Қызылорда облысы,
Жанақорған ауданы,
Бірлік ауылы №55 С.Қожанов атындағы орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі: Тұрабаева Зоя
Мұғалімнің аты-жөні: |
Тұрабаева Зоя |
||
Сыныбы: 2- сынып |
Пәні: Әдебиеттік оқу |
||
Сабақтың тақырыбы |
Наурыз көже |
||
Сілтеме |
1.Білім стандарты. 2.Интернет көздері |
||
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың көктем мезгілі туралы білімдерін тереңдету. Наурыз қазақтың жыл басы екендігін түсіндіру. Наурыз көже жайлы түсіндіру. |
||
Күтілетін нәтиже |
Туған жерді, елді құрметтеуді біледі. Қазақтың салт – дәстүрлерін біледі |
||
Негізгі идеялар |
Топтық жұмыс жасауда оқушылардың бір-бірімен ықпалдастығы нығаяды. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. Суретпен жұмыс жасағанда, АКТ-ні қолдануда, топтық әңгімеде, көшбасшылыққа ұмтылуын, өз-өздеріне сенімділіктерін нығайтады. |
||
Тапсырмалар: |
Ғаламтор, интернет желісінен алған материалдар, оқулық. |
||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
Уақыты: |
Мұғалім іс-әрекеті: |
Оқушы іс-әрекеті: |
Кіріспе
|
2 мин
2 мин
5 мин
|
Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосфересын құру Әдепті елдің баласы Алдымен сәлем береді Айдай арайланып, күндей шуақтанып бүгінгі сабағымызды бастаймыз. Көктем айлары арқылы топқа бөліну. Үй тапсырмасын сұрау «Алтыбақан»әдісі арқылы сұрау |
Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.
топқа бөлініп, топтар өз жұмыстарын атқарады.
Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын жауап береді.
Өздерінің білетіндері туралы айтып,жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
Тұсаукесер
|
3 мин |
«Ең зерек»-жеке жұмыс Жаңа сабақты суреттер арқылы ашады. Н.Қазыбеков жайлы жаңа ақпарат беру. |
Үлкенді сыйлау т.б әдепті болу үлкенді құрметтеу. ананы сыйлау,қарттарға қамқорлық жасау т,б оқушы өз ойын айтады. |
Негізгі бөлім
|
3 мин
8 мин
1 мин 2 мин 5 мин
2 мин
8 мин
|
Интерактивті тақта арқылы суреттер көрсету «Кітаппен жұмыс» (жаңа сабақ) 1. Мәтінді жеке оқу Топтық әңгіме жасау (өз ойын айту) Смайлик арқылы бағалау Сергіту сәті 2. Жұптық жұмыс «Алтын сандық» әдісі арқыл Сұрақтарға жауап беру «Басбармақ» арқылы мадақтау Наурыздағы мерекелер (әңгіме жазу) Көктем (өлең шығару)
жеке жұмыс әңгіме жазу
Шапалақ әдісі арқылы бағалау |
Берілген әңгімені әрқайсысы жеке оқиды.
Әр топ оқығандары арқылы өз топтарын қорғайды. Жеке-жеке айтып шығады.
Суреттерге,сөздерге талдау жасайды. Мағанасын ашып оқушылар өз ойларын айтады
Оқушылар өздерінің орындаған әңгімелерін тексеріп бір-бірін бағалайды. |
Қорытынды
Рефлекция |
3 мин |
Бүгінгі сабаққа кері байланыс |
Оқушылар өздерінің түсінгендерін стикер арқылы көрсетеді. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі