Өлең, жыр, ақындар

Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Сабақ жоспары

Тарау немесе бөлім атауы:

9.4А Тригонометрия

Мұғалімнің аты-жөні:

Хасанова А.Қ.

Сынып:

 Қатысқандар саны:             Қатыспағандар саны:

Күні:

 

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.4.8тригонометриялық  өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау;

Сабақтың мақсаттары:

Тригонометриялық  теңбе-теңдіктерді түрлендіруді түжырымдайды.

Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді орындайды

Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді есептер шыгаруда колданады.

Сабақтың барысы:

Уақыты/

Кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

 

5мин

Сәлемдесу;

Түгелдеу;

Үй тапсырмасын тексеру

Сабақ ақсатымен таныстыру:

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- Тригонометриялық  теңбе-теңдіктерді түрлендіруді түжырымдаймыз

Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді орындаймыз

Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді есептер шыгаруда колданамыз

Сәлемдесу;

Сабаққа дайындықты бастау;

Үй тапсрмасын дайын слайд көмегімен жұппен бірін-бірі тексеру әдісімен тексереді

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды

Слайд;

Оқу құралдары

 

Сабақтың басы

10мин

Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

ФОРМУЛАЛАР

 Есептер шығару.

Тепе-теңдікті дәлелдеңдер:

1)ctga+sina/1+cosa=1/sina

2)1-2sinacosa/sina-cosa=sina-cosa

3)1-sin2x/1-cos2x=1/tg2x

4)ctgx/ctgx+tgx=cos2x

 

№2.     1. sin (a - 30°) - sin (a + 30°)

            2.   tg15°+ tg750

3.1-sin2a Өрнегін ықшамдаңыз

a)cos2a

ә)sin2a

б)tg2 a

4. Есептеңіз 1+sin 300+sin2300+sin3300

a)0

ә)1/2

б)15/8

 

 

 

 

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды

слайд;

 

 Оқулық;

 

Оқу құралдары

 

Тақта;

 

Қалам;

Сызғыш

слайд;

 

 Оқулық;

 

Оқу құралдары

 

Тақта;

 

Қалам;

Сызғыш

 

Сабақтың ортасы

 

25мин

Тапсырма.

1. Есептеңдер:

4sin90– 2cos00 + 2sin600 – 2 tg300 + 5ctg450

2. Өрнекті ықшамдаңдар:

https://fsd.multiurok.ru/html/2018/02/17/s_5a87c622ec518/834450_25.png

3. Есептеңдер:

- 3sin30+ 5cos600 + 2tg450 – ctg900

№4. Өрнекті ықшамда:

sin(-α) – sinαhttps://fsd.multiurok.ru/html/2018/02/17/s_5a87c622ec518/834450_18.png ctg2(-α)

№5. Өрнекті ықшамда:

tgαhttps://fsd.multiurok.ru/html/2018/02/17/s_5a87c622ec518/834450_18.png ctg (-α) + cos2(-α)

 «А деңгейлі» тапсырма

№1. Өрнектерді ықшамдаңдар:

https://ust.kz/frontend/web/materials/docx/image/2019/may/d15/1557915155_html_864ad9eeb0e20fd.png

 

«В деңгейлі» тапсырма

№2. https://ust.kz/frontend/web/materials/docx/image/2019/may/d15/1557915155_html_25f12454e7b7b1d.png бөлшегін ctgα арқылы өрнектеңдер:

https://ust.kz/frontend/web/materials/docx/image/2019/may/d15/1557915155_html_25f12454e7b7b1d.png бөлшегін sinα-ға мүшелеп бөлеміз: https://ust.kz/frontend/web/materials/docx/image/2019/may/d15/1557915155_html_b081d01e13e61e5e.png

С деңгейлі“ тапсырма

№3. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) https://ust.kz/frontend/web/materials/docx/image/2019/may/d15/1557915155_html_9a2afcbc3c0b49a6.png 

 

Есептер шығару.

№1. Өрнекті ықшамдаңдар:

1)

Жауабы:

1) =

 №2 есеп .  , мұндағы  болса f(x)- табыңыздар

Жауабы:

Тапсырма №3.

 бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер  / сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/

 

               
   

І ширек

   

 
 
 

   

ІІ ширек

 
 
   

ІІІ ширек

   

е tg>0

 
 

 

 

 

 

 

                                                              

 

           
   

ctg>0 ж/е sin <0

 
 

Cos <0 ж/е  tg <0

   

ІV ширек

 
 

 

 

 

 

4. Оқулықтан №   №    №

 

Дескриптор:  Білім алушы
-Сәйкес тригонометриялық формулаларды қолданады;

-Өрнектің мәнін табады

Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға қандай формулалар-мен түрлендіруге болады?

Дескриптор:      Білім алушы

-Тригонометриялық функциялардың қосындысын көбейтуге түрлендіру формуласын қолданады

-Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формуласын пайдаланды

Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-өрнектің мәнін табады.

 

слайд;

 

 Оқулық;

 

Оқу құралдары

 

Тақта;

 

Қалам;

Сызғыш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд;

 

 Оқулық;

 

Оқу құралдары

 

Тақта;

 

Қалам;

Сызғыш

 

 

Сабақтың соңы

5минут

Рефлексия. Оқушыларға келесі сұрақтарға жауап беру үшін карточкалар таратылады:

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?

 Үйге тапсырма. №   есепті шығару; формула жаттау

Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?

 

Сабақ бойы жинаған ұпайлары мен белсенділіктеріне қарай 1-10 баллдық шкаламен бағалайды

Оқу құралдары;

Бағалау парақтары


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз