Өлең, жыр, ақындар

The world ecology

ОҚО, Түлкібас ауданы, Балықты ауылы
И. Рыбалко атындағы жалпы орта мектебінің
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Курманкулова Мария Егембердиевна

 

Қысқа мерзімді жоспар

                                                                                                                                             Тексерілді:_____________

Сынып: 9 «А, Ә, Б»                                                                                                               Пәні: ағылшын тілі

Пән мұғалімі: Курманкулова М. Е.                                                                                         Мерзімі: 12.05.2016

Тақырыбы

The theme of the lesson

Негізгі мақсаты

The aim of the lesson

Оқу нәтижесі

Learning outcomes

Түйінді идея

Key ideas

Ресурстар, көрнекіліктер

Visual aids

Жаттығулар

Tasks  

The world ecology

Phrasal verbs – ді меңгерту

Алған білімдерін одан әрі қарай шыңдап, жетілдіру

Жаңа сөздер мен сөйлемдердің жазылуы мен айтылуына мән беру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту

Оқулық, , стикер, постер, суреттер

Грамматикалық, фонетикалық, лексикалық жаттығулар жасау. Сергіту сәтін жасау

Іс-әрекеттер

 

Activities

Сабақ кезеңдері:

Уақыт

 Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Organization moment

1 мин

Оқушылармен сәлемдесу. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру. Good morning children, how are you?

I am fine, thank you.

-Who is on duty today?

Оқушылар бір-біріне жақсы әсер қалдыру үшін «Шаттық шеңбер» әдісін қолдану

Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу

Мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа дайындалады.

  • We are fine, thank you
  • And you?

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне сәттіліктер тілейді.  Топ мүшелерімен біріге отырып берілген тапсырмаларды талқылауға дайындалады.

  Үй тапсырмасын сұрау

Checking up the home task

5 мин

Сұрақ-жауап түрінде өзара бір-біріне сұрақ қою арқылы сұралады

Берілген тапсырмаларды орындап, теориялық және практикалық білімдерін қолданып талқылайды

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Introduce the new theme

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздермен таныстыру

Introduce the new words

15 мин

Let’s start our new lesson

Миға шабуыл әдісі.

What do you know about the ecology?

Do you pollute the environment?

Do you protect the environment?

What is the world ecology?

Do you know the meaning of the word “ecology”?

Yes, today our theme is “The world ecology”

Ex:5. Make a list of the words used in the text which are connected with pollution and use your dictionary to check the vocabulary where necessary.

Earth Day

Protect

Protection

New clean air standards

Phrasal verbs

  • A phrasal verbs is a verb + preposition or adverb.
  • Some phrasal verbs are easy to understand.

The teacher asked the student to come in.

The woman in front turned round and looked at me.

The meanings are clear if you know the words  come in , turn and around.

  • But many phrasal verbs are idiomatic. The verb + adverb has a special meaning.

Why did you turn down such a good offer? (=refuse)

I can’t make out if it’s a girl or a boy over there. (=see clearly)

  • Sometimes a phrasal verb has the same meaning as a one-word verb.

Find out = discover/ ашу, табу

Go back = return/қайтып келу, қайтару, жауап беру, қайтып беру

Go on = continue/жалғастыру

Leave out = omit/қоспау, елемеу

Make up = invent a story/оқиғаны толтыру, реттеу, жөндеу, жасау

Drop out = stop taking part in something/таму, түсіріп жіберу, түсу, тастау

Put off = postpone/қалдыру, кейінге қалдыру-қоя тұру, мерзімін ұзарту

Turn up = arrive/appear/келу, келіп жету,көріну, шығу, шыға келу, пайда болу, мүмкін болса керек

See off = see somebody leave/

Break down = stop working/тоқтату

Get on = make progress in studies/career/мансап, мансапқа жету

Look out = be careful-сақ болу

  • When a phrasal verb has an object, the object can so either before or after the adverb.

She took her coat off. She took off her coat.

  • A pronoun (e. g it, them) always goes before the adverb.

She took it off.

Not: she took off it.

 Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздерді бірнеше рет

қайталайды

Сергіту сәті

Physical minute

2 мин

Мұғалім бейне ролик көрсету арқылы оқушыларға іс-қимыл жасатады

Оқушылар серігеді

Жаңа материалды қолдану

Use the new theme

15 мин

Word formation

Ex: 6. A. Complete the table. Write all possible forms you can think

 b. write the opposite of the following words.

a. unhappy

b. unkind

c. unusual

d. unfriendly

e. unleaded - қорғасынданған

Оқушылар топ болып, екі топ арасында сұрақ-жауап жүреді постермен жұмыс жасайды. 

 

 

 

Қорытындылау

Conclusion 

5 мин

Мұғалім сабақты бірнеше сұрақ қою арқылы сабақты түйіндейді

Алған білімдерін негізге ала отырып, сұрақтарға жауап береді, деңгейлік тапсырмаларды орындайды

Үй тапсырмасын беру

Home task

1 мин

Ex: 11,13. Page 125

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады

 Бағалау

Marks

1 мин

Сабақ барысында «смайликтер» әдісін қолдану және жиынтық бағалау

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз