Өлең, жыр, ақындар

Toys. Letter Bb, Cc.

Сабақтың тақырыбы

The theme of the lesson

 Toys. Letter B b, C c

Сілтеме

English,1 grade,    Электрондық оқулық, Way Ahead 1CD

Жалпы мақсаты

Ains

«Toys» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Ойыншықтардың атауын білдіретін жаңа сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында монолог және диалог құру дағдысын қалыптастыру. Bb, Cc  әріптерімен танысу. Графикалық дағдылар мен дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту.

 Күтілетін нәтижесі

Waited results of pupils

  • «Toys» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен танысады, ойыншықтар атауларын атай алады;
  • B b, C c әріптерімен танысып, дұрыс дыбыстау дағдысы дамиды
  • Оқушылар топпен жұмыста бір-бірімен қарым-қатынас жасайды.

Түйінді идеялар

Main ideeas

Toys: plane, train, ball, doll, car, dog, cat

Дерек көздері\ Ресурстар:

Интерактивті тақта, презентация, суреттер, ойыншықтар

Сабақтың кезеңдері

Ресурсы

Сабақтың  мазмұны

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

               Оқушының іс – әрекеті

Ұйымдастыру

 

 

 

 

Тұсаукесер

 

 

 

 

 

 

candies

 

 

"Үш шапалақ" әдісімен б»(ағалау

Organization moment

  • Good morning pupils!
  • I am glad to see you!
  • How are you?

Divide into 3 groups.

Checking  the hometask

  • What’s this? (work with pictures)
  • Letter A a ( жазылуы, айтылуы, мысал келтіру

 

 

Оқушылар өз көңіл – күйлерін бас бармақ арқылы білдіреді.

Кәмпиттер арқылы топқа бөлінеді.

 

 

Үй тапсырмасына суреттер арқылы жауап береді.

 

 

Жаңа тақырыпқа келу

 

 

 

 

Негізгі бөлім

The main part

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

Ойыншықтар

 

Формативті бағалау

 

 

 

 

 

 

Электронды оқулық

Video about toys.

  • Балалар, бұл видеороликте не көрсетілді?
  • Ендеше бүгін ойыншықтар туралы сабағымызды одан әрі жалғастырамыз. Және де ағылшын алфавиттің B b, C c әріптерімен танысамыз.

Grammar.

  • Мынау машина ма? Is it a car?
  • Yes, it is\ No, it isn’t

«Жауабын тап» дидактикалық ойыны.

Exercise with toys. (оқушыны тақтаға шығарып көзін байлап ойыншықты қолына ұстатып сұрақ қою)?

-Is it a doll?   - Is it a plane?

- Is it a car     - Is it a train?

Listening

B,B,B.

[b], [b], [b].book

C,C,C.

[k], [k], [k].cat

(электронды оқулық)

Work with picture.

  • Бүгінгі әріптерге байланысты қандай сөздер білесіңдер? Суреттегі қай сөздер таныс?

 

Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

Берілген сұрақтарға жауап береді.

Yes, it is\ Ni, it isn’t

 

Оқушылар мұғалім айтқан әріптерді қайталайды.

Суретке қарап В в және С с әрпінен басталатын сөздерді айтады.

 

 

 

 

 

 

 

Practice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Интерактивті тақта

 

 

Формативті бағалау

  1. Way ahead 1

 

  1. Puzzle

  1. Trace the picture and say.

Song: «If you happy»

1 – group:

Описание: C:\Users\1\Desktop\сотка\9386787_orig.jpg

2 – group:

 

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды. Интерактивті тақтамен жұмыс жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген қиындылардан сурет құрайды. Ағылшын тіліндегі атауын атайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өлеңді тыңдап, қимыл жасайды.

 

 

Топпен  жұмыс жасалады. Берілген парақтағы тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау

  Описание: C:\Users\1\Desktop\сотка\9983040_orig.jpg   

3 – group:

Unscramble words

O o l d – doll

B l l a – ball

A t c – cat

G d o- dog

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Conclusion

Қорытынды:

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта, слайд

 

 

 

 

 

 

Workbook

 

1 – жаттығу. Listen and choose.

2 – жаттығу. Circle the correct word.

3 – жаттығу. Trace the picture and say.

4 – жаттығу. Trace.

5 – жаттығу. Write the letter. Say the words.

 

Берілген сұрақтарға жауап береді.

Yes it is\ No, it isn’t

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптерімен жұмыс жасайды, жаттығуларды орындайды.

Үй тапсырмасын беру

Home task

 

 

Сүйікті ойыншықтың суретін салу немесе әкелу, жаңа сөздерді және әріптерді жаттау.

 

Оқушылар күнделіктеріне баға қойдырып,үй тапсырмасын жазып алады.

 

 

 

 

 

Бағалау

Marking

 

Оқушыларды қатысымына жиынтық баға қою.

«Бағдаршам» әдісі арқылы алған білімдерін көрсету

Қызыл – түсіндім

Жасыл – орташа түсіндім

Сары – түсінген жоқпын


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз