Сабақ жоспары
Мұғалімнің аты – жөні |
Хасанова А.Қ. |
|||||||||||||||||||||
Пән/Сынып: |
8 сынып / Алгебра |
|||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||
Бөлім: |
8.2А Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат үшмүше |
|||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу; 8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу; |
|||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
- Үшмүшеден екі мүшенің толық квадратын бөледі; - Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді; |
|||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
10 мин
|
Сабақтың басы |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Квадрат үшмүше тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу Қығушылықты ояту: «Миға шабуыл» әдісі Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «froggy jumps» ойынындағы тест тапсырмаларын орындайды. Проблемалық сұрақ: Үшмүшеден екімүшенің квадратын қалай аламын? Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. Оқушыларды квадрат теңдеудің түрлері арқылы төрт топқа бөлу. 1-топ. Толымсыз квадрат теңдеу; 2-топ. Толық квадрат теңдеу; 3-топ. Келтірілген квадрат теңдеу. 4-топ. Келтірілмеген квадрат теңдеу
|
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту.
https://www.educaplay.com/learning-resources/16895022-learning_resource.html
|
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Оқулық
Тақта, интернет ресурстары |
|||||||||||||||||
10мин |
Сабақтың ортасы |
«Дайындал... Назар сал... Оқыңдар... » әдісі арқылы оқушылар жаңа ақпаратты тыңдап, көріп, топта талқылайды.
І. «Тарсия» әдісі: (топтық жұмыс) |
Сұрақтарға жауап береді.
Берілген тапсырмаларды орындайды. Берілген үшмешні көбейткіштерге жіктеңдер Берілген үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөліңдер.
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтар бір – бірін бағалайды. Сол арқылы сабақтың қандай деңгейде өткенін қорытындылаймын |
Дескриптор: Білім алушы - түрлендірулер арқылы екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының квадратының формуласына келтіреді; - екімүшенің толық квадратын бөліп алады;
Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.
|
Слайд, оқулық
Интернет ресурстары |
|||||||||||||||||
20 мин
|
Бекіту тапсырмасы
Жеке жұмыс |
Тапсырмалар. «Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдісі. (Жұптық жұмыс) Мақал – мәтелдер берілген, құрамындағы сан есімдерден, Виет теоремасын пайдаланып квадрат үшмүше құрайды.
Қалыптастырушы бағалау: Оқулықтан №2.77, №2.78
2 – тапсырма. №1. -3х2 +10х+44 №2. х4 – 10х + 3;
Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.
|
Мақал – мәтелдердегі сан есімдерді тауып, квадрат үшмүше құрастырулары керек және көбейткіштерге жіктеулері керек:
х2-11х+10=(х-1)(х-10)
х2-10х+9=(х-9)(х-1)
х2-14х+49=(х-7)(х-7)
х2-9х+8=(х-1)(х-8)
х2-1001х+1000=(х-1)(х-1000)
|
Дескриптор Квадрат үшмүшенің түбірлерін табады; Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді, Бөлшекті қысқартуды орындайды. ҚБ: Оқушылар бір-бірін бас бармақ әдісімен бағалайды |
Интернет ресурстары.
Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық
|
|||||||||||||||||
5 минут
|
|
Бүгінгі сабақта: -үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөле алады. Кері байланыс: «Ұстазға хат» арқылы сабақты түсінгенін немесе түсінбегенін жазуды сұраймын. Бағалау.
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау.
Үйге тапсырма. №2.80. |
Кері байланыс
|
Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық
|
|||||||||||||||||
- Нарша Булгакбаев
- Нарша Булгакбаев
-
- Архимед
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі