Пәннің аты: Әдебиеттік оқу |
Күні:19.10.2016 ж |
Мұғалім: Джумабекова Лаззат |
||||||||||
Сабақтың атауы |
Торы құлын |
|||||||||||
Мақсаты |
Жылқы туралы және оның қасиеті жөнінде түсінік алады. Өлеңді көркем оқуға үйренеді.Топпен жұмыс жасай отырып,бір-бірінің пікірін тыңдай білуге дағдыланады.Оқушылардың сыни ойлауын дамытады. Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және Көрнекілігі мен жабдығы:ноутбук, төрт түліктердің суреті, суреттер, тапсырмалар, ойын түрлері. Оқушылар түсінгендерін айта алады.Адасқан әріптерден сөздер құрайды.Өз ойларын еркін жеткізелі.Топта бір-бірін тыңдай отырып,сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||
Күтілетін нәтиже: |
||||||||||||
+Психологиялық ахуал |
Қол ұстасып бәріміз Жылылықты сезейік Күндей болып әрқашан Күлімсіреп жүрейік. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||||||
Қызығушы лықты ояту |
«Иә,жоқ» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. 1.Сиырдың баласын қозы дейміз. 2.Қойдың атасы Шопан ата. 3.Қозы мөңірейді. 4.Жылқының атасы – Ойсылқара. 5.Сиырдың сүті қымыз деп аталады. 6.Төрт түлік малға аю,арыстан,түлкі жатады. 7.Бұзау түйенің баласы. 8.Сиырдың атасы Зеңгібаба |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
||||||||||
Мағынаны тану |
Төрт түлік жырлары.Сиқырлы сандар әдісі арқылы тақырыпты ашып аламыз. 6+8=ы 12-8=ы 100-60=т 10+20=р 40+10=л 15+8=ұ 30-20=н 60+20=о 60-40=қ 40 80 30 14 20 23 50 4 10 Топта жырды мәнерлеп оқыту. 1-топ. 2-топ 3-топ 4-топ Басы- Жағы- Саны- Жүні- Көзі- Мойны- Құйрығы Даусы- Ерні- Жалы- Төбелі- Ерні- Жылқы малына тоқталып өту.Оқушылар сұрақтарға жауап береді. 1.Жылқының атасы кім? 2.Жылқыдан қандай өнім аламыз. 3.Жылқының адамға пайдасы. 4.Жылқыда ойналатын ойын түрлері. |
Топта бірлесе отырып есептерді шығару арқылы тақырыпты ашады.
Топпен бірлесе отырып торы құлынды сипаттайды. |
||||||||||
Сергіту сәті |
Оқушыларды қара жорға биіне билету. |
Оқушылар бірлесе отырып,билейді. |
||||||||||
Ой толғаныс |
«Адасқан сөздер» әдісі арқылы мақалды шығару. 1топ.Ккнатарытұяқаррардвранущытат Тайғалвегаркщавлвдапгаакгвщыдвроа Конаапрещылжеткізераосдтраовдыжао. 2топ.арвлакнаралвнтайоагкнплагыщакл Кгарапқұнанғажеввоенвщылсракнудво Кшвдыжеткізерудажыгклужыоаарфкгр 3-топ.воарпилпжаопрқұнанвлвддаокрп Арвноырагаоыатқаоокоыжвропрпрьво Адпокгвчжеткізерувнекдовгалвртыдвр 4топ.клпооааоатокговджвшоаоаоаоокенкщалармұратқадвшагкжаопраызклард Кеекжеткізеркшщвдповрыдвооаррнат. Мақалдың мағынасын аша отырып жылқының жасына қарай атай өту. 1 жаста-құлын,2-жаса-тай,3-жаста-құнан,4 жаста-дөнен,5 жаста-басті, (ат) «Полигот» әдісі Үш тілде оқушыларға видео роликтен түсіндіру. Жылқы-лошад Құлын-жеребенок Ал балалар біз нешінші жылы тәуелсіздік алдық.Биыл біздің тәуелсіздігімізге неше жыл толып отыр. Біздің рәміздерімізді атап беріңдерші. Ту,Елтаңба,Әнұран. Елтаңбада қанатты тұлпардың бейнесі бар.Ол күштілік пен қайсарлықтың ұғымын білдіреді. БББ кестесіне оқушылар не білгендерін жазып жапсырады.
|
Оқушылар адасқан әріптерден мақалдар құрайды.
Берілген жануар аттарын үш тілде айтады.
Оқушылар БББ кестесін құрады. |
||||||||||
Үйге тапсырма |
Торы құлынды мәнерлеп оқу. |
Күнделіктеріне жазып алады |
||||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
lazzatjum
Сабақ өте керемет жазылған.Бұдан да басқа сабақтар жариялап тұрыңыз
Жансая
Күшті! Көптеп жариялаңыз, біз сияқты жас мамандар үшін үлкен көмек! Рахмет!
Gauxar
Жақсы жазылған.Тағы да жариялап тұрыңыз