Өлең, жыр, ақындар

Адам қорыған көл

Маңғыстау облысы­­­­, Қарақия ауданы­­­­
Сенек ауылы­­­­
Қашаған Күржіманұлы атындағы мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі­­
Купекова Марияш Айбергеновна

Сабақтың мақсаты:

1. Нұрдәулет Ақышевтің «Адам қорыған көл» қазіргі заман ертегісімен таныстыру арқылы оқушыларға табиғатты аялау әр адамның азаматтық парызы екенін, Туған жер, атамекен, табиғат деген ұғымның бір-біріне мағыналас екенін түсіндіру.
2. Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты: оқиғаны талдап, салыстыру, болжау жасау арқылы өз ойларын жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық ізденістерін дамыту.
3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бірлесе жұмыс жасай отырып,пікір таластырады, өз пікірін білдіруге, дәлелдеуге үйренеді. Адамгершілік  қасиеттерге, сабақтан алған білімдерін өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.

Психологиялық дайындық

Оқушылар өлеңді қосылып оқиды

Топқа үй тапсырмасына байланысты сұрақтар беріледі.

Өткен тақырыпта қандай шығарма оқып едік?(Шыбын мен Көбелек)

1. Мысалда қандай адамдардың қылығы сыналады?

Осы оқыған мысалды қандай мақал арқылы қорытуға болады?

Оқушылар үй тапсырмасына берілген карточкадағы сұрақтарды оқып жауап береді, өздері білетін мақалдарын  айтады.

Интерактивті тақтадан ребусты көрсетеді

 

Топ болып ақылдаса отырып,ребусты шешеді.Ребусты  шешу арқылы жаңа тақырыпты ашады.

 

  

Топқа бөлу

І-топ «Күн» тобы

ІІ-топ «Жер» тобы

ІІІ –топ «Ауа» тобы

Жаңа сабағымыз «Адам қорыған көл»

Нұрдәулет Ақышев кім?

Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту.

1-бөлім. Табиғат тамашасы.

2-бөлім. Баланың қарт кісіге жолығуы.

3-бөлім. Баланың табиғатқа деген сүйіспеншілігі

 

Оқушылар берілген мәтінді топ болып бірігіп оқып, постер қорғайды.

 

1-топ. 1. Бұл шығарма неліктен қазіргі заман ертегісіне жатады?

2.Шығарманың ертегіге ұқсайтын жері бар ма?Бар болса дәлелдеп көр.

2-топ. Ертегінің қай тұсы саған ерекше әсер етті?

3-топ. Даниярдың ақсақалмен кездескен жерін сахналау.

 

Топта талқылайды, дәлелдейді, сұрақ-қа жауап береді.

Музыка ырғағын ұсынады.

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Шығармашылық жұмыс

1-топ. Табиғат және туған жер туралы мақалдар мен тыйым сөздер жазу.

2-топ. Егер сен суретші болсаң... эссе жаздырту

3-топ. «Табиғатты аялайық» эссе жаздырту.

 

«Топтастыру» әдісі

      «Табиғатты қорғаймыз» сөзіне топтастыру

Өз ойын айтады. Табиғатты қорғауға деген өз көзқарасын білдіреді.

Мақалдар мен тыйым сөздер жазады, мағынасын түсіндіреді, топтастырады.

Картадан Қазақстандағы қорықтарды қарап, дәптеріңе жазып кел.

Күнделіктеріне тапсырманы жазып алады

Оқушылар  «Бағалау баспалдағы» арқылы өзін-өзі бағалайды

 

Оқушыларға  кері байланыс жасау үшін  түрлі  түсті жапсырма қағаздар таратады.

 Пікір ағашына сабақтан алған әсерлерін,ұсыныс ой пікірлерін жазып жапсырады.


Пікірлер (3)

жанеля

енбеексыз нан дамсыз

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз