Насихат Аруенова
1 |
Мерзімі |
14.01. 2016 ж |
Тексерілді |
Сабақтағы 7 модульдің қамтылуы |
2 |
Сынып |
2 «Г» |
Сабақтың өне бойында А-өте жақсы, Б-жақсы, С-төмен оқушылар назарда ұсталады |
|
3 |
Пәні |
Математика № 68 |
|
|
4 |
Тақырыбы |
Көпбұрыштың периметрі |
|
|
5 |
Мақсаты
|
Танымдық: Оқушыларға көпбұрыштың периметрі туралы түсінік бере отырып, көпбұрыштарды бір-бірінен ажырата білуге, қорытынды жасай алу қабілеттерін дамыту; |
|
|
6 |
Сабақтың типі |
Аралас сабақ |
|
|
7 |
Сабақтың түрі |
Ертегі сабақ |
|
|
8 |
Әдістері |
Алтын ереже. Топтастыру. АКТ. Серпілмелі сауал.Ойындар |
|
|
9 |
Ресурстар |
Оқулық, стикер, А3 форматы, маркер, суреттер |
|
|
10 |
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
11 |
Ұйымдастыру кезеңі (3 минут) |
1. «Сәлемдесу» тренингі арқылы сыныптағы оқушылар келген қонақтармен сәлемдеседі 2. Көпбұрыштардың суреттерін таңдап алу арқылы топқа бөлінеді 3. Әр топ өздерінің топтарының атын қояды, топ басшысын сайлайды 4. Өз топтарынын қорғайды |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірімен сәлемдеседі Топқа бөлінеді Топ басшыларын сайлайды Әр топ өздерінің топтарын қорғайды |
АКТ, жас ерекшелікке сәйкес оқыту |
12 |
Үй тапсырмасын тексеру (2 минут)
Үй тапсырмасын бекіту (3 минут) |
«Қар кесегін лақтыру» ойыны №7 Өрнектерді олардың мәндерінің өсу реті бойынша жаз 46-40=6 13+4=17 20+7=27 30+15=45 66-5=61 18-9=9 51-30=21 24+4=28 43+2=45 79-7=72 «Серпілмелі сауал» әдісі бойынша сұрақ–жауап алмасады
|
Қар кесегін лақтырады Үйге берілген есепті оқиды
Әр топ үй тапсырмасы бойынша 1 сұрақтан дайындайды
Сұрақтарға жауап береді |
СТО
Дарынды және талантты балалармен жұмыс |
13 |
Жаңа сабаққа дайындық (5 минут)
|
Электронды оқулықпен жұмыс Көпбұрыштың периметрін табуды түсіндіру №1 Шынашаққыз үйінен шығып, қайтып үйіне келгенше жүріп өткен соқпақ жолдың ұзындығын тап «Күннің көзін бұлттан ашу» ойыны №2 1) Көпбұрыштарды ата. Оларды қандай сынық сызықтар құрайды? 2) Тұйықталған сынық сызықтың ұзындығын қалай табады? Шынашаққызға қарақат теруге көмектесейік. Ол үшін «Кім жылдам?» ойыны №3, 4 есептердегі көпбұрыштың периметрін табады №3 Көпбұрыш қабырғалары ұзындықтарының қосындысын тап Есіңе сақта! Көпбұрыш қабырғаларының ұзындықтары қосындысының мәні көпбұрыштың периметрі деп аталады |
Тақырыптың мәнін ашу үшін оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді
Шынашаққыздың үйіне жетуіне көмектеседі
Күннің көзін бұлттан ашады
Көпбұрыштың периметрін табады |
АКТ
СТО |
14 |
Жаңа сабақ 20 минут
|
№4 Көпбұрыштардың периметрлерін тап Шынашаққызға құлпынай теруге көмектесейік. Ол үшін «Кестені толтыр» ойыны №5, 9 есептердегі кестені толтырады № 5 Кестелерді толтыр:
№9 Теңдеулер құр және оларды шеш: Шынашаққызға саңырауқұлақ теруге көмектесейік. Ол үшін «Есептерді шығарайық!» ойыны №6, 7 есептерді шығару №6. Есептерді салыстыр және шығар
шақырды. Шақырылған қонақтардың 3-уі келмей қалды. Дабырлақ шыбынның қонақ асында неше қонақ болды. Ш: (12+7)-3 = 16
сыйлады. Дабырлақ шыбын 14 қағаздан қонақтарға арнап кілемше жасады. Дабырлақ шыбында неше қағаз қалды? Ш: (22 + 7) -14 = 15 №7 Есепті шығар Кірпілер дабырлақ шыбындарға арнап концерт ұйымдастырды. Концертте 12 ән айтылды және одан 4-еуі кем өлең оқылды. Концертте барлығы неше туынды айтылды? Ш: 12 + (12 - 4) = 20 |
Ұтымды пікір білдіріп, сабаққа қатысып отырған белсенділігі үшін бағаны топ басшылары бағалау ұяшығына салып отырады
Кестені толтырады
Есептерді шығарады |
АКТ, СТО, көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
15 |
Жаңа сабақты жинақтау 5 минут |
Шынашаққызға орманнан өтіп үйіне жетуіне көмектесейік. Ол үшін «Логикалық еспті шешейік!» ойыны №10,11 тапсырманы орындау. №10. Логикалық есеп Шаршының периметрі 4 см. 3 шаршыдан тұратын тік төртбұрыштың перметрін есептеп шығар. Ш: 3см + 1 см + 3 см + 1 см = 8 см №11 Уақытқа берілген есеп Электронды оқулықтан тест алу |
Оқушылардың мәтіндегі мәліметтерді қаншалықты меңгергені туралы қорытынды жасалады |
СТО |
16 |
Кері байланыс 5 минут
Бағалау |
Оқушыларға бағалау терезесіне кері әсерін білдіруге стикерлер таратылады
Біліміне қарай смайликтер арқылы бағалау |
Оқушылар өзінің сабақтан алған әсерлерін смайликтерді жапсыру арқылы білдіреді |
Формативті бағалау, ОҮБ |
17 |
Қосымша білім 2 минут |
№ 8 есеп 157 бет |
|
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Амантаева Дариға.
Өте жақсы екен маған ұнады.
Аиша
Нүктенің координаталары және қозғалыс бағыты