Өлең, жыр, ақындар

Есеп. Қанша арзан?

Сабақ: Математика

Мектеп: №101 орта мектеп

Күні: 18.02.2016 жыл

Мұғалімнің есімі: Абдраманова Рыскүл Нұрмаханқызы

Сынып: 1"ж"

Қатысқандар саны: ____

Қатыспағандар саны:____

Сабақтың тақырыбы: Есеп. Қанша арзан?

Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Салыстыру терминдерін қолдану, мысалы артық, кем, қымбат, арзан. Есептің шартын құра отырып, арзан ұғымын табуға үйрету

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

  • 10 – ға дейінгі сандарды еркін қоса, азайта алады;
  • Тура теңсіздіктер құра алады

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Есептің шартын, сұрағын, шешуін, жаабын құра отырып, мәнін таба алады

Кейбір оқушылар:

  • Есептерді салыстыра отырып, шартын құрады
  • Шығармашылық тапсырмаларды орындай алады

Тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Тәжірибедежүзеге асырылатын санау нәтижесін дұрыс сипаттай алады, есептердің мәнін таба алады.

Пәндік лексикалық және терминдер:

  • Санау, есептеу, барлығы
  • Қанша, неше?
  • Сан және цифр
  • Салыстыр, шығар
  • Тура, оқы

 

Диалогқа/жазылымға қажетті сөздер мен тіркестер:

Талқылау:

  • Есептің мәнін табу үшін қандай жолдарын табамыз?
  • Ең бірінші не істейміз?
  • Есептің ерекшелігі неде?

Алдыңғы оқу

 

теңсіздік

теңдік

қосынды

айырма

5+4

 

 

*

 

6<3

*

 

 

 

4=4

 

*

 

 

9>5

*

 

 

 

8-3

 

 

 

*

2=2

 

*

 

 

  •  123 – бет.  №2 мысал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Үй тапсырамасын семантикалық карта арқылы тексеру

 Жұптық тексеру, дұрысы тақтаға ілініп бағаланады. (дұрыс болса жасыл, дұрыс емес болса қызыл жұлдызша арқылы бір-бірін бағалайды

ЖОСПАР

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Дерек көздері

Басы

1-мин

 

 

 

 

 

 

 

2-5 мин

 

 

1.Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу. Түгелдеу. Сабаққа назарларын аудару

Қадірлі менің  досым

Қайырлы күн  болсын.

Аптаның  әр  күні

Сәттілікке  толсын!

 

Оқушыларды Алдар көсенің тақиясы, шапаны, етігі арқылы топқа бөлу

(тақтаға оқушылардың жауабына қарай ұпай ілініп отырады)

Ширату: «Алдар көсе» мультфильмінен видео ролик көрсету

Бұл көріністен не ой түйгені туралы сұралады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд,таратпа қағаздар

Ортасы/Даму

 

6-18 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19-28 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29-35 мин

 

 

 

 

 

36-45 мин

«Есептер»

№1 есепті талдатып, шығарту

Бар еді – 8 алтын ақша

Жұмсады – 3 алтын ақша

Қалды - ? алтын ақша

Ш: 8-3=5

Ж: Оның 5 алтын ақшасы қалды.

 

Шапан – 5 алтын ақша

Етік – 3 алтын ақша                              ? арзан

Ш: 5-3=2

Ж: Етік шапаннан 2 алтын ақша арзан

Қанша арзан сұрағын түсіндіріп шығару, есептерді салыстыру:

2 – мысал

«Жұптық жұмыс»

>5  және<5 сандарды таңдап алып, бірнеше тура теңсіздіктер құрғызу

(қоллдарына таратпалар таратылып беріледі, оқушылар тапсырманы орындайдыжәне бір-бірін тексереді)

 

  • Әр топтан екі оқушыдан сұрап, қорытамыз. (дұрыс болса жасыл, дұрыс емес болса қызыл жұлдызшалар арқылы бағалаймын)

 

№4 мысал

Пазылдар арқылы берілген өрнектердің мәнін табу және суретті құрастыру

10-1=9                9-3=6                 8-5=3

7+2=9                 6+4=10              7+1=8

5-4=1                  4+4=8                6-3=3

 

Әр топтан екі оқушыдан шығып, өрнектің мәнін табады жәнетақияны, шапанды, етікті, дорбаны құрастырады.

Бағалау

Бармақпен бағалау

Интерактивті тақта, слайд беттері

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

таратпалар

 

 

 

 

 

жұлдызшалар

 

 

 

 

суреттер

 

 

 

 

маркер тақта

 

 

 

Соңы

 

 

№4 мысал

Мәндері бірдей өрнектерді оқу үшін киіз үйді жабдықтау керек. Ол үшін:

10-түндік; 5 – туырлық; 8 үздік; 2 – сыңырлауық

Мәндеріне сәйкес киіз үйді жабдықтайды.

Бағалау

Басбармақ арқылы бағалау

Суреттер

 

Рефлексия

Сабақ сендерге ұнады ма? – сұрағы арқылы қорытынды сұрау. Ұнаса жасыл, ұнамаса қызыл стикер жапсыру арқылы білдіру.

Тақтада Алдар көсенің суреті ілінеді

Бағалау

Әр топтың жинаған тақияларын санау арқылы топқа қорытынды жасау, бағалау, мадақтау

Бағалау сөздері бар суреттер

Үйге тапсырма

125 -бет, №3 мысал

 

 Қосымша ақпарат

Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

   Сурет бойынша әңгімелеу

   Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

  Бүгін оқушылар нені үйренді?

  Оқыту ортасы қандай болды?

  Оқушыларға дифференциация табысты болды ма?

 Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

 Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге?

 Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

 

Қалыптастырушы бағалау элементтер(жұлдызша, күлегеш, вербальді т.б)

 Пәнаралық байланыс:

 Музыка, орыс тілі, қазақ тілі, математика

Қорытынды бағалау            

 Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты)

 1.

 2.

 2. Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

 1.

 2.

 Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз