Өлең, жыр, ақындар

Бөлме гүлдері

Дүниетану  пәні   бойынша ашық сабақтың

қысқа мерзімдік жоспары

Сабақтың тақырыбы

Уақыты

Сынып

Бөлме гүлдері

24.02. 2016 ж

2  «А»

Сабақтың  мақсаты

  • Оқушылардың бөлме гүлдері туралы білімдерін кеңейту. Бөлме гүлдерінің   түрлерін тани білуге үйрету
  • Сөздік қорын молайту.  Көру, есте сақтау, қиялдау секілді қабілеттерін  дамыту. Өзіндік  жеке тұлғасын қалыптастыру.
  • Өсімдіктерді  қорғауға, аялауға, күтіп  баптауға  баулу.

Ресурстар

Оқулық пен жұмыс дәптері, суреттер, плакаттар, маркерлер, стикер, бөлме гүлдерінің суреттері, мозайкалар, слайд, үнтаспа.

Әдісі

Ойлаудың  алты  қалпағы (бесеуі  қолданылады), кубизм әдісі 

Ұйымдастыру  кезеңі: Жағымды ортаны қалыптастыру:

Ақпанның  жиырма бесі

Сәттілікке толсын!

Бүгін алған бағамыз

Тек қана «бестік» болсын!

Үй тапсырмасы –

7-8  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қызығушылықты ояту         1 минут

«Өсімдіктердің көбеюі» тақырыбын  Кубизм әдісін  қолдану арқылы  сұрау                                     (2-слайд)

Сипаттаңыз: Өсімдіктің   өсуін  сипаттап  айтып  бер

Зерттеңіз: Мына тәжірибені  зертте

Талдаңыз: Өсімдік құрылымын талда

Қолданыңыз: Сарымсақты  қалай қолдануға болады?

Дәлелдеңіз: өсімдіктер екіге бөлінеді. Соны дәлелдеп  айт

Салыстырыңыз: Жер асты және жер үсті бөліктері арқылы көбейетін өсімдіктерді салыстыр (картоп пен құлпынай)

 

Суреттер тамашалау                                         (3-слайд)

Мұғалімнің   іс - әрекеті

Оқушының   іс – әрекеті

Жаңа білім мен бұрынғы білімді ұштастыру, жаңа білімді меңгерту. Дәлелдеу,  көрсету

Өз білімін молайту, жаңа білімді меңгеру, оқу, жазу, сызу, бояу, сұрақ қою, жауап беру, іздену, жасау

Мағынаны тану

3 минут

 

 

 

Жаңа 

сабақ

 

 

1 минут

 

 

 

3 минут

 

 

2 минут

 

 

 

5-7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

5 минут

Бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы не деп  тұжырымдай-мыз?

  • Оқушылар  жауаптары
  • Бөлме гүлдері туралы не білеміз? Оларды неліктен «бөлме гүлдері»  деп атайды?
  • Олай болса, бүгінгі сабағымызды  ойлаудың қалпақтары көмегімен орындайық.
  • (оқушылар парта үстіндегі  қалпақтарды бастарына киеді)

1-топ: Ақ қалпақ      2-топ: Қара қалпақ       3- топ: Сары қалпақ

4-топ: Жасыл қалпақ           5-топ: Көк қалпақ               (4-слайд)

Бағалау шкаласымен оқушыларды таныстыру              (5-слайд)

Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап беруі

Топтық жұмысқа қатысу

Жоба қорғау

Практикалық сабақ

 

 

 

 

Оқулықпен  жұмыс:

  1. Мәтінді   тізбектеп  оқу
  2. Білімді  пысықтау

Жаңа біліммен өзіміз білген  білімді ұштастыру:

  • Сергіту минуты                                                       (6-слайд)

Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс – тәсілдер:

1-топ: Ақ қалпақ . Бөлме гүлдерінің қанша түрі бар?  Бөлме гүлдері туралы қандай ақпараттарды білеміз?

 2-топ: Қара қалпақ . Қандай гүлдерді үйде өсіруге болмайды? Неліктен?

3- топ: Сары қалпақ. Бөлме гүлдерін сыйлыққа беруге бола ма? Қайсыларын берген дұрыс?

4-топ: Жасыл қалпақ . Сенің үйіңде қандай гүлдер өседі? Тағы қандай   гүлдерді   өсіргің   келеді?

5-топ: Көк қалпақ. Бөлме гүлдерінің пайдасы туралы не біле-міз? Қорытындылау .  

 Топтық жұмыс:  

Постермен жұмыс, жоба қорғау  . Әрбір топқа бөлме гүлдері беріледі. 

1-топ: ақ қалпақ – Қазтамақ гүлі; 2-топ: Қара қалпақ- Сансевие-рия гүлі;  3-топ: Алоэ; 4-топ: Кактус; 5-топ: Көк қалпақ-Диффенбахия .

Практикалық жұмыс: Тамырланған  гүлді  түбекке  отырғызу

  Сабақты   қорытындылау        

Үй тапсырмасы

62-бет,  4 -тапсырма

Бағалау

Рефлексия

Бағалау.

Білемін.        Білдім.       Білгім  келеді


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз