"Қаракөл жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Нуртазина Зинеп Есенгалиевна
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІЕІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
18.03.2015 ж мектепалды даярлық тобы
Білім беру саласы |
«Қатынас» |
Бөлімі |
Ағылшын тілі |
Тақырыбы |
Dishes |
Мақсаты |
Ағылшын тілінде ыдыс-аяқтардың атауларымен оқушыларды таныстыру. Оқушыларға жаңа сөздерді игерту. Оқушыларды жаңа тақырып арқылы адамгершілікке тәрбиелеу. Оқушылардың бойында сыпайылық, адалдық сезімдерін қалыптастыру. |
Қажетті құрал-жабдықтар |
Қуыршақ ергежейлі, ыдыстарға байланысты суреттер және өткен тақырыптарға байланысты. |
Лексикалық бірлік |
Fork-шынышқы, knife-пышақ, plate-тарелка, spoon-қасық, handicraft-майлық. |
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозығушылық |
Өткен тақырыпты еске түсіру. Fox, rabbit, elephant, lion, wolf, zebra,
Біздің өткен тақырыбымыз жабайы аңдар болатын. Қане балалар еске түсірейікші. Мұғалім және Help балалармен амандасады. Жеке-жеке көңіл кйлерін сұрап шығады. Мұғалім ойын бөлмесінен мұңайып отырған –ті байқап қалып: -Hello Helpy! What’s wrong? -Kids come here, please. Оның қалын сұраңдаршы. Мен сендерге үнемі қалай сұраушы едім. Мүмкін оның көңілі көтеріліп қалар. Адамдардың барлығы үлкен де, кіші де хал-жағдайын сұрағанды жақсы көреді. Help: I’m fine, thank you. Mother’s day is coming. I have no present for my mother. M: Oh, don’t worry Help! Балалар, ол анасына ешқандай сыйлық дайындамаған екен. Соған көңілсіз болып тұр екен. |
Сұрақтарға жауап береді, амандасады.
Кейіпкермени амандасады.
Балалар мұғалімге қосылып, «how are you?»деп сұрайды. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
Look at the pictures and repeat all together Spoon-қасық
Fork-шанышқы Teapot- құман немесе шәйнек Plate-тарелка Cup-кесе Cousin-қазан немесе кастрюль Handicraft-майлық
Glass-стакан немесе бакал
Game “Who is a quicker?”
Оқушыларға «Кім шапшаң?» ойынын ойнайды. -Ал мен білгендей бүгін сендерге
жақсы бір ән алып келдім. Сол әнді барлығымыз жаттап алайық. My bony is over the ocean My bony is over the sea My bony is over the ocean Bring back my bony to me Bring back, bring back Bring back my bony to me “Сұрақ – жауап” ойыны. Ойынның мақсаты: Сұрақтарға дұрыс, әрі тез жауап беруге дағдыландыру. Ойынның шарты: Сыныпты екі топқа бөлу. Әр топқа сұрақтардың жауаптары жазылған карточкалар тарату. Сұрақ оқылғаннан кейін оқушылар дұрыс жауабын көрсетеді. Қай топтың дұрыс жауаптары көп болса, сол топ жеңеді. Сұрақтар: 1. Сөмкеде не жатыр? 2. Бір аптада неше күн бар? 3. Асханада кім бар? 4. Сыныпта неше терезе бар? 5. Қолда неше саусақ бар? 6. Жазда ауа райы қандай? 7. Бір тәулікте неше сағат бар? 8. Мектеп неше қабатты?
|
Оқушыларға мұғаліммен бірге қайталайды.
Тақтаға оқушылар шығып берілген қиынды суреттерден ыдыстың суретін құрастырып шығару керек.
Оқушылар мұғалімге қосылып ән шырқайды. |
Өткен тақырыпқа шолу негізінде қолданылған суреттер.
ELEPHANT, BEAR, TIGER, ZEBRA, DOG.
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру-іздестіру |
Сергіту сәті: Барлығымыз бірге қайталаймыз. Clamp, clamp Clamp your hands Clamp your hands Together Stamp, stamp Stamp your feet Stamp your feet Together |
Балалардың барлығы бірге тұрып орындайды. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Тренинг «Жүректен-жүрекке» Балалар барлығы бірге дөңгелене шеңбер жасап тұру арқылы бір-біріне деген жылы сөз, тілектерін жеткізеді. |
Барлығы бірге орындайды. |
Күтілетін нәтиже
Нені білу керек |
Қарапайым ыдыс-аяқтардың ағылшынша аудармасын білуі керек. |
Нені игереді |
Ағылшын тілінде ыдыс-аяқтарды атай алуды игерту. |
Нені біледі |
«Spoon, fork, knife, handicraft, cusine» сөздерін |
The lesson is over. Goodbye children. You will be a free.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі