Өлең, жыр, ақындар

Қазыбек би "Кім жақын, не қымбат, не қиын?"

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Сабақ: әдебиеттік оқу

Мектеп: № 101

Мерзімі:

Оқытушының аты-жөні: Баймаханова Гүлнура

Сынып: 4

Қатысқан оқушылар саны: _____________

Қатыспаған оқушылар саны: _____________

Сабақтың тақырыбы:  Қазыбек би "Кім жақын, не қымбат, не қиын?"

Осы сабақтың оқу мақсаттары:

Келдібекұлы Қазыбек бидің шешендік сөздерімен танысу, мазмұнын анықтау. Сыйластық, қиыншылық сөздерінің мағынасын талдау.

Сабақтың мақсаты

                          Барлық оқушылар:

Қазыбек бидің өмірі туралы мағлұмат алады.

Шешендік сөздерімен танысады.

                          Оқушылардың көпшілігі:

Өмірдегі ең жақыны кім екенін, ненің қымбат екенін, ненің қиын екенін талдайды. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды.

                              Кейбір оқушылар:

Айтылған пікірлерді салыстыра отырып, шешеннің сұрақтарға жауабының ерекшелігін айқындайды.  

Тілдік мақсаттар

 

 

 

 

 

 

  Бұған дейін меңгерілген білім:

  «Төле бидің толғауын» жатқа сұрау

 

                                Оқушылар:

                   Пәндік лексика және терминдер:

 Өмірдегі ең жақыны кім екенін, ненің қымбат екенін, ненің қиын екенін талдайды.

  • Шешендік сөз
  • би

             Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер

Талқылау:

  1. Жақын адамдарың кімдер? Неліктен?
  2. Сен үшін не қымбат? Неліктен?
  3. Ең қатты қиналған кезің болды ма? Сол кезде не істедің? Кімнен көмек сұрадың?

Жоспар

Жоспарланған уақыт    

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздері

Бас 0 – 7 мин

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Ортасы 8 – 15 мин

 

 

 

 

 

16 – 24 мин

     

 

 

25 – 30 мин

 

 

 

 

 

 

      

   30 – 35 мин

 

     36-38 мин

 

 

   

 

         Соңы

      39-45 мин

Психологиялық дайындық

1. Амандасу

2. «Сырлар шынысы» Әр оқушы сыныптағы өзіне ең жақын адамның есімін жазып, шыны ыдысқа салады

3. Топтасу. Ең жақын адам: ана, әке, ата, әже

Үй тапсырмасын сұрау

«Төле бидің толғауын» жатқа сұрау

Бағалау «Смайлик»

Әр топ стикерге оқушының есімін жазып, бағалау парағындағы үш түрлі көңіл-күй тұсына іледі.

Топтау

Миға шабуыл – Не қымбат:

Отан

Ата – ана

Ар – ұят

Денсаулық

Жеке жұмыс. Ашық сұрақтар

1. Жақын адамдарың кімдер? Неліктен?

2. Не қиын? Неліктен?

«Ыстық орындық» Оқушы жауабын тыңдау.

Жұптық жұмыс

1.Қазыбек бидің оқулықта берілген өмірбаянымен танысып, жұпта әңгімелейді.

 2.Мәтін бойынша тест

3. Өзін – өзі тексеру, бағалау.  Бағалау парағы  

Топтық жұмыс

  1. Постер

1 – топ: «Жақын адамдар»

2 – топ: «Не қымбат?»

3 – топ: «Не қиын?»

4 – топ: «Қазыбек би»

Бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

  1. Мәтінмен танысу

Қазыбек бидің «Қім жақын, не қымбат, не қиын?» шешендік сөзін іштей оқиды.

  1. «Жалғасын тап» ойыны.

4 топқа өлеңнен үзінді беріледі. Шешендік сөздің басы жазылады

Тату болса - ... жақын

Бағалау «Шапалақ»

Кластер

1-топ: Ағайын қандай болу керек?

2-топ: Келін қандай болу керек?

3-топ: Дос қандай болу керек?

4-топ: Іні қандай болу керек?

Кері байланыс

Жалпы сұрақтар

Талап кестесі бойынша бағаларды хабарлау.

Үйге тапсырма

  1. Шешендік сөзді жаттап келу.
  2. Қымбат ұғымдар туралы мақал – мәтелдер жинақтау.

Құты

 

 

Сөздер жазылған парақтар

 

Бағалау парағы,

стикер

 

 

 

Сөздер жазылған парақтар

 

 

 

Оқушы дәптері

 

 

Орындық

 

 

Оқулық

Интерактивті тақта

«Бәйтерек» суреті

 

 

 

Топ жұмыстары

 

 

Жұлдызшалар

 

 

Таратпалар

 

 

Ақ парақ

 

 

 

 

 

 

Әр топ қымбат ұғымдар туралы мақал – мәтелдер жинастырып жазады.

Қосымша ақпарат

Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

Ашық сұрақтар

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Оқушыларға дифференциация табысты болды ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Қалыптастырушы бағалау элементтері(жұлдызша, күлегеш, вербальді т.б)

Пәнаралық байланыс:

Музыка, орыс тілі, ағылшын тілі, қазақ тілі, дүниетану.

Қорытынды бағалау

 Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты)

1.

2.

 2. Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

 1.

 2.

 Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?

 

 

 


Пікірлер (3)

Лулу

Рахмет коп коп

Амангүл

керемет

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз