Өлең, жыр, ақындар

Қазақстан жер бедері. Оның физикалық картада бейнеленуі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ынтымақ ауылы
Ынтымақ негізгі жалпы білім беру мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі: Абайльдинова Атлас Кудайбергеновна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сыныбы:4

Сабақтың мақсаты: қазақ жерінде кездесетін жердің бедерімен, олардың басты сипатымен таныстыру.

Тілдік міндеттер: жер бедері: Шоқы, қырқа, ойпат, қырат, жота, шатқал.

Күтілетін нәтижелер: Қазақстанда қандай жер бедері бар екенін біледі. Картадан жер бедерінің шартты белгілерін ажырата алады. Шоқы, қырқа, ойпат, қырат, жота, шатқал белгілеріне қарап ажырата алады.

Қажетті ресурстар: Қазақстан картасы, интернет көздері, бағалау парақтары, стикер.

Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Талантты және дарынды балаларға білім беру», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту», «Білім берудегі басқару және көшбасшылық».

Стратегиялық іс-әрекеттер: «Аквариум», «Миға шабуыл», «Постер», «Ойлау бутерброды».

Уақыт

Жұмыс кезеңі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

2 мин

І кезең

Психологиялық ахуал тудыру.

Тренинг: «Менің есімім»

Оқушылар өз есімдерінің мағынасы туралы айтып береді.

 

3 мин

Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасын «Аквариум» ойыны арқылы тексеру.

«Аквариум» ойыны кезінде балық аулау арқылы сұрақтарға жауап береді.

Өзара бағалау

10 мин

ІІ кезең

Білу

Жаңа тақырып

Оқылған  тақырып бойынша диалог құрғызып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашқызу.

Оқушылар «Қазақстанның жер бедері. Оның физикалық картада бейнеленуі»  тақырыбы бойынша топтарда диалог құрып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты ашылады.

Өзін-өзі бағалау

5 мин

ІІІ кезең

Түсіну

«Миға шабуыл»

Каспий маңы ойпаты (ол картада жасыл түске боялған). Орта тұсы картада сарғыш және қоңыр түске боялған.

Қазақстанның физикалық картасына қарап неге әртүрлі түске боялғанын айтады.

Өзара бағалау

10 мин

ІV кезең

Қолдану

«Қазақстан жер бедері» деген тақырыпқа «постер» құрау.

«Қазақстан жер бедері» деген тақырыпқа постер жасайды.Постерді карта түрінде құрайды.

2 жұлдыз, 1 тілек

3 мин

Сергіту сәті

Күн ... сәулесін төгеді ойынын ойнату.

Оқушылар ортаға шеңбер болып отырып «Күн ... сәулесін төгеді» ойынын ойнайды.

 

  5мин

V кезең

Талдау

«Ойлау бутерброды»

1-қадам

 - Санаңызды таза ұстаңыз;

 - Соңғы рет не істегеніңізді еске түсіріңіз;

 - Осы жолы не істейтініңізді көз алдыңызға елестетіңіз.

1-қадам

 

Теңіз

Шоқы

Таулар

 

 

 

 

 

 

Ынталандыру, шапалақтау

4 мин

VІ кезең

Жинақтау

2-қадам

 - Өзіңіз білетін басқа заттармен;

 - Өзіңіз жасап отырған басқа заттармен;

 - Өзіңіз зерделеп отырған басқа заттармен.

2-қадам

Физикалық картадан еліміздің батыстан-шығысқа, солтүстіктен-оңтүстікке қарай қанша километрге созылып жатқынын анықтайды. Мемлекеттік шекараның қиыр шеткі нүктелерін табады. Сызғышпен өлшеп, шыққан сантиметр санын масштаб өлшеміне көбейтіп анықтайды.

Ынталандыру, шапалақтау

3 мин

VІІ кезең

Бағалау

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы:

Сабақты қорытындылау.

Рефлексия

3-қадам

- Не жақсы шықты?

- Не қиындық тудырды?

- Нені жақсартуға болады?

25-бет сұрақтарға жауап бер.

Оқушылар рефлексия жасайды.

 

Не жақсы шықты?

Не қиындық тудырды?

Нені жақсартуға болады?

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз