5 сынып Жаратылыстану (аптасына 1 сағат, барлығы 34сағат)
1 тоқсан 9 сағат
Реті |
Сағат саны |
Күні |
Бөлім |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетін нәтижелер
|
Әдістер |
Ресурстар |
1 |
1 |
|
Кіріспе
|
Жаратылыстану - табиғат туралы ғылымның жиынтығы. |
Жаратылыстану ғылымы туралы түсіну, білу. |
Жаратылыстану - ғылымы туралы түсінеді, біледі. |
топтық жұмыс, сұрақ-жауап, миға шабуылыстық орындық |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, атлас |
2 |
1 |
|
Табиғатты оқып үйрену |
Табиғатты танып білудің жаратылыстану ғылыми әдістерін білу: бақылау, тәжірибе жасау, өлшеу. Сезіну мүшелері мен өлшегіш аспаптарды тәжірибе жасау барысында қолдану. |
Табиғатты танып білудің жаратылыстану ғылыми әдістерін біледі, ажырата алады. |
ой толғаныс, миға шабуыл,зертеушілік әңгіме, жұптық жұмыс |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, атлас |
|
3 |
1 |
|
Жаратылыстанушы ғалымдар |
Жаратылыстанушы ғалымдармен: əл-Фараби, əл-Бируни, Леонардо да Винчи, Николай Коперник, Джордано Бруно, Герард Меркатор, Галилео Галилей, Исаак Ньютон, Карл Линней, Михаил Васильевич Ломоносов, Чарльз Дарвин, Шоқан Уəлиханов, Қаныш Сəтпаев танысу, білу |
Жаратылыстанушы ғалымдармен біледі, ажырата алады. |
он сұрақ, соңғы бес минут, баяндау, қар үйіндісі, ой толғаныс |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
|
4 |
1 |
|
Төбеміздегі аспан |
Жұлдыздар жүйесі |
«ғарыш», «жұлдыз», «ғаламшар», «жұлдызды құйрық», «астероид», «серік», «астрономия», «галактика» ұғымдарын білу, негізгі жұлдыздар жүйесін білу |
«ғарыш», «жұлдыз», «ғаламшар», «жұлдызды құйрық», «астероид», «серік», «астрономия», «галактика» жаңа ұғымдарды біледі |
ыстық орындық, демонстрациялау, бағдаршам, миға шабуыл, он сұрақ |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
5 |
1 |
|
Күн жәнеКүн жүйесі |
Ғарыш, Күн жүйесі, Күн туралы негізгі ғылыми жаратылыс анықтамаларын білу, жер тобындағы ғаламшарларды атай алу. |
Ғарыш, Күн жүйесі, Күн туралы негізгі ғылыми жаратылыс анықтамаларын біледі, жер тобындағы ғаламшарларды атай алады. |
бихевиористикалық тәсіл, пікірталас, блиц кездесу, басбармақ |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
|
6 |
1 |
|
Ғарышты зерттеу және ғарыш экологиясы |
Қазақстанның, қазақстандық ғалымдар мен ғарышкерлердің ғарышты зерттеуге қосқан үлесі жайлы білу |
Қазақстанның, қазақстандық ғалымдар мен ғарышкерлердің ғарышты зерттеуге қосқан үлесі жайлыбіледі |
зерттеу, миға шабуыл, сұхбаттасу, ақылдың алты қалпағы |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
|
7 |
1 |
|
Жер біздің ғаламшарымыз |
Жердің пішіні, өлшемі және қозғалысы |
Жердің Күнге қарағандағы орнын, пішіні мен өлшемдерін, негізгі Жер туралы «глобус», «Жер білігі», «географиялық полюс», «экватор» ғылыми жаратылыс ұғымдарын түсіну. Кескін картаға экваторды, полюстерді түсіре алу. |
Жердің Күнге қарағандағы орнын, пішіні мен өлшемдерін, негізгі Жер туралы «глобус», «Жер білігі», «географиялық полюс», «экватор» ғылыми жаратылыс ұғымдарын біледі. Кескін картаға экваторды, полюстерді түсіре алады. |
баяндау, әлеуметтік жағдаяттық тәсіл, құрдастық оқыту, сұрақ-жауап, серпілген сауал, топтық жұмыс, зертеушілік әңгіме, ыстықорындық |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас, карта |
8 |
1 |
|
|
Ай-Жердіңсерігі. |
Айдың Жер серігі ретіндегі ерекшеліктерін білу, Айдың фазаларын ажырата алу |
Айдың Жер серігі ретіндегі ерекшеліктерін біледі, Айдың фазаларын ажырата алады. |
ақылға шабуыл, ой толғаныс, бағдаршам, топтардың өзара бағалау, рефлексия, қар үйіндісі |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
9 |
1 |
|
|
Жердің глобуста және картада бейнеленуі |
Жердің карта, глобус, пландағы бейнелерінің айырмашылықтарын білу |
Жердің карта, глобус, пландағы бейнелерінің айырмашылықтарын біледі |
миға шабуыл, кумуллятивтік әңгіме, ыстық орындық, сұхбаттасу, жұптық жұмыс, демонстрациялау |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, атлас, карта |
2тоқсан 7сағат
Реті |
Сағат саны |
Күні |
Бөлім |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетін нәтижелер
|
Әдістер |
Ресурстар |
1 |
1 |
|
|
Жердіңқұрылысы және құрамы |
Жердің ішкі құрылысын, «литосфера», «мантия», «жер сілкіну»ұғымдарын білу
|
Жердің ішкі құрылысын, «литосфера», «мантия», «жер сілкіну» ұғымдарын біледі
|
бихевиористикалық тәсіл, топтық жұмыс, карусель, ыстық орындық, ой толғаныс, ақылға шабуыл |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
2 |
1 |
|
Тау жыныстары және пайдалы қазбалар |
Тау жыныстарының және минералдың негізгі физикалық сипатын анықтай алу, тау жыныстарының пайда болуын білу. Магмалық, шөгінді, метаморфты тау жыныстарын ажырата алу. |
Тау жыныстары мен минералдардың негізгі физикалық қасиеттерін анықтай алады.
|
сұрақ-жауап, серпілген сауал, дербес оқыту, пікірталас, басбармақ, миға шабуыл |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
|
3 |
1 |
|
Материктер мен аралдар |
Жер бетінің негізгі пішіндерін жəне олардың дамуын (құрлық жəне су қабатын, олардың құрамдас бөліктерін) аралдар мен архипелагтарды білу |
Кескін картаға ірі аралдар мен архипелагтарды түсіру, карта бойынша олардың орналасуын анықтай алады. |
демонстрациялау, қар үйіндісі, сұхбаттасу, өзінөзі бағалау, ақылға шабуыл |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас, карта |
|
4 |
1 |
|
Гидросфера – Жердің су қабығы. |
«Гидросфера» ұғымын және оның бөліктерін түсіну. Гидросфераның заттық құрамын және Жер бетіндегі су айналымын білу. |
«Гидросфера» ұғымын және оның бөліктерін түсінеді. Гидросфераның заттық құрамын және Жер бетіндегі су айналымын біледі. |
демонстрациялау, жұптық жұмыс, бағдаршам, ой толғаныс, мозайка |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас, карта |
|
5 |
1 |
|
Мұхиттар, теңіздер және ішкі сулар |
Гидросфераның негізгі компоненттерін білу. Мұхит гидросфераның басты бөлігі, мұхиттарды салыстыру. |
Кескін картаға мұхиттарды, теңіздерді, көлдерді, өзендерді белгілей және олардың орналасуын анықтай алады |
қызығушылықтыояту, миға шабуыл, көрнекілік, ыстық орындықсұрақ жауап |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас,карта |
|
6 |
1 |
|
Судың маңызы және оны қорғау |
Судың тіршілік үшін маңызын, судың қасиеттерін, суды қорғау шараларын білу. Тұщы судың құндылығын түсіну. |
Судың тіршілік үшін маңызын, судың қасиеттерін, суды қорғау шараларын біледі. Тұщы судың құндылығын түсінеді. |
баяндау, ТВ шоу, ой толғаныс, басбармақ, демнстрациялау |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
|
7 |
1 |
|
Атмосфера – Жердіңауақабығы |
Атмосфераның тіршілік үшін маңызын және ауаның құрамын білу |
Атмосфераның тіршілік үшін маңызын және ауаның құрамын біледі |
іздену, қар үйіндісі, ақылға шабуыл, ыстық орындық, зерттеушілік әңгіме |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
3 тоқсан 10 сағат
Реті |
Сағат саны |
Күні |
Бөлім |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетін нәтижелер
|
Әдістер |
Ресурстар |
1 |
1 |
|
|
Атмосфералық құбылыстар және оның тірі ағзаларға әсері |
Атмосфералық құбылыстардың тірі ағзаларға тигізетін әсеріне мысал келтіре алу, әр түрлі климаттық жағдайларда ауа райының адамның денсаулығына тигізетін әсеріне баға бере алу |
Атмосфералық құбылыстардың тірі ағзаларға тигізетін әсеріне мысал келтіре алады, әр түрлі климаттық жағдайларда ауа райының адамның денсаулығына тигізетін әсеріне баға бере алады |
баяндау, ой толғаныс, бағдаршам, еркін талқылау, дебат |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, атлас |
2 |
1 |
|
Табиғаттағы денелер мен заттар |
Физикалық денелер және өлшемдер |
Зат пен денелерді ажырата алу, өлшемдерді білу. |
Зат пен денелерді ажырата алады, өлшемдерді біледі. |
зерттеушілік әңгіме, демонстрациялау, ыстық орындық, дербес оқыту |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
3 |
1 |
|
Таза заттар және қоспалар |
Таза және қоспа заттардың айырмашылықтарын білу. |
Таза және қоспа заттардың айырмашылықтарын біледі, салыстыра алады |
қар үйіндісі, миға шабуыл, басбармақ, сұрақ жауап,демонстрациялау, әңгімелесу |
Оқулық, карточкалар, иіс май, сия су, газдалған су |
|
4 |
1 |
|
Физикалық және химиялық құбылыстар |
Физикалық және химиялық құбылыстарды білу және ажырата алу, мысал келтіру. |
Физикалық және химиялық құбылыстарды білу және ажырата алу, мысал келтіре алады. |
жұптық оқыту, он сұрақ, зерттеушілік әңгіме, ыстық орындық, ой толғаныс |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер |
|
5-6 |
2 |
|
Табиғи құбылыстардың көптүрлілігі жарық бөліп шығару құбылысы Жылу құбылысы Айналамыздағы дыбыстық құбылыстар Электрлік және магниттік құбылыстар |
Әр түрлі физикалық құбылыстарына мысал келтіру (механикалық, жылу, жарық), және олардың күнделікті тұрмыста пайдалануына мысал келтіре білу. |
Физикалық құбылыстарына мысал келтіреді. (механикалық, жылу,жарық) олардың күнделікті тұрмыста пайдалануына мысал келтіреді. |
қызығушылықты ояту, ойлау бутерброды, зерттеушілік әңгіме, радиоға қоңырау шалу, диспут |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер |
|
7 |
1 |
|
Механикалық қозғалыс. Табиғаттағы күш және тепе-теңдік |
Механикалық қозғалыс, тепе-теңдік не екенін білу, мысалдаркелтіру. |
Механикалық қозғалыс, тепе-теңдік ұғымдарын біледі. Мысал келтіреді. |
демонстрациялау, ыстық орындық, миға шабуыл, қызығушылықты ояту |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер |
|
8 |
1 |
|
№ 1 сарамандық жұмыс «Физикалық шамаларды анықтауға арналған құралдармен жұмыс істеу» |
Физикалық шамаларды анықтауға арналған құралдармен жұмыс істеу |
Физикалық шамаларды анықтауға арналған құралдармен жұмыс істейді |
Блум таксономиясы |
сарамандық жұмыс дәптері, атлас, карта |
|
9 |
1 |
|
Биосфера – тіршілік ортасы |
Ғаламшардағы тіршілік |
Тірі ағзалардың жіктелуін білу, тірі ағзалардың өлі ағзаларданайырмашылықтарын білу. Тірі ағзалардың табиғаттағы маңызы түсіну. Биосфераның шекараларын ажырата алу. |
Тірі ағзалардың жіктелуін біледі, тірі ағзалардың өлі ағзалардан айырмашылықтарын біледі. Тірі ағзалардың табиғаттағы маңызы түсінеді. Биосфераның шекараларын ажырата алады. |
зерттеушілік әңгіме, ТВ шоу, ой толғаныс, ақылға шабуыл |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер |
10 |
1 |
|
Өсімдіктердің көптүрлілігі және олардың маңызы. Бөлме өсімдіктері Дәрілік өсімдіктер мен мәдени өсімдіктер |
Өсімдіктердің биологиялық көптүрлілігін білу. Бөлме өсімдіктерін күту ережелерін білу. Адам денсаулығы үшін дәрілік өсімдіктердің маңызын түсіну |
Өсімдіктердің биологиялық көптүрлілігін біледі. Бөлме өсімдіктерін күту ережелерін біледі.Адам денсаулығы үшін дәрілік өсімдіктердің маңызын түсінеді. |
дербес оқыту, ыстық орындық, он сұрақ, миға шабуыл, радиоға қоңырау шалу |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
4 тоқсан 8 сағат
Реті |
Сағат саны |
Күні |
Бөлім |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетін нәтижелер
|
Әдістер |
Ресурстар |
1 |
1 |
|
|
Жануарлардың көптүрлілігі және олардың маңызы жануарлар арасындағы қарым-қатынас |
Жануарлардың негізгі топтарын ажырата алу, тірі ағзалардың адам өмірі мен табиғаттағы маңызын бағалау |
Жануарлардың негізгі топтарын ажарыта алады. Тірі ағзалардың адам өмірі мен табиғаттағы маңызын бағалайды. |
карусель, блиц кездесу, ой толғаныс, ақылға шабуыл, бағдаршам |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
2 |
1 |
|
|
Саңырауқұлақтар мен микроорганизмдер |
Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызы туралы білу, саңырауқұлақтарды жинау және пайдалану туралы білу. |
Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызы туралы біледі. Саңырауқұлақтарды жинау және пайдалану туралы біледі. |
бихевиористикалық тәсіл, он сұрақ, жұптық оқыту, бас бармақ, қар үйіндісі, миға шабуыл |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, аудиожазба |
3 |
1 |
|
№ 2 сарамандық жұмыс «Өсімдіктерді өсіру технологиясымен танысу» |
өсімдіктерді өсіру технологиясымен танысу |
өсімдіктерді өсіру технологиясымен танысады |
Блум таксономиясы |
сарамандық жұмыс дәптері, атлас, карта |
|
4 |
1 |
|
Табиғат және адам |
Адам және қоршаған орта |
Табиғаттың адам үшін маңызын бағалау. Адам табиғаттың бөлшегі екенін білу. |
Табиғаттың адам үшін маңызын бағалайды. Адам табиғаттың бөлшегі екенін біледі. |
әлеуметтік жағдаяттық тәсіл, ыстық орындық, ақылдың алты қалпағы, мозайка |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
5 |
1 |
|
Табиғат байлығы және оны тиімді пайдалану Адамның табиғи ортаға әсері |
Табиғат байлықтарының адам өмірі мен шаруашылығындағы маңызы туралы білу. Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі туралы білу. Адам табиғаттың бөлшегі екенін білу, мысал келтіре алу. |
Табиғат байлықтарының адам өмірі мен шаруашылығындағы маңызы туралы біледі. Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі туралы біледі. Адам табиғаттың бөлшегі екенін біледі, мысал келтіре алады. |
қар үйіндісі, пікірталас, баяндау, ой толғаныс, соңғы бес минут демонстрациялау, ыстық орындық, баяндау, ой толғаныс |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, |
|
6-7 |
2 |
|
Қорғалатын табиғи аумақтар Қазақстанның табиғи қорықтары Қызыл кітап Табиғатта жүріп-тұрудың ережелері |
«Қызыл Кітаптың» ұйымдастыру мақсатын білу, еңгізілген жануарлар мен өсімдіктердің түрлерін ажырата алу. |
«Қызыл Кітаптың» ұйымдастыру мақсатын біледі, еңгізілген жануарлар мен өсімдіктердің түрлерін ажырата алады. |
қызығушылықты ояту, миға шабуыл, ТВ шоу, бағдаршам, демонстрациялау, ой толғаныс |
Оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, стикерлер, ватман, фотосуреттер, атлас |
|
8 |
1 |
|
|
шағын зерттеу жоба: «Дәрілік өсімдіктердің халық медицинасына маңызы» |
дәрілік өсімдіктерді ажырата алу, олардың қасиеттерін білу
|
дәрілік өсімдіктерді ажырата алады, олардың қасиеттерін біледі
|
ғылыми жоба |
энциклопедия, газет журналдар, биология пәнінен оқулықтары |
нұрдуман
жақсы
Гулнара
өте жақсы