Сабақтың тақырыбы The theme of the lesson |
Toys. Letter B b, C c |
||
Сілтеме |
English,1 grade, Электрондық оқулық, Way Ahead 1CD |
||
Жалпы мақсаты Ains |
«Toys» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Ойыншықтардың атауын білдіретін жаңа сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында монолог және диалог құру дағдысын қалыптастыру. Bb, Cc әріптерімен танысу. Графикалық дағдылар мен дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту. |
||
Күтілетін нәтижесі Waited results of pupils |
|
||
Түйінді идеялар Main ideeas |
Toys: plane, train, ball, doll, car, dog, cat |
||
Дерек көздері\ Ресурстар: |
Интерактивті тақта, презентация, суреттер, ойыншықтар |
||
Сабақтың кезеңдері |
Ресурсы |
Сабақтың мазмұны |
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
||
Ұйымдастыру
Тұсаукесер
|
candies
"Үш шапалақ" әдісімен б»(ағалау |
Organization moment
Divide into 3 groups. Checking the hometask
|
Оқушылар өз көңіл – күйлерін бас бармақ арқылы білдіреді. Кәмпиттер арқылы топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасына суреттер арқылы жауап береді. |
Жаңа тақырыпқа келу
Негізгі бөлім The main part
|
Оқулық
Ойыншықтар
Формативті бағалау
Электронды оқулық |
Video about toys.
Grammar.
«Жауабын тап» дидактикалық ойыны. Exercise with toys. (оқушыны тақтаға шығарып көзін байлап ойыншықты қолына ұстатып сұрақ қою)? -Is it a doll? - Is it a plane? - Is it a car - Is it a train? Listening B,B,B. [b], [b], [b].book C,C,C. [k], [k], [k].cat (электронды оқулық) Work with picture.
|
Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.
.
Берілген сұрақтарға жауап береді. Yes, it is\ Ni, it isn’t
Оқушылар мұғалім айтқан әріптерді қайталайды. Суретке қарап В в және С с әрпінен басталатын сөздерді айтады. |
Practice
Сергіту сәті |
Интерактивті тақта
Формативті бағалау |
Song: «If you happy» 1 – group:
2 – group: |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды. Интерактивті тақтамен жұмыс жүргізіледі.
Берілген қиындылардан сурет құрайды. Ағылшын тіліндегі атауын атайды.
Өлеңді тыңдап, қимыл жасайды.
Топпен жұмыс жасалады. Берілген парақтағы тапсырмаларды орындайды.
|
|
Формативті бағалау |
3 – group: Unscramble words O o l d – doll B l l a – ball A t c – cat G d o- dog
|
|
Conclusion Қорытынды:
|
Интерактивті тақта, слайд
Workbook
|
1 – жаттығу. Listen and choose. 2 – жаттығу. Circle the correct word. 3 – жаттығу. Trace the picture and say. 4 – жаттығу. Trace. 5 – жаттығу. Write the letter. Say the words. |
Берілген сұрақтарға жауап береді. Yes it is\ No, it isn’t
Жұмыс дәптерімен жұмыс жасайды, жаттығуларды орындайды. |
Үй тапсырмасын беру Home task |
|
Сүйікті ойыншықтың суретін салу немесе әкелу, жаңа сөздерді және әріптерді жаттау.
|
Оқушылар күнделіктеріне баға қойдырып,үй тапсырмасын жазып алады.
|
Бағалау Marking |
|
Оқушыларды қатысымына жиынтық баға қою. |
«Бағдаршам» әдісі арқылы алған білімдерін көрсету Қызыл – түсіндім Жасыл – орташа түсіндім Сары – түсінген жоқпын |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі