ»,т.б.
«Қызыл телпек» ертегісін
Иә,ұнады
Жасаған моншақтарын келген қонақтарға табыстайды.
Күтілетін нәтиеже.
Білуі керек: ертегілердің жүйесін,берілген тапсырмаларды орындай білу.
Болуы керек: Ұқыпты,тәртіпті,қайырымды,ертегіге деген қызығушылықтарының болуы.
Баланың қолынан келуі: Ертегінің мазмұнын айту.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі