Т дыбысы мен әрпі

«Жалпы орта білім беру №1 қазақ тірек мектебі (Р.О)» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Смағұлова Назерке Қанатқызы

Оқу ісінің меңгерушісі:

 Күні:

 Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Т дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

 Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба, таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Т дыбысы мен әрпі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

 

Ұйымдастыру кезеңі

Өткен материалды еске түсіру

Тышқанның інге баратын жолында не бар?

Сөздерді буынға бөлу.   

Т әріпі сөздің басында, ортасында, соңында кездесетінің табу.

 

 

Оқулық

 

Сабақтың ортасы

№1 Оқылым

№2 Тыңдалым.

№3 Тышқанның інге баратын жолында не бар?

Ат   ар   ор   он   ол   а  на   а  ра    ал    от

А  та    тар    тор    тон    тол   та  на    та  ра    тал    О  тан

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Қызықты тапсырма

 

Дыбыс пен әріптің айырмашылығы

Дыбыс түрлерін атау

Ашық және жабық сурақ қою әдісі

Топпен жұмыс 

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды үйлеріне қондыру

Планшет, маркер

Қызықты тапсырма

 

№4 Мектептен қайтар жолда үйлерде, көлік аялдамаларында кездесетін шартты белгілерге назар аудар.Мұндай белгілер үйге қайтар жолды есте сақтауға көмектеседі.

№5 Тышқан ініне жету үшін нелерді кездестіргенін сызық бағытына қарап болжа.

Түрлі тапсырмалар

Оқулық, дәптерлер

Тақтамен жұмыс

Жеке жұмыс

Сөздерді буындарды тақтаға жазғызып, дыбыстық талдау жасату

Тақта, бор

Сергіту сәті

Дереккөздер тәсілі

Қуыр,қуыр, қуырмаш бейнебаяны арқылы сергіту сәтін жүргізу. Қолдын ұсақ маторикасын арттырады.

 

Бейнебаян

Буын түрлері

Жұппен жұмыс

Жұппен жұмыс әдісі

Планшетке берілген сөздерден дыбыс түрлерін белгіле

Планшет, маркер

Бағалау

                          Бағалау саралау тәсілі

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру. Өзін­өзі бағалау, бірін˗бірі бағалау.                   

https://lh5.googleusercontent.com/O-Xbk7Ky51pY1wRo8eTZ4QQjaSbxPprmYbjHWydS7cP7jyGMiDjcLvYZdMpK1xGF-YMvA2dOdpOf41eChct6zDmgggXjj3qnJY4rAfOOG-MQdhvAMmGIFZPHTPB2V2DTSY2ibmeSB0o                     

Бағдаршам әдісі



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)