Бастауыш сынып мұғалімі Ж.Т. Жанділдаеваның қысқа мерзімдік жоспары
12,09,2013 |
Дуниетану |
1сынып
|
Сабақ тақырыбы: |
Кундіз.Түн. Түн тынысы. |
|
Жалпы мақсат: |
Айналада5ы дуние6денелер кубылыстар тусиниктерин кенейту,терендету,Денелер мен rem,skscnfh арасындагы байланысты ангартып, сезиндиру АКТ-ны тиімді пайдалану |
|
Сілтеме: |
Мұғал Әдістемелік нұсқаулықтар180-181бет 1-сыныпқа арналған дуниетануі оқулығы Авторлары :К, Жунискызы, Н,Жапанбаева Портал материалдары
|
|
Оқу нәтижесі: |
Аспан онын денелери,Кун,ай,жулдыздар,АКТ пайдалана алуы |
|
Негізгі идеялар: |
Кундиз,тун,жылу,жарык*Олардын жер бетиндеги табигат заттарына тигизетин асери |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
кесте, суреттер, қималы карточкаларды пайдалану |
|
Оқыту әдістері:
|
Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ- жауап, АКТ, |
|
Оқытудың түрлері |
жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу
|
|
Дерек көздері: |
Сызба бойынша жұмыс:Кундиз,тун
|
|
Тапсырмалар: |
Сөйлем құрау,Жұмбақ шешу. Жұптық жұмыс сөз тіркесін табу.
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
«Кара жорга биі» тренингін арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру.Шеңбер құрып билеу. |
Орнымыздан тұрып Шеңбер құрып билейміз. |
|
Топқа бөлу.
|
«Жабайы андар » арқылы топқа бөлу 3 топқа
|
Таңдау, бөліну отыру
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
|
Ережелерді айту. Әр топ тири жане оли табигаттарды атау Ажырату |
көз жеткізу, оқу,есте сақтау, табу, |
|
ІІІ. Жаңа сабақ(10 мин) 9.00-9.10
|
Мұғалімнің іс-әрекеті. Ойын аркылы Кундиз бен тун ойыны «Ой шақыру». Сурет бойынша заттарды,кубылыстарды ажырату Сергиту сати Армысын арайлы алтын кун |
Оқушының іс-әрекеті Орындау кундиз не истей аламыз
Ереже айту Орындау
|
|
Шығармашылық жұмыс (10 мин) 9.10-9.20 |
Мұғалімнің іс-әрекеті
*Асем табигат сулулыгы* ангиме курау Даптермен жумыс сурет салу Кун, тау, аспан, тас, жер, жанбыр |
Оқушының іс-әрекеті
Курастыру
сурет салу
|
|
IV.Қорытындылау (5 мин) 9.20-9.25
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
*Маган унайды* такырыбында сурет салу |
Сурет салу Ережелерді айту.ажырату, талдау. Есте сақтау. |
|
V. Үйге тапсырмасын беру
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
|
Үйге тапсырма:
8-11 бет оку ангиме курау
|
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу Сөйлем құрап айту |
|
VI. Бағалау
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті
|
|
|
Формативті бағалау Екі жұлдыз бір тілек арқылы |
Бағалауға қатысу |
|
VII. Рефлексия (3 мин
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті. |
|
|
Қызыл. Сары. Жасыл шаршылар арқылы жинақтау Сабақтан алған әсерлерін смайлк арқылы корсету тапсырылады |
Таңдау. Көтеру . жинақтау ойларын. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлк түрінде Көрсетеді. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі