ШҚО, Абай ауданы,М.Әуезов атындағы орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі Мажиева Динар.
Сабақ |
Пәні : Алгебра Сынып:9 Күні : жыл |
Барлық оқушы саны: 19 Қатысқан оқушы: |
||||
Сілтеме: |
Күнтізбелік жоспар, оқулық.Алгебра-9. Дидактикалық материалдар |
|||||
Түрі: Шығармашылық сабақ |
Типі: Білімді тиянақтау. |
|||||
Тақырып: |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының мәнін есептеу формуласы |
|||||
Жалпы мақсаты |
1. Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының мәнін есептеу формуласымен танысып, оның мәнін табу туралы түсініктерін кеңейту,бекіту, есептер шығаруда қолданту. 2.Есептер шығару барысында формулаларды қолдануға дағдыландыру. 3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйрету. 4.Тақырып бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру,деңгейлік есептерді шығарта отырып есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. |
|||||
Ресурстары: |
Оқулық. 9-сынып. Дидактикалық материалдар.Тест жинағы.Кесте. |
|||||
Әдіс-тәсілдері: |
Тәсілі: жекелей,жұптық, топтық |
Әдістер:сұрақ-жауап,жаттығу жұмысы, бекіту тесті, ауызша, ойлау |
||||
Оқыту нәтижелері: |
|
|||||
Түйінді идеялар: |
Оқушылардың Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының мәнін есептеу формуласы туралы ұғымдарын кеңейту. Деңгейлік есептерді шығаруда қолдану. |
|||||
Дереккөздер: Керекті жабдықтар: |
Кестелер, А4 форматтар,фломастерлер, компьютер, слайдтар, топтың аттары. Интерактивті тақта. |
|||||
Сабақтың барысы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Модульдар |
||
І.Ұйымдастыру кезеңі |
1.Сәлемдесу,түгендеу. 2.Оқушы көңілін сабаққа аудару. 3. Топқа бөлу |
1.Сабаққа назарын аударады 2. 4 топқа бөлінеді. «Аудиториядағы заттар» тілек айту.. |
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
||
ІІ. Үй тапсырмасы: |
№179 В-тобы. |
Ауызша |
Өзін-өзі бағалау |
Смайлинг арқылы |
||
ІІІ.Білімді өзектендіру: |
1.Формуламен танысу 2.теорема |
Білгендерін ортаға салады. Жұптық жұмыс, сұраққа жауап іздейді. Басқалардың пікірін тыңдайды. |
Бірін–бірі бағалау |
Слайд арқылы АКТ |
||
|
«Формулалар сыры» |
1.Топтық жұмыс 2.Жеке оқушыны тыңдау |
Бірін-бірі бағалау |
Слайд арқылы |
||
|
Оқулықпен жұмыс : №185,186,187 А-тобы |
Топтық жұмыс. Топтан 1 оқушы қорғайды. |
Мұғалім бағасы |
|
||
Сергіту сәті |
Оқушыларды билету. |
|
АКТ |
|||
ІV. Сабақты қорытындылау. |
Бекіту тестін беру. |
Оқушылар бірін-бірі тексереді. |
Тест жұмысы |
АКТ |
||
Бағалау |
Оқушылардың жұмыстарына қарай бағалау |
|||||
Рефлексия |
Бүгінгі сабақтағы көңіл – күйің қандай? «Бас бармақ» әдісі |
|||||
Үйге тапсырма |
№188,189 А-тобы |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі