Өлең, жыр, ақындар

Лирика – поэзия падишасы

  • 13.04.2022
  • 0
  • 0
  • 540
Лирика –поэзия падишасы,
Жүрегіңмен табысар әр ұйқасы.
Қарлығаш сезіміңнің жанұясы,
Ағысты көңіліңнің дариясы.
Мезгілдің көктемімен жазып небір,
Тіршіліктің сағыныш сазы небір.
Лирика –поэзия падишасы,
Тасты тесіп, гүл өскен нәзік өмір.
Жүрегіңді өртейтін, от аласың,
Кеңейткен сезіміңнің шекарасын.
Лирика –поэзия падишасы,
Аспан-жердің жалғаған екі арасын.
Құрдастай адамзатпен өмір жасы,
Ырғағы –сұлу саздың ән ұйқасы.
Қан ойнар жүрегіңнің патшасындай,
Лирика –поэзия падишасы.

2-19 қараша, 2012жыл
Алматы шаһары.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Мәңгілік ұмыт дедің, биіктен құлатқанын ба?

  • 0
  • 0

Мәңгілік ұмыт дедің, биіктен құлатқанын ба?
Жүрегім тұнық менің, шынымен жылатқаның ба?
Өзгені ұнатқаның ба?!
Басқаның бұлақтарында, әлдешуақтарында

Толық

Ашылар әрбір күннің

  • 0
  • 0

Ашылар әрбір күннің
парақтары,
Әр күннің әрбір демі
бар аптабы.

Толық

Көктегі биіктермен теңесіп ем

  • 0
  • 0

Көктегі биіктермен теңесіп ем,
Желгенде жан-жағымнан жел есіп ең.
Балалық шақ өмірге сапар кешті,
Түйе дейтін жол дала кемесімен...

Толық

Қарап көріңіз